• * Tilmeld
  • * Log ind
  • * OSS
Boardindeks ‹ Filmsnak ‹ Genrefilm

Diskussionsforum for "Uncut-relaterede" film. Dvs. så godt som alle film i de fantastiske genrer..
Skriv et svar
178 indlæg • Side 4 af 12 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 12

Indlægaf Jack J » søn 4. nov 2007 19:34

Mads, tidligere i denne tråd (vist nok) har vi snakket om en uklippet DR. LAMB. Se lige den her tråd fra i dag:

http://adg.invisionzone.com/index.php?s ... entry24140

Den er tilsyneladende kommet på DVD nu, uklippet + lbx!! :mrgreen:
Indtil videre ltd, men ifølge posteren vil den komme ud i alm version.

Hvis den virkelig er helt u/c så... wauw!!! :mrgreen::mrgreen::mrgreen:

Jack
Brugeravatar
Jack J

Geografisk sted: Somewhere outside
  • Hjemmeside

Indlægaf Mads » søn 4. nov 2007 19:47

Tak Jack! Den har ladet vente længe på sig, men fedt at den endelig kommer. Ser ud til at den først er på gaden 6/11, det er godtnok fristende at bestille men Oles memorabilia udsalg igår gjorde lige et kraftigt indhug i mit fornøjelsesbudget for november. :wink:
Brugeravatar
Mads

Indlægaf Jack J » søn 4. nov 2007 19:50

Ole? Du mener ham, der sad og sov på stolen? :wink: :lol:
Brugeravatar
Jack J

• Hjemmeside

Indlægaf Mads » søn 4. nov 2007 19:54

Lige præcis. Pludselig var han væk, håber at han huskede at tage de resterende pressemeddelelser med da han gik, ville være ærgeligt hvis de endte som tapet på en 16-årig gothpiges værelse. :wink:
Brugeravatar
Mads

Indlægaf Jack J » søn 4. nov 2007 19:57

Ha ha, ja. Da jeg var på toilettet på et tidspunkt, hørte jeg en gothpige sige: "Jeg bløder. Bløder du også?" :shock:

Jack
Brugeravatar
Jack J

• Hjemmeside

Indlægaf Mads » søn 4. nov 2007 20:00

haha, hvor nuttet :lol:
Brugeravatar
Mads

Indlægaf Dr. Humpp » man 5. nov 2007 10:55

Shaw Brothers, jeg har netop genset SEEDING OF A GHOST, noget skuffende og kedelig i f.h.t. den vanvittige BOXER'S OMEN. Så ca. en halv time af SEXY GIRLS OF DENMARK igår, komikken er så dårlig at jeg fik hovedpine, til gengæld er der storpattede danske skuespillerinder som senere blev 'seriøse', og selvfølgelig Birte Tove, og Ole Søltoft (en anden skuespillerinde, haha).
http://devilution.dk/ (House Of Franco)
Dr. Humpp

Geografisk sted: Olga's House Of Shame aka Amar

Indlægaf Jack J » man 5. nov 2007 15:01

Dr. Humpp skrev:Shaw Brothers, jeg har netop genset SEEDING OF A GHOST, noget skuffende og kedelig i f.h.t. den vanvittige BOXER'S OMEN.

Well, sir, kindly, we disagree.

Jack
Brugeravatar
Jack J

• Hjemmeside

Indlægaf Mads » man 5. nov 2007 17:09

Jeg kan da kun give dig ret i at SEXY GIRLS OF DENMARK nok er mere kuriøs end god. Har selv kun set den enkelt gang og jeg fik heldigvis ikke hovedpine. Tværtimod synes jeg altid det er sjovt at se hvordan København tog sig ud i 70erne, selvom det ikke fylder særligt meget filmen.
Mht. SEEDING OF A GHOST, så synes jeg det er absolut det er en underholdende film. Indrømmet, den har sine svage punkter og den ser sådan lidt 80er flad ud i sammenligning med 70ernes Shaw Bros film, men jeg var ikke skuffet. BOXER'S OMEN har jeg stadig til gode.
Brugeravatar
Mads

Indlægaf Jack J » man 5. nov 2007 18:41

Bare trist at DVD'en af BOXER'S OMEN er på den forkerte dialekt! Man skal ha fat i Celestials VCD for at høre det rigtige lydspor, som ud over at være det rigtige også er bedre lydmæssigt. Tør man kaste sig i lag med en VCD, så er Celestials kvalitet altid hoved og skulder bedre end alm VCD'er.

Jack
Brugeravatar
Jack J

• Hjemmeside

Indlægaf Dr. Humpp » man 5. nov 2007 19:57

Jack J skrev:Bare trist at DVD'en af BOXER'S OMEN er på den forkerte dialekt! Man skal ha fat i Celestials VCD for at høre det rigtige lydspor, som ud over at være det rigtige også er bedre lydmæssigt. Tør man kaste sig i lag med en VCD, så er Celestials kvalitet altid hoved og skulder bedre end alm VCD'er.

Jack

De taler det forkerte kinesiske på min dvd? Ja, det betyder jo meget når man kigger konstant på underteksterne, haha. Lyden fejler ikke noget, men jeg fik den også foræret af en norsk ven, så det kan da godt være jeg en gang skal købe en bedre udgave. Anywayz, halvdelen af SEEDING OF A GHOST er meget underholdende, mens hvert ENESTE minut af den dybt overlegne og Jodorowski-agtige BOXER'S OMEN vil blæse din hjerne til atomer! Absolut den bedste Shaw Brothers film jeg har set, er ikke så meget til old school kung fu film, med mindre de er stoppet med sex som INTIMATE CONFESSIONS OF A CHINESE COURTISAN.

