TREASURE ISLAND IN OUTER SPACE:

Jack J skrev:Den ser godt nok cool ud! Desværre er der meget Margheriti, der ikke findes på DVD. Han lavde bla. også to andre sci-fi-serier, YOR, THE HUNTER FROM THE FUTURE og SPACE ISLAND IN OUTER SPACE. Begge er redigeret om til filmudgaver og findes på VHS. SPACE ISLAND findes fx på dansk video, men det eneste sted, TV-serien er ude, er i Japan. Og YOR-serien findes slet ikke i en engelskvenlig udgave (jeg venter dog på en dvdr med fansubs fra en venlig sjæl i USA).
SPACE ISLAND IN OUTER SPACE:
Jack J skrev:Okay.![]()
Jeg har længe haft de 4 japanske bånd med TREASURE ISLAND IN OUTER SPACE, men det er jo NTSC, som jeg ikke har mulighed for at lave dvdr-kopier af.
Ed Larsen skrev:Jack J skrev:Okay.![]()
Jeg har længe haft de 4 japanske bånd med TREASURE ISLAND IN OUTER SPACE, men det er jo NTSC, som jeg ikke har mulighed for at lave dvdr-kopier af.
Tag dem med næste gang vi ses, Jack.
Ynz skrev:Jack J skrev:Okay.![]()
Sejt. Det ser ud til at TIIOS-serien kan findes på nettet (4 afsnit, ik?), men skulle du og Henrik ved lejlighed få lyst til at digitalisere dem, så vil jeg blive slemt glad for en ordentlig DVD-kopi!
YOR-serien lyder også alt for sej.
Sig til hvis jeg kan forsyne dig med noget!
DVDdrive-in.com skrev:The Warner Archives Collection will be making some classic 1960s science fiction titles available this October just in time for Halloween. Titles will include Kinji Fukasaku's THE GREEN SLIME (10/26/10 $24.95) in a newly remastered widescreen anamorphic edition, Antonio Margheriti’s THE WILD, WILD PLANET (10/19/10 $19.95) in a widescreen anamorphic edition and Antonio Margheriti’s WAR OF THE PLANETS (10/19/10 $19.95) in a widescreen anamorphic edition.
Mads Jensen skrev:Warner Archives har annonceret 16:9 udgaver af Wild, Wild Planet og War of the Planets til at komme i denne måned. De sender kun til US-adresser, men man plejer at kunne købe udgivelserne på Amazon. De har også The Green Slime på vej.
DVDdrive-in.com skrev:The Warner Archives Collection will be making some classic 1960s science fiction titles available this October just in time for Halloween. Titles will include Kinji Fukasaku's THE GREEN SLIME (10/26/10 $24.95) in a newly remastered widescreen anamorphic edition, Antonio Margheriti’s THE WILD, WILD PLANET (10/19/10 $19.95) in a widescreen anamorphic edition and Antonio Margheriti’s WAR OF THE PLANETS (10/19/10 $19.95) in a widescreen anamorphic edition.
Brugere der læser dette forum: Ingen og 2 gæster