• * Tilmeld
  • * Log ind
  • * OSS
Boardindeks ‹ Filmsnak ‹ Genrefilm

Diskussionsforum for "Uncut-relaterede" film. Dvs. så godt som alle film i de fantastiske genrer..
Skriv et svar
129 indlæg • Side 1 af 9 • 1, 2, 3, 4, 5 ... 9

Karate/kungfu/Taekwondo SPOILER-ALARM!!!!!!!!!!!!!!!!!

Indlægaf KenoBeno » ons 21. nov 2007 17:18

Jeg leder efter en film som jeg så engang i 80erne. Den handlede om to koreanske brødre/muligvis venner der kæmpede mod den lokale besættelsesmagt fra Japan.
Det er en desperat kamp og til sidst vælger de at angribe deres borg. De kæmper og kæmper, men til sidst bliver de skudt.

Skide tragisk!!!!!! Måske er det derfor den har sat sig fast.

Jeg kan ikke huske titlen, måske er det en du har kendskab til??

Venlig hilsen
Senest rettet af KenoBeno ons 21. nov 2007 22:32, rettet i alt 1 gang.
KenoBeno
KenoBeno

Indlægaf Nicolai » ons 21. nov 2007 18:17

Hvad med at skjule din spoiler? :x :
http://www.forum.uncut.dk/viewtopic.php ... ight=#7009
Brugeravatar
Nicolai

Indlægaf KenoBeno » ons 21. nov 2007 19:22

Hvilken spoiler??????????

Kræver det ikke ligesom at der er en titel at spoile?????

KenoBeno
KenoBeno
KenoBeno

Indlægaf Nicolai » ons 21. nov 2007 19:30

KenoBeno skrev:Hvilken spoiler??????????

Kræver det ikke ligesom at der er en titel at spoile?????

KenoBeno

Er det måske ikke en titel du efterspørger? Så forventer du vel netop, at svaret dukker op i samme tråd, ikke sandt?

"Hvilken spoiler?" spørger du?! Afslørede du måske ikke lige slutningen?
:roll:
Brugeravatar
Nicolai

Indlægaf KenoBeno » ons 21. nov 2007 20:00

Vedkommende der kender titlen har set filmen. Og desuden er jeg bange for at det er usandsynligt at jeg ville ødelægge det for nogen. Det er ikke ligefrem en ny titel og en fil som der er et stort publikum til.

Det er da muligt at der skulle være en spoiler advarsel, men overvejede det ikke engang.

KenoBeno
KenoBeno
KenoBeno

Indlægaf gorzelak » ons 21. nov 2007 20:21

Det går nok... men filmbeskrivelsen siger mig desværre ingenting. Var filmen japansk?
"In the game of chess you can never let your opponent see your pieces."
Brugeravatar
gorzelak

Geografisk sted: Århus
  • Hjemmeside

Indlægaf Nicolai » ons 21. nov 2007 20:57

KenoBeno skrev:Vedkommende der kender titlen har set filmen.

Ja, og folk der ikke kendte titlen på forhånd risikerer at få spoleret oplevelsen her. Kan ikke se at det skulle være så svært at lave en spoiler-skjuler i dit første indlæg. Det er jo ikke for sent - du kan redigere i indlægget. Men du bestemmer naturligvis selv, om du vil tage hensyn til andre.
KenoBeno skrev:Og desuden er jeg bange for at det er usandsynligt at jeg ville ødelægge det for nogen. Det er ikke ligefrem en ny titel og en fil som der er et stort publikum til.

En ny titel? Folk på dette forum ser skam alle film - uanset filmenes alder. Og de beskæftiger sig langt fra kun med film, som der er et stort publikum til. Desuden har du jo selv fremhævet den som noget særligt. Det er meget sandsynligt, at folk, deriblandt undertegnede, får lyst til at se filmen. Så er det da synd og skam, at man skal have slutningen afsløret på forhånd. Det kan vel ikke være så svært at forstå.
Brugeravatar
Nicolai

Indlægaf gorzelak » ons 21. nov 2007 21:24

Well, skal vi ikke koncentrere os om forespørgslen fra nu af? Spoiler-advarsler er trods alt stadigvæk frivillige - både i forummet og blandt Uncuts egne anmeldere. Og hvis nogen sidder derude og tænker, at det her lyder da som en helt vild fed film, så kan de jo undlade at læse med i tråden fra nu af. Så er der intet spoilet for dem, hvis titlen skulle dukke op.
"In the game of chess you can never let your opponent see your pieces."
Brugeravatar
gorzelak

Geografisk sted: Århus
  • Hjemmeside

Indlægaf Nicolai » ons 21. nov 2007 21:27

gorzelak skrev:Well, skal vi ikke koncentrere os om forespørgslen fra nu af? Spoiler-advarsler er trods alt stadigvæk frivillige - både i forummet og blandt Uncuts egne anmeldere. Og hvis nogen sidder derude og tænker, at det her lyder da som en helt vild fed film, så kan de jo undlade at læse med i tråden fra nu af. Så er der intet spoilet for dem, hvis titlen skulle dukke op.

Medmindre de kan regne det ud den dag de støder på en titel omhandlende netop et sådant plot. Men fint, jeg skal da gerne stoppe. Der er jo åbenbart ingen forståelse for sagen.

Og ja, naturligvis er det frivilligt. Jeg har da aldrig påstået andet. Det var blot en velment opfordring. Beklager hvis jeg har trådt nogen over tæerne.
Brugeravatar
Nicolai

Indlægaf Jack J » ons 21. nov 2007 21:31

gorzelak skrev:Well, skal vi ikke koncentrere os om forespørgslen fra nu af? Spoiler-advarsler er trods alt stadigvæk frivillige - både i forummet og blandt Uncuts egne anmeldere. Og hvis nogen sidder derude og tænker, at det her lyder da som en helt vild fed film, så kan de jo undlade at læse med i tråden fra nu af. Så er der intet spoilet for dem, hvis titlen skulle dukke op.

Øh, nu er jeg vist hægtet helt af! Du siger siger intet bliver spoilet, hvis de læser længere i tråden, men spoilet kom jo i første post! Så er slutningen jo afsløret. De fleste begynder vel en tråd fra toppen af, eller er det bare mig? :?

Jack
Brugeravatar
Jack J

Geografisk sted: Somewhere outside
  • Hjemmeside

Indlægaf Kristensen » ons 21. nov 2007 22:23

Billede

;-)
You see what happens when you have fun with a stranger in the Alps?
Brugeravatar
Kristensen

Geografisk sted: I Mørkets Hjerte (Aka Amager)
  • Hjemmeside

Indlægaf KenoBeno » ons 21. nov 2007 22:29

Jeg syntes nu ikke det virker selvom jeg kopiere den spoiler alarm du sendte link til og sætter ind i toppen af emnet.
KenoBeno
KenoBeno

Indlægaf KenoBeno » ons 21. nov 2007 22:35

Sådan så har jeg lavet et alternativ til det link.

En spurgte om filmen var japansk. Jeg tror det ikke. Den var dog orientalsk produceret, fordi den var dårlig eftersynkroniseret. Såvidt jeg husker i hvertfald.
Den er nok ikke japansk da de er de onde i filmen, men hvem ved...
Jeg vil næsten tro at den er fra starten af 70erne.
KenoBeno
KenoBeno

Indlægaf Jack J » ons 21. nov 2007 22:42

Jeg foreslår, at de af os (tydeligvis et mindretal), der ønsker spoiler warnings laver en udbrudsfraktion fra Uncut.forum i stil med I.R.A. Vi kalder os THE REAL UNCUT.FORUM og herfra vil vi så med alle midler søge at knægte Uncut.forum, Gorzelak og Kristensen. Hvem er med mig? Nicolai! Så er vi to! Har du en flaske, så køber jeg noget benzin.

Billede Billede Billede
Brugeravatar
Jack J

Geografisk sted: Somewhere outside
  • Hjemmeside

Indlægaf Nicolai » ons 21. nov 2007 23:17

Jack J skrev:Jeg foreslår, at de af os (tydeligvis et mindretal), der ønsker spoiler warnings laver en udbrudsfraktion fra Uncut.forum i stil med I.R.A. Vi kalder os THE REAL UNCUT.FORUM og herfra vil vi så med alle midler søge at knægte Uncut.forum, Gorzelak og Kristensen. Hvem er med mig? Nicolai! Så er vi to! Har du en flaske, så køber jeg noget benzin.

Billede Billede Billede

Jeg har masser af flasker samt alt det benzin, du kan drikke!!! :wink: Så kan vi flambere os nogle Uncuttere! 8)
Og ja, vi er sørgeligt nok et mindretal (af fluekneppere, fanatikere eller filmelskere - kald det hvad I vil), som ønsker at det skal være frivilligt, hvorvidt man får afsløret slutningen på en film eller ej!

'Fire in the hooooooole!!!' :twisted:
Brugeravatar
Nicolai

Næste

Skriv et svar
129 indlæg • Side 1 af 9 • 1, 2, 3, 4, 5 ... 9

Tilbage til Genrefilm