• * Tilmeld
  • * Log ind
  • * OSS
Boardindeks ‹ Kræmmermarkedet ‹ Køb og salg-snak

Her kan du diskutere alt, hvad der har at gøre med "kræmmermarkedet".
Skriv et svar
39 indlæg • Side 2 af 3 • 1, 2, 3

Indlægaf Jack J » ons 12. dec 2007 13:38

Har du købt deres Dr Lamb, Mads? Hvis ja, hvordan ser den ud?

Jack
Det er synd for købmanden. Hold du kæft din idiot, han er jo stendød, ka' du ikke se det mand! Ja, det har Djævle-John sørget for!
Brugeravatar
Jack J

Geografisk sted: Somewhere outside
  • Hjemmeside

Indlægaf Mads » ons 12. dec 2007 19:55

Har ikke købt den endnu, synes prisen er lidt pebret og har heller ikke læst nogen meldinger ang. kvaliteten.
Brugeravatar
Mads

Indlægaf gorzelak » ons 12. dec 2007 20:01

Jeg synes nu stadig det er mærkeligt med Paramount. Jeg har da intryk af, at der er en forholdsvis stor potentiel køberskare på verdensplan, hvad Argento-DVD'er angår. Og jo da ikke mindst i Italien.

Ærgerligt, at den tyske kun var en bootleg. Men hvis der ikke er udsigt til en officiel release i lang tid, er det måske bedre end ingenting. Hvis nogen investerer i den tyske DVD, må de meget gerne lige lægge en kommentar her i tråden omkring billedkvaliteten.
"In the game of chess you can never let your opponent see your pieces."
Brugeravatar
gorzelak

Geografisk sted: Århus
  • Hjemmeside

Indlægaf Jack J » ons 12. dec 2007 21:17

Du kan checke nogle kommentarer om kvali her i denne seneste del af tråden fra DVDmaniacs:

http://www.dvdmaniacs.net/forums/showth ... e=23&pp=15

jack
Det er synd for købmanden. Hold du kæft din idiot, han er jo stendød, ka' du ikke se det mand! Ja, det har Djævle-John sørget for!
Brugeravatar
Jack J

• Hjemmeside

Indlægaf gorzelak » tors 13. dec 2007 00:09

Jack J skrev:Du kan checke nogle kommentarer om kvali her i denne seneste del af tråden fra DVDmaniacs:

http://www.dvdmaniacs.net/forums/showth ... e=23&pp=15

jack

Takker.
Brugeravatar
gorzelak

• Hjemmeside

Indlægaf Mads » tors 13. dec 2007 11:29

gorzelak skrev:Jeg synes nu stadig det er mærkeligt med Paramount. Jeg har da intryk af, at der er en forholdsvis stor potentiel køberskare på verdensplan, hvad Argento-DVD'er angår. Og jo da ikke mindst i Italien.

Paramount er desværre ikke et selskab der tænker i retning af salgssucceser på verdensplan når det gælder DVD udgivelser. Det er nok tvivlsomt at en vanskelig titel som FOUR FLIES vil kunne give et særligt stort overskud, når udgifterne til udredning af rettighedsproblemer samt evt. restaurering er trukket fra.
Brugeravatar
Mads

Indlægaf gorzelak » tors 13. dec 2007 14:44

Ok, jeg har ingen som helst anelse om, hvordan Paramounts markedsføringsstrategier former sig. Jeg tænker bare, at der må da være en særlig grund til, at lige præcis Four Flies... ikke bliver udgivet. Resten er jo ude, nogle endda i et mylder af udgaver. Måske bliver udgivelsen ikke en ny "Lord of the Rings", men jeg har da ikke indtryk af, at Argento-DVD'er generelt er en underskudsforretning.
Brugeravatar
gorzelak

• Hjemmeside

Indlægaf Jack J » tors 13. dec 2007 19:03

gorzelak skrev: Jeg tænker bare, at der må da være en særlig grund til, at lige præcis Four Flies... ikke bliver udgivet.

Måske pga de scener, der blev klippet ud af det oprindelige print, som efter sigende skulle have indeholdt: nonnesex med satan-dværge, dyresex med satan-dværge, snuff-scener (med satan-dværge), hekseafbrændinger, bloddrikning, kirkeafbrændinger, og endelig den store end-credit-scene med satan-nonner der drikker blod og brænder ting af.

Jack
Brugeravatar
Jack J

• Hjemmeside

Indlægaf gorzelak » tors 13. dec 2007 19:37

Er der nogen, der har investeret i denne version:

http://cgi.ebay.com/FOUR-FLIES-ON-GREY- ... dZViewItem
Brugeravatar
gorzelak

• Hjemmeside

Indlægaf Jack J » søn 16. dec 2007 02:46

De af jer, der overvejer at købe den nye tyske udgave, bør nok gøre det snarest. Efter sigende er efterspørgslen så stor, at den vil forsvinde med det samme.
Brugeravatar
Jack J

• Hjemmeside

Indlægaf AvatarDK » tirs 18. dec 2007 12:42

Jack J skrev:De af jer, der overvejer at købe den nye tyske udgave, bør nok gøre det snarest. Efter sigende er efterspørgslen så stor, at den vil forsvinde med det samme.

Ja den skulle allerede være usolgt fra 'leverandøren' så det gik hurtigt må man sige.
Brugeravatar

Indlægaf Diabolik » tirs 18. dec 2007 13:03

Jeg dropper den!! For mig er det en bootleg... og sådanne gider jeg ikke at bruge penge på... Sjælden eller ej!!!
/D
Brugeravatar
Diabolik

Geografisk sted: A scary place

Indlægaf AvatarDK » tirs 18. dec 2007 13:56

Jeg har ikke set filmen så har smidt penge efter denne vel indtil nu bedste udgave.

Bootlegs er noget skidt, men når de er pakket så flot ind som det her og der ingen udsigt er til nogen officiel udgivelse, synes jeg et køb er ok.
Brugeravatar

Indlægaf Diabolik » tirs 18. dec 2007 14:47

AvatarDK skrev:Bootlegs er noget skidt, men når de er pakket så flot ind som det her og der ingen udsigt er til nogen officiel udgivelse, synes jeg et køb er ok.

Jeg forstår dig godt, filmen er fin thriller fra Argento's hånd og det er uden tvivl den bedste udgave der findes!! Men om du så dyppede dvd'en i 24 karats guld, vil det ikke ændre på det faktum at det er en bootleg!!
Jeg har i bund og grund ikke ikke noget imod at der laves bootlegs (ejer da selv et par fra Alfa Digital og det er da vist et bootleg-selskab, ikk'?), men jeg har noget imod at betale €30 eller derover for en bootleg!!
Jeg forstår heller ikke at de kun har udsendt 1000 eksemplarer... Hvis jeg sad på rettighederne ville jeg sgu' sende en del eksemplarer flere ud!!!
Ikke fordi jeg er særlig velbevandret udi i lovstof, men kunne grunden ikke være at, ifald Paramount eller Argento vil lægge sag an, så vil det kun dreje sig om et begrænset antal 'lovbrud'?
/D
Brugeravatar
Diabolik

Geografisk sted: A scary place

Indlægaf AvatarDK » tirs 18. dec 2007 15:43

Diabolik skrev:men jeg har noget imod at betale €30 eller derover for en bootleg!!

Det eksemplar jeg har på vej af ovenstående stod mig kun i 15 euro, så det var ikke så galt. Hvis den havde kostet det dobbelte var jeg pænt blevet siddende og havde ventet på en officiel udgivelse :wink:
Brugeravatar

ForegåendeNæste

Skriv et svar
39 indlæg • Side 2 af 3 • 1, 2, 3

Tilbage til Køb og salg-snak