Jo. Fra 1. jan. blir det kun officielle dvd'er. Om de selv vil udgive, ved jeg ikke. Han gutten bag er flyttet til Dubai, som sagt, med sin far. Det sku være helt fantistisk derovre. Jeg flytter nok også snart derover. Ahm.
Jack
Jack J skrev:Mads Jensen skrev:Selv tak MA. Mig bekendt er den ikke udsendt officielt på DVD. Ved dog at www.rarekungfumovies.com har en fullscreen version med engelsk dub, men man har ikke kunnet bestille fra deres site i lang tid pga. renovering.
De holder åbent igen, men kun til 1. januar!!! Derefter er det slut forever!!
Jack
Mads Jensen skrev:ah ja, man sku være DVD bootlegger og bo i Dubai. Det var det man sku være.
Jack J skrev:Mads Jensen skrev:ah ja, man sku være DVD bootlegger og bo i Dubai. Det var det man sku være.
Mads, og andre, jeg vil lige gøre opmærksom på, at hvis der skal handles sjældne ting (bootlegs) fra rareflashlegs, så er det lige op over. De lukker om 2 dage! (og så er det off til Dubai!).
De har squ endda en tæller, der tæller ned:
http://www.flashlegsrare.com/default.asp
Bestilte lige de sidste 4 film, jeg absolut dødogpineme måtte ha, i nat.
Jack
Morbid Angel skrev:
Er der et par must have film man skal have?
Mvh
MA
Morbid Angel skrev:Jeg bestilte den engelske fullscreen udgave den kostede under 5£ hos thehut, jeg kan godt leve med at den ikke er i OAR, der kommer nok en bedre udgave på et tidspunkt.
Jack J skrev:Mads, og andre, jeg vil lige gøre opmærksom på, at hvis der skal handles sjældne ting (bootlegs) fra rareflashlegs, så er det lige op over. De lukker om 2 dage! (og så er det off til Dubai!).
Mads Jensen skrev:Ser frem til at høre hvordan kvaliteten er på den engelske disc. Den er også udsendt fra tyske CMV, anamorfisk lbx og sikkert udmærket kvalitet:
Morbid Angel skrev:Jeg køber film der koster meget mere end det, men jeg hader at betale mere i forsendelse end filmens værdi.
Brugere der læser dette forum: Ingen og 8 gæster