Husk: Sex dominates the world! And now, I dominate sex! :)
Dr. Humpp

Indlægaf Jack J » man 5. nov 2007 20:25

Dr. Humpp skrev:De taler det forkerte kinesiske på min dvd? Ja, det betyder jo meget når man kigger konstant på underteksterne, haha

Mener du det seriøst, Jens? Er du ligeglad med, om der tales det korrekte sprog? Jeg er naturligvis godt klar over, at det er de færreste danske fans af asiatiske genrefilm, der forstår kantonesisk, mandarin, japansk, thai, eller whatever, men personligt irriterer det mig, hvis en film ikke er på original-sproget. For nyligt købte jeg en thailandsk horrorfilm, men var nødt til at se den på kantonesisk, da thai-sporet var fucked op. Det virkede bare så forkert! Hvis man er ligeglad med originalsproget, så kunne man jo lige så godt se en engelsk-dubbet udgave. Så vidt jeg ved, er den eneste DVD-udgave, der findes, den amerikanske fra Image og dén er på mandarin, så jeg går ud fra den er den, du også har, med mindre det er en bootleg af en slags. I originallydsporet tales der faktisk også engelsk på et tidspunkt, men i den mandarin-dubbede version har man ikke gjort sig nogen ulejlighed med at indtale på engelsk. Lyden på DVD'en er sikkert fin nok, men i forhold til det rigtige lydspor lyder mandarin-sporet, som om det er optaget inde i en papkasse. Well, i alt fald mandarin-sporet på VCD'en, hvor det andet spor lyder meget mere naturligt. Men okay, det her er naturligvis ikke om hvem der har ret eller ej. Jeg foretrækker bare at se film i så originale versioner som muligt.

Du har vel set, at BEWITCHED, prequellen til BOXER'S OMEN, netop er kommet på HK DVD?

Linn Heynes har skrevet en omtale af den her:

http://z9.invisionfree.com/THE_CINEHOUN ... wtopic=834
(scroll down)

Jack
Brugeravatar
Jack J

• Hjemmeside

Indlægaf Dr. Humpp » man 5. nov 2007 21:18

Det er Image dvd'en m/mandarinsk tale. Jeg har set filmen 3 gange, det har ikke generet mig endnu, eller også har jeg ikke langt mærke til det.

BEWITCHED filmen lyder spændende, den må jeg se en dag.
Mads Jensen skrev:Jeg kan da kun give dig ret i at SEXY GIRLS OF DENMARK nok er mere kuriøs end god. Har selv kun set den enkelt gang og jeg fik heldigvis ikke hovedpine. Tværtimod synes jeg altid det er sjovt at se hvordan København tog sig ud i 70erne, selvom det ikke fylder særligt meget filmen.

Fik set den færdig, ja kuriøst med gamle klip fra København, men Hong Kong humor vil altid være ren tortur for mig. Højdepunkt: Ulla Jessens store tatas udsat for Russ Meyer-lignede kameravinkler, VA VA VOOOM! :P Og måske Poul Glargaard som he-man, haha.

Men stadig, jeg trænger til en treo - hurtigt! :x
Dr. Humpp

Indlægaf Mads » tirs 6. nov 2007 11:20

Dr. Humpp skrev:er ikke så meget til old school kung fu film, med mindre de er stoppet med sex som INTIMATE CONFESSIONS OF A CHINESE COURTISAN.
INTIMATE CONFESSIONS... er også en af mine absolutte Shaw Bros favoritter, selvom jeg ikke vil kalde den for en kung fu film! Desværre er billedkvaliteten på Celestial's DVD ret dårlig. Det er endnu en af de titler som Image har rettighederne til i USA, men som konstant bliver udskudt. P.t. hedder releasedatoen 22. april 08, håber den er ventetiden værd.

Dr. Humpp skrev:
Mads Jensen skrev:Jeg kan da kun give dig ret i at SEXY GIRLS OF DENMARK nok er mere kuriøs end god. Har selv kun set den enkelt gang og jeg fik heldigvis ikke hovedpine. Tværtimod synes jeg altid det er sjovt at se hvordan København tog sig ud i 70erne, selvom det ikke fylder særligt meget filmen.

Fik set den færdig, ja kuriøst med gamle klip fra København, men Hong Kong humor vil altid være ren tortur for mig. Højdepunkt: Ulla Jessens store tatas udsat for Russ Meyer-lignede kameravinkler, VA VA VOOOM! :P Og måske Poul Glargaard som he-man, haha.

Du burde klart se KISS OF DEATH og SEXY KILLER, det er sådan nogle herlige kvinde-hævner film med gode mængder sleaze og vold, starring Chen Ping som vel nok er Hong Kong's svar på Pam Grier. Hun har også hovedrollen i BIG BAD SIS som også klart er værd at se, omend den lever ikke helt op til de to andre. Spøjst nok medvirker danske THE WALKERS indirekte på lydsporet, idet der bliver brugt en kinesisksproget version af 'Sha-La-La-La-La' i en af scenerne. