• * Tilmeld
  • * Log ind
  • * OSS
Boardindeks ‹ Filmsnak ‹ Genrefilm

Diskussionsforum for "Uncut-relaterede" film. Dvs. så godt som alle film i de fantastiske genrer..
Skriv et svar
1217 indlæg • Side 39 af 82 • 1 ... 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42 ... 82

Indlægaf Jack J » tirs 5. okt 2010 23:01

Den ser godt nok cool ud! Desværre er der meget Margheriti, der ikke findes på DVD. Han lavde bla. også to andre sci-fi-serier, YOR, THE HUNTER FROM THE FUTURE og TREASURE ISLAND IN OUTER SPACE. Begge er redigeret om til filmudgaver og findes på VHS. SPACE ISLAND findes fx på dansk video, men det eneste sted, TV-serien er ude, er i Japan. Og YOR-serien findes slet ikke i en engelskvenlig udgave (jeg venter dog på en dvdr med fansubs fra en venlig sjæl i USA).

TREASURE ISLAND IN OUTER SPACE:
Billede
Senest rettet af Jack J ons 6. okt 2010 14:01, rettet i alt 1 gang.
Det er synd for købmanden. Hold du kæft din idiot, han er jo stendød, ka' du ikke se det mand! Ja, det har Djævle-John sørget for!
Brugeravatar
Jack J

Geografisk sted: Somewhere outside
  • Hjemmeside

Indlægaf Ynz » ons 6. okt 2010 07:44

Jack J skrev:Den ser godt nok cool ud! Desværre er der meget Margheriti, der ikke findes på DVD. Han lavde bla. også to andre sci-fi-serier, YOR, THE HUNTER FROM THE FUTURE og SPACE ISLAND IN OUTER SPACE. Begge er redigeret om til filmudgaver og findes på VHS. SPACE ISLAND findes fx på dansk video, men det eneste sted, TV-serien er ude, er i Japan. Og YOR-serien findes slet ikke i en engelskvenlig udgave (jeg venter dog på en dvdr med fansubs fra en venlig sjæl i USA).

SPACE ISLAND IN OUTER SPACE:
Billede

Fedt. Den SKAL jeg se nu! Sig til når du får den!!
LASERDISC: THE FUTURE OF SOUND AND VISION
Brugeravatar
Ynz

Indlægaf Jack J » ons 6. okt 2010 14:00

Okay. 8)

Jeg har længe haft de 4 japanske bånd med TREASURE ISLAND IN OUTER SPACE, men det er jo NTSC, som jeg ikke har mulighed for at lave dvdr-kopier af.
Det er synd for købmanden. Hold du kæft din idiot, han er jo stendød, ka' du ikke se det mand! Ja, det har Djævle-John sørget for!
Brugeravatar
Jack J

• Hjemmeside

Indlægaf Ed Larsen » ons 6. okt 2010 15:30

Jack J skrev:Okay. 8)

Jeg har længe haft de 4 japanske bånd med TREASURE ISLAND IN OUTER SPACE, men det er jo NTSC, som jeg ikke har mulighed for at lave dvdr-kopier af.

Tag dem med næste gang vi ses, Jack.
Brugeravatar
Ed Larsen

Geografisk sted: Jyderup
  • Hjemmeside

Indlægaf Ynz » ons 6. okt 2010 17:25

Sejt. Det ser ud til at TIIOS-serien kan findes på nettet (4 afsnit, ik?), men skulle du og Henrik ved lejlighed få lyst til at digitalisere dem, så vil jeg blive slemt glad for en ordentlig DVD-kopi!

YOR-serien lyder også alt for sej.

Sig til hvis jeg kan forsyne dig med noget!
Brugeravatar
Ynz

Indlægaf Jack J » ons 6. okt 2010 17:42

Ed Larsen skrev:

Tag dem med næste gang vi ses, Jack.

Okay. Cool. Du har jo så vidt jeg husker også den danske kassette med filmudgaven.
Brugeravatar
Jack J

• Hjemmeside

Indlægaf Jack J » ons 6. okt 2010 17:44

Ynz skrev:

Sejt. Det ser ud til at TIIOS-serien kan findes på nettet (4 afsnit, ik?), men skulle du og Henrik ved lejlighed få lyst til at digitalisere dem, så vil jeg blive slemt glad for en ordentlig DVD-kopi!

YOR-serien lyder også alt for sej.

Sig til hvis jeg kan forsyne dig med noget!

Sure, no problem. 8)

Det ærgrer mig stadig, at jeg ikke checkede, om min dvd-optager kunne optage fra NTSC, da jeg købte den. En billig Pioneer kan klare det. :cry:
Brugeravatar
Jack J

• Hjemmeside

Indlægaf Ed Larsen » tors 7. okt 2010 01:30

Sidst set: THE GORGON (1964). En lidt underlig Hammer film. Cushing og Lee har næsten ingen scener sammen. Casting bonus: Patrick Troughton som lokal politichef. Standard R2 udgiveslse i ok kvalitet.

NOTHING BUT THE NIGHT (1973). Cushing og Lee igen - og denne gang deler de heldigvis en del scener. Temmelig mystisk og rodet historie; Diana Dors er heftigt overspillende i rollen som en mor, der vil have sin datter igen, koste hvad det vil. Tysk dvd er fullscreen, et temmelig skrammet print med dårlig lyd. Bizart nok refererer dvd omslaget til filmen THE UNCANNY i stedet!
Brugeravatar
Ed Larsen

• Hjemmeside

Indlægaf El Schnaflos » tors 7. okt 2010 20:02

Har lige genset The Curse 2. Har altid elsket etteren og man må sige at toeren er én af de mere bizarre sequels, jeg har set. Mand får slangearme... Ikke ret meget at gøre med den første
Brugeravatar
El Schnaflos

Geografisk sted: Sønderbronx, DK
  • Hjemmeside

Indlægaf Mads » tors 7. okt 2010 22:26

Warner Archives har annonceret 16:9 udgaver af Wild, Wild Planet og War of the Planets til at komme i denne måned. De sender kun til US-adresser, men man plejer at kunne købe udgivelserne på Amazon. De har også The Green Slime på vej.

DVDdrive-in.com skrev:The Warner Archives Collection will be making some classic 1960s science fiction titles available this October just in time for Halloween. Titles will include Kinji Fukasaku's THE GREEN SLIME (10/26/10 $24.95) in a newly remastered widescreen anamorphic edition, Antonio Margheriti’s THE WILD, WILD PLANET (10/19/10 $19.95) in a widescreen anamorphic edition and Antonio Margheriti’s WAR OF THE PLANETS (10/19/10 $19.95) in a widescreen anamorphic edition.

Har ellers lige set:

Billede

Har haft skyhøje forventninger til den, og de er absolut indfriet!
Brugeravatar
Mads

Indlægaf Ynz » fre 8. okt 2010 08:37

Mads Jensen skrev:Warner Archives har annonceret 16:9 udgaver af Wild, Wild Planet og War of the Planets til at komme i denne måned. De sender kun til US-adresser, men man plejer at kunne købe udgivelserne på Amazon. De har også The Green Slime på vej.

DVDdrive-in.com skrev:The Warner Archives Collection will be making some classic 1960s science fiction titles available this October just in time for Halloween. Titles will include Kinji Fukasaku's THE GREEN SLIME (10/26/10 $24.95) in a newly remastered widescreen anamorphic edition, Antonio Margheriti’s THE WILD, WILD PLANET (10/19/10 $19.95) in a widescreen anamorphic edition and Antonio Margheriti’s WAR OF THE PLANETS (10/19/10 $19.95) in a widescreen anamorphic edition.

Skønne nyheder :D
Brugeravatar
Ynz

Indlægaf Ynz » fre 8. okt 2010 09:58

Fik endeligt set den lange 'Alan Smithee'-version af Lynch's Dune (1984). Der er gode scener som med gevinst kunne have været indlemmet i den "rigtige" version, men samlet set er dette en langt ringere film. Kun sjov for fans af filmen. To ting undrede mig: For det første er der et par små-ting fra Lynch-versionen der ikke er med i denne version. For det andet så er klipningen helt hen i vejret. Mange scener er klippet helt anderledes og helt ødelagte.
Brugeravatar
Ynz

Indlægaf Gory-Glory » søn 10. okt 2010 14:25

Jag var hemma hos Rudnert och vi såg på

Phantom of Death

Billede

http://www.imdb.com/title/tt0092865/

Phantom of Death är en italiensk giallo från år 1988 som är regisserad av Ruggero Deodato som handla rom en tjej som blev mördad och vem är galningen. Polischefen som spelas av Donald Pleasence försöker att lösa mordfallet.

Andra kända ansikten i filmen spelas av Michael York, Edwige Fenech och John Morghen som spelar en katolsk präst.

Filmen var bra och bjöd på en spännande historia.

6/10

Elvira's Haunted Hills

Billede

http://www.imdb.com/title/tt0265171/

Elvira's Haunted Hills är en amerikansk skräckkomedi från år 2001 som är regisserad av Sam Irvin som handlar om att Elvira reser till Rumänien för att sätta upp en teaterpjäs men får lift av en slottherre som tar med henne till sitt slott där hennes släktingar har bott och det börjar att spöka på slottet.

Filmen var riktigt kul och gjord med glimten i ögat.

7/10
https://www.instagram.com/goryglory
https://www.tiktok.com/@g0rygl0ry
https://www.youtube.com/@g0rygl0ry
Brugeravatar
Gory-Glory

Geografisk sted: Sverige
  • Hjemmeside

Indlægaf Skøtt » søn 10. okt 2010 20:48

Jeg fik langt om længe nosset mig sammen, opdrevet og set to film, hvis soundtracks jeg har rålyttet, men aldrig fået set:

Undersøgelse af en borger hævet over enhver mistanke

Billede

La polizia chiede aiuto aka What have they done to your daughters

Billede

... og begge film var som forventet helt mesterlige!
When the Going gets Weird, the Weird Turn Pro!
Brugeravatar
Skøtt

Geografisk sted: Top-a-the world, ma
  • Hjemmeside

Indlægaf Ed Larsen » søn 10. okt 2010 23:42

Så fik jeg set TERROR CREATURES FROM THE GRAVE. Alphas dvd var, som Jack og andre har påpeget andetsteds, ikke overdådig, men printet var i det mindste widescreen. Mudret, hoppende, skrammet widescreen, ganske vist. Historien (Edgar Allan Poe krediteres... hvad den mand dog ikke har lagt navn til!) havde potentiale, men var rodet og temmelig uinspireret fortalt. Den første times tid var hård at komme igennem. Slutningen var nogenlunde ok, selvom det ville have været rart hvis zombierne havde været, tja, synlige.

Men ok, det var en italiensk gotisk horrorfilm jeg ikke havde set før og det er jo altid noget. Nu mangler jeg faktisk kun AN ANGEL FOR SATAN i at have set samtlige Barbara Steele horrorfilm fra perioden... og den er på vej i posten. :)
Brugeravatar
Ed Larsen

• Hjemmeside

ForegåendeNæste

Skriv et svar
1217 indlæg • Side 39 af 82 • 1 ... 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42 ... 82

Tilbage til Genrefilm