• * Tilmeld
  • * Log ind
  • * OSS
Boardindeks ‹ Filmsnak ‹ Genrefilm

Diskussionsforum for "Uncut-relaterede" film. Dvs. så godt som alle film i de fantastiske genrer..
Skriv et svar
129 indlæg • Side 3 af 9 • 1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 9

Re: Styltemanden

Indlægaf Mads » ons 19. dec 2007 11:43

knockabout skrev:Andre her på dette forum, der deler denne interesse?

Det er vist meget begrænset, tror ikke der er flere end os der allerede har skrevet i denne tråd.

Kunne iøvrigt rigtigt godt tænke mig at se THE BIG FIGHT aka WORLD WAR OF KUNG FU (1972), den gik i danske biografer som 'DEN STORE KARATE KAMP'! Det er endnu en film om onde japanere..:

http://www.hkcinemagic.com/en/movie.asp?id=3018#gal

Traileren ser ret fed ud synes jeg!
Brugeravatar
Mads

Re: Styltemanden

Indlægaf Kinski » tors 20. dec 2007 00:25

knockabout skrev:Andre her på dette forum, der deler denne interesse?

Klart! Jeg brænder godt nok ikke for Kung Fu film, ligesom jeg gør for spaghetti westerns, men der er et par titler, som jeg rigtig godt gad at se ex. Shaw Brothers produktionen MINI-SKIRT GANG (1974) med Birte Tove!
Jeg har 10 s/h stills til filmen, men har aldrig set den. Den er desværre aldrig blevet udsendt på video/dvd og kom ikke i dansk biografdistribution. Håber meget der pludselig dukker en kopi op...
Her et still fra filmen, der i følge et review på Hong Kong Movie Database er både sleazy og voldelig (der må vist også være noget klassisk Hong Kong fald-på-halen komedie over filmen, det bærer en række af de stills ligesom præg af)!

Billede

Billede

Birte Tove med hækkesaks - så bliver det ikke mere cool!!!
Kommende koncerter:

http://www.myspace.com/DoomedDenmark
Brugeravatar
Kinski

Geografisk sted: Amager
  • Hjemmeside

Indlægaf Mads » tors 20. dec 2007 01:42

Aah yes, THE MINI SKIRT GANG 8) Håber så sandelig også at vi får den at se en dag! Den hører til blandt de titler som Celestial endnu ikke har udsendt, og indtil videre er der ingen planer om det. Kan ikke lige gennemskue hvad der fremover vil ske med Shaw titlerne nu hvor IVL's licens til at udgive dem tilsyneladende udløber. Man kunne håbe at et udenlandsk selskab køber rettighederne til de mest interessante action/sexploitation titler, og at der så kan findes brugbart materiale til en udgivelse af THE MINI SKIRT GANG.
Senest rettet af Mads fre 21. dec 2007 11:28, rettet i alt 1 gang.
Brugeravatar
Mads

Indlægaf Morbid Angel » tors 20. dec 2007 07:46

Mads Jensen skrev:Det kunne måske være QUEEN BOXER aka THE AVENGER:
Billede

http://www.youtube.com/watch?v=P8IeUpdRVQ8

Det er absolut ikke den eneste kung fu film hvori der optræder en bande bevæbnet med økser, det gør der fx også i BOXER FROM SHANTUNG og THE ONE ARMED BOXER.
Men du kan jo evt. give lidt mere info hvis du kan huske andet. Bare husk ikke at røbe hvad den ender med :wink:

Jeg har de to Shaw brothers film og har set dem begge, det er ikke dem, mener ikke det var en kvindelig helt, kan ikke huske slutningen, men husker den for at være ret blodig.

Mvh

MA
Morbid Angel

Indlægaf Mads » tors 20. dec 2007 13:13

Morbid Angel skrev:Jeg har de to Shaw brothers film og har set dem begge, det er ikke dem, mener ikke det var en kvindelig helt, kan ikke huske slutningen, men husker den for at være ret blodig.

ONE ARMED BOXER er en Golden Harvest film, ikke Shaw Brothers. Anyway, fandt en tråd på KFF hvor der bliver nævnt lidt flere titler med øksebander. Bl.a. Wang Yu filmen RAGE OF THE MASTER og Kung Min's KING BOXER (ikke at forveksle med SB filmen med Lo Lieh i hovedrollen). Har desværre ikke selv set nogle af dem, men ved at sidstnævnte havde den danske biograftitel 'KARATE BANDEN', det lyder jo lidt henad det du selv nævner ang. titlen.

Prøv evt. at kigge på disse links, kan være at det ser bekendt ud:
KING BOXER
RAGE OF THE MASTER

SB filmen VENGEANCE! med David Chiang bliver iø også nævnt, men tror du havde nævnt noget om kniv-fights hvis det var den du havde set. Den er ellers også ret blodig!
Brugeravatar
Mads

Indlægaf Morbid Angel » man 24. dec 2007 12:05

Mads Jensen skrev:
Morbid Angel skrev:Jeg har de to Shaw brothers film og har set dem begge, det er ikke dem, mener ikke det var en kvindelig helt, kan ikke huske slutningen, men husker den for at være ret blodig.

ONE ARMED BOXER er en Golden Harvest film, ikke Shaw Brothers. Anyway, fandt en tråd på KFF hvor der bliver nævnt lidt flere titler med øksebander. Bl.a. Wang Yu filmen RAGE OF THE MASTER og Kung Min's KING BOXER (ikke at forveksle med SB filmen med Lo Lieh i hovedrollen). Har desværre ikke selv set nogle af dem, men ved at sidstnævnte havde den danske biograftitel 'KARATE BANDEN', det lyder jo lidt henad det du selv nævner ang. titlen.

Prøv evt. at kigge på disse links, kan være at det ser bekendt ud:
KING BOXER
RAGE OF THE MASTER

SB filmen VENGEANCE! med David Chiang bliver iø også nævnt, men tror du havde nævnt noget om kniv-fights hvis det var den du havde set. Den er ellers også ret blodig!

Jeg troede det var One Armed Swordsman du mente :wink:

Tak!
Tror du har fundet den Karate Banden aka King Boxer aka Hands Of Death ligner noget jeg har set, nu er så spørgsmålet er den ude på dvd?

Mvh

MA
Morbid Angel

Indlægaf Mads » man 24. dec 2007 12:28

Selv tak MA. Mig bekendt er den ikke udsendt officielt på DVD. Ved dog at www.rarekungfumovies.com har en fullscreen version med engelsk dub, men man har ikke kunnet bestille fra deres site i lang tid pga. renovering.

Billede
Brugeravatar
Mads

Indlægaf Mads » man 24. dec 2007 14:56

Morbid Angel skrev:Jeg troede det var One Armed Swordsman du mente :wink:

Tænkte jeg nok :wink: Både titlen og Wang Yu's karakter i ONE ARMED BOXER er helt klart også inspireret af hans rolle i ONE ARMED SWORDSMAN, men det er en helt anden type film:
http://www.hkcinemagic.com/en/movie.asp?id=969#gal
Den er absolut værd at støve op hvis du er til klassisk kung fu med fantastiske elementer, og næsten ligeså god som fortsættelsen MASTER OF THE FLYING GUILLOTINE! HKflix sælger en OK boot der både har originalt og engelsk lydspor + engelske subs:

http://www.hkflix.com/xq/asp/filmID.533 ... etails.htm

Der er iøvrigt lige udkommet en remastered udgave i Japan, men den har desværre ingen engelske subs.
Brugeravatar
Mads

Indlægaf Skøtt » tirs 25. dec 2007 13:50

En lidt anden stil end denne tråd har fokuseret på, men vi så den første Hanzo the Razor ovre hos Thure for et par dage siden - overraskende fed funky film. Især diller-selv-tortur og voldtægtsscenerne stod i blændende kontrast til det ekstremt smukke kameraarbejde. God overraskelse. Har desuden lige bestilt en billig Female Prisoner #701 box.
Brugeravatar
Skøtt

Geografisk sted: Top-a-the world, ma
  • Hjemmeside

Indlægaf Mads » tirs 25. dec 2007 18:09

Skøtt skrev:Hanzo the Razor

Er også ret begejstret for Hanzo filmene, især de to første er underholdende og lækkert udført sleaze. 3eren er lidt for rodet og fjollet efter min smag.
Brugeravatar
Mads

Indlægaf Mads » tirs 25. dec 2007 22:44

Morbid Angel skrev:Karate Banden aka King Boxer aka Hands Of Death ligner noget jeg har set, nu er så spørgsmålet er den ude på dvd?

Ser ud til at den faktisk er udgivet på DVD, den er udsendt som KING BOXER fra Crash Cinema i deres Shaolin Boxer serie, og findes også på UK og australsk DVD som SHAOLIN AVENGER. Såvidt jeg kan se er CC's udgave letterboxed og AU/UK er fullscreen, og desværre er CC udgået. Har dog selv lige fundet den hos www.softxchange.dk , og du kan også bestille den fra Amazon:
http://www.amazon.com/King-Boxer-Meng-Fei/dp/B00001U0E8
Brugeravatar
Mads

Indlægaf Jack J » tirs 25. dec 2007 22:45

Mads Jensen skrev:Selv tak MA. Mig bekendt er den ikke udsendt officielt på DVD. Ved dog at www.rarekungfumovies.com har en fullscreen version med engelsk dub, men man har ikke kunnet bestille fra deres site i lang tid pga. renovering.

Billede

De holder åbent igen, men kun til 1. januar!!! Derefter er det slut forever!!

Jack
Det er synd for købmanden. Hold du kæft din idiot, han er jo stendød, ka' du ikke se det mand! Ja, det har Djævle-John sørget for!
Brugeravatar
Jack J

Geografisk sted: Somewhere outside
  • Hjemmeside

Indlægaf Mads » tirs 25. dec 2007 23:10

Jack J skrev:De holder åbent igen, men kun til 1. januar!!! Derefter er det slut forever!!

Lidt trist at det kun er få af deres titler man har kunnet få efter deres genåbning, har du bestilt noget fra dem fornyligt Jack? Bestilte deres lbx'ede DEAF AND MUTE HEROINE fra dem for flere måneder siden, i sidste uge refunderede de så min paypal betaling, undskyldte forsinkelsen og bad mig om at bestille den igen.
Brugeravatar
Mads

Indlægaf Jack J » tirs 25. dec 2007 23:13

Nej, jeg har kun købt et par DVD'er (noget Indo-trash) fra dem lige før de lukkede "rare"-afdelingen. Fik dem ret hurtigt. Ham, der står bag, er jo flyttet til Dubai.

Jack
Det er synd for købmanden. Hold du kæft din idiot, han er jo stendød, ka' du ikke se det mand! Ja, det har Djævle-John sørget for!
Brugeravatar
Jack J

Geografisk sted: Somewhere outside
  • Hjemmeside

Indlægaf Mads » tirs 25. dec 2007 23:29

OK, må indrømme at jeg ikke har fulgt ret meget med på flashlegs forummet efter de lukkede sidst. Var der ikke noget med at de skulle til at være lovlige og udgive officielle ting på et tidspunkt?
Brugeravatar
Mads

ForegåendeNæste

Skriv et svar
129 indlæg • Side 3 af 9 • 1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 9

Tilbage til Genrefilm