• * Tilmeld
  • * Log ind
  • * OSS
Boardindeks ‹ Filmsnak ‹ Genrefilm

Diskussionsforum for "Uncut-relaterede" film. Dvs. så godt som alle film i de fantastiske genrer..
Skriv et svar
129 indlæg • Side 4 af 9 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 9

Indlægaf Jack J » tirs 25. dec 2007 23:31

Jo. Fra 1. jan. blir det kun officielle dvd'er. Om de selv vil udgive, ved jeg ikke. Han gutten bag er flyttet til Dubai, som sagt, med sin far. Det sku være helt fantistisk derovre. Jeg flytter nok også snart derover. Ahm.

Jack
Det er synd for købmanden. Hold du kæft din idiot, han er jo stendød, ka' du ikke se det mand! Ja, det har Djævle-John sørget for!
Brugeravatar
Jack J

Geografisk sted: Somewhere outside
  • Hjemmeside

Indlægaf Mads » tirs 25. dec 2007 23:36

ah ja, man sku være DVD bootlegger og bo i Dubai. Det var det man sku være.
Brugeravatar
Mads

Indlægaf Morbid Angel » lør 29. dec 2007 01:36

Jack J skrev:
Mads Jensen skrev:Selv tak MA. Mig bekendt er den ikke udsendt officielt på DVD. Ved dog at www.rarekungfumovies.com har en fullscreen version med engelsk dub, men man har ikke kunnet bestille fra deres site i lang tid pga. renovering.

Billede

De holder åbent igen, men kun til 1. januar!!! Derefter er det slut forever!!

Jack

Jeg bestilte den engelske fullscreen udgave den kostede under 5£ hos thehut, jeg kan godt leve med at den ikke er i OAR, der kommer nok en bedre udgave på et tidspunkt.
Har også bestilt onearmed boxer fra hkflix.

Tak for hjælpen

Mvh

MA
Morbid Angel

Indlægaf Jack J » lør 29. dec 2007 17:39

Mads Jensen skrev:ah ja, man sku være DVD bootlegger og bo i Dubai. Det var det man sku være.

Mads, og andre, jeg vil lige gøre opmærksom på, at hvis der skal handles sjældne ting (bootlegs) fra rareflashlegs, så er det lige op over. De lukker om 2 dage! (og så er det off til Dubai!).

De har squ endda en tæller, der tæller ned:

http://www.flashlegsrare.com/default.asp

Bestilte lige de sidste 4 film, jeg absolut dødogpineme måtte ha, i nat.

Jack
Det er synd for købmanden. Hold du kæft din idiot, han er jo stendød, ka' du ikke se det mand! Ja, det har Djævle-John sørget for!
Brugeravatar
Jack J

• Hjemmeside

Indlægaf Morbid Angel » lør 29. dec 2007 17:46

Jack J skrev:
Mads Jensen skrev:ah ja, man sku være DVD bootlegger og bo i Dubai. Det var det man sku være.

Mads, og andre, jeg vil lige gøre opmærksom på, at hvis der skal handles sjældne ting (bootlegs) fra rareflashlegs, så er det lige op over. De lukker om 2 dage! (og så er det off til Dubai!).

De har squ endda en tæller, der tæller ned:

http://www.flashlegsrare.com/default.asp

Bestilte lige de sidste 4 film, jeg absolut dødogpineme måtte ha, i nat.

Jack

Er der et par must have film man skal have?

Mvh

MA
Morbid Angel

Indlægaf Jack J » lør 29. dec 2007 18:13

Morbid Angel skrev:
Er der et par must have film man skal have?

Mvh

MA

Åhr, du ved, det er jo altid øjnene, der skuer, om noget er "must have" eller ej. Og hvad der absolut skal bestilles for undertegnede er måske værdiløst crap for andre. Men det er ikke karatefilm, jeg har bestilt, selvom Flashlegs mest er kampkunst.

En af de bedste Hongkongfilm fra genren "girls with guns" er KILLER ANGELS. På officiel disk er den kun udsendt på en VCD fra HK (aldrig på DVD). Denne VCD har jeg haft i årevis og har set den mange gange. Man behøver ikke forstå dialogen, det er tegneserie-plot, men gevaldigt underholdende. Helt på højde med ANGEL-serien (aka Iron Angels). Rareflashlegs havde en engelsk-dubbet udgave (som jeg er 100% sikker på er taget fra den amerikanske vhs-udgave) og selvom jeg er glad for min VCD, så ville jeg altså ha en version, jeg ku' forstå nu (den gamle vhs kan faktisk godt opspores, men med porto fra usa, + en i forvejen dyr samlerpris + uvished om båndkvalitet, så syntes jeg den boot fra UK var nemmere/mere sikkert).

http://www.flashlegsrare.com/MorInfo.as ... rch=Search

Billede

Endvidere bestilte jeg Angel Terminators 2 med Yukaria Oshima og Moon Lee, som jeg har ledt efter rigtig længe. Og de sidste var to meget obskure indonesiske horrorfilm: ELEPHANT WIFE og THE WOLF GIRL. Jeg har ingen anelse om, om de er gode eller ej. Men når de er så obskure at jeg aldrig er faldet over dem, endsige kan finde noget på dem, så skal de checkes ud!

Billede

Billede

Jack
Brugeravatar
Jack J

• Hjemmeside

Indlægaf Morbid Angel » lør 29. dec 2007 18:39

Ok tak!

Jeg kigger lige om der skulle være et par kung-fu film jeg must have :lol:

Mvh

MA
Morbid Angel

Indlægaf Mads » søn 30. dec 2007 13:05

Morbid Angel skrev:Jeg bestilte den engelske fullscreen udgave den kostede under 5£ hos thehut, jeg kan godt leve med at den ikke er i OAR, der kommer nok en bedre udgave på et tidspunkt.

Ser frem til at høre hvordan kvaliteten er på den engelske disc. Den er også udsendt fra tyske CMV, anamorfisk lbx og sikkert udmærket kvalitet:

Billede
Brugeravatar
Mads

Indlægaf Mads » søn 30. dec 2007 13:12

Jack J skrev:Mads, og andre, jeg vil lige gøre opmærksom på, at hvis der skal handles sjældne ting (bootlegs) fra rareflashlegs, så er det lige op over. De lukker om 2 dage! (og så er det off til Dubai!).

Har selv bestilt THE BIG FIGHT som jeg skrev om tidligere i tråden + Yasuaki Kurata filmen WHICH IS STRONGER, KARATE OR TIGER? (DK-bio titel: 'Karateborgen'). Ved ikke hvor meget 'must-have' der er over dem, men det er begge film jeg gerne har villet se i lang tid, og de er svære at finde i lbx udgaver.
Der er mange andre spændende ting jeg gerne ville have, bl.a. et par Shaw Bros titler som ikke er udsendt officielt på DVD endnu: THE CHAMPION, SACRED KNIVES OF VENGEANCE og GHOSTS GALORE.
Brugeravatar
Mads

Indlægaf Morbid Angel » søn 30. dec 2007 22:43

Mads Jensen skrev:Ser frem til at høre hvordan kvaliteten er på den engelske disc. Den er også udsendt fra tyske CMV, anamorfisk lbx og sikkert udmærket kvalitet:

Billede

Normalt vil jeg helst have film i OAR og uncut, men grunden til jeg ikke købte den du linkede til på amazon var at filmen kostede 10$ men de vil have 12$ for at sende den :shock:
Jeg køber film der koster meget mere end det, men jeg hader at betale mere i forsendelse end filmens værdi.
Bruger mellem 2-3000 om måneden på film, så det er ikke der skoen klemmer.

Mvh

MA
Morbid Angel

Indlægaf Mads » man 31. dec 2007 00:21

Morbid Angel skrev:Jeg køber film der koster meget mere end det, men jeg hader at betale mere i forsendelse end filmens værdi.

Meget forståeligt, er bestemt heller ikke begejstret for de skyhøje priser for forsendelse hos amazon.com. Tit er det en god ide at tjekke de andre amazon sites for om varen er tilgængelig der. Amazon.co.uk tager fx en fast pris for at sende en DVD (£1.79, ca. 19 kr), også selvom den bliver afsendt fra en af deres 'marketplace sellers' i USA. Som du selv siger koster det ca $12 at få sendt den samme vare til DK hvis du bestiller igennem amazon.com. I tilfældet med KING BOXER havde jeg ikke selv fået tjekket, men der er sørme en 'marketplace seller' der har den til £7.42:
http://www.amazon.co.uk/King-Boxer-REGI ... 575&sr=8-2
-det er jo lidt dyrere end den der er til salg på .com, men med den billigere pris for forsendelse ville du stadig kunne spare en 20er :wink:
Brugeravatar
Mads

Indlægaf Jack J » man 31. dec 2007 00:35

Det groteske er, at man kan købe fra de samme amazon-butikker hos Amazon.UK som hos Amazon.US, men portoen er langt lavere! Jeg køber ofte hos Caiman, men sørger altid for at checke Amazon.UK først.

Jack
Brugeravatar
Jack J

• Hjemmeside

Indlægaf Jack J » man 31. dec 2007 06:40

Mads, Morbide Engel;
I er bekendte med, at Taiwan-versioner af Hongkongfilm nogle gange er længere end alle andre versioner, no? :lol:

THE KILLER og HARD-BOILED er som bekendt længere end de officielle versioner og det samme gælder Wong Kar Wais HAPPY TOGETHER og en del andre. THE BEHEADED 1000 med Joey Wong er 23 min. længere i Taiwan-udgaven!

Jeg har netop fundet en biks på eBay i Hongkong, hvor de har en del af disse alternative versioner!!! :shock: :shock: :shock:

Jeg sagde jeg har netop fundet en biks på eBay i Hongkong, hvor de har en del af disse alternative versioner!!! :shock: :shock: :shock:

Yderligere har de en del kinesiske DVD'er (altså fra Kina, ikke HK), hvoraf en del er film, der ikke er til at opspore på HK-DVD. Og priserne er ca. på niveau med Dddhouse (altså i bund). Man skal dog lige være opmærksom på, at en del (de fleste faktisk) af disse alternative udgaver kun har mandarin-audio. Men hvis der ellers er tale om film, man ellers ikke kan opspore, så kan i alt fald jeg leve med det!

Adresse her:
http://search.ebay.com/_W0QQsassZhongkongposter

Sælgeren har ca. 1300 DVD'er og hvis man (modsat mig) ikke gider bruge det halve af natten på at se det hele igennem, men bare vil checke de forlængede Taiwan-versioner, så bare søg på "Taiwan" eller "uncut".

Billede

BEHEADED 1000
Billede

Jack
Brugeravatar
Jack J

• Hjemmeside

Indlægaf Mads » man 31. dec 2007 12:29

Ser godt ud Jack, ville dog ønske at de også havde titler af ældre dato. Udover SB titlerne er der vist ikke så meget at komme efter hvis man er til gammelskole kung fu film. Lidt ærgeligt eftersom der blev lavet massevis af kung fu film i Taiwan i 70erne og de tidlige 80ere, der er desværre alt for få gode DVD udgivelser af den slags. Ville fx være rart med nogle ordentlige DVD udgaver af Joseph Kuo's film (især BORN INVINCIBLE og MYSTERY OF CHESSBOXING), eller hvad med 3-timers udgaven af Robert Tai's MAFIA VS NINJA 8)

Har du iø set BEHEADED 1000? Har tænkt på at bestille den mange gange, Wang Yu har en mindre rolle i den.
Brugeravatar
Mads

Indlægaf Jack J » man 31. dec 2007 17:05

Men men det var netop een af dem, jeg bestilte.

Jack
Brugeravatar
Jack J

• Hjemmeside

ForegåendeNæste

Skriv et svar
129 indlæg • Side 4 af 9 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 9

Tilbage til Genrefilm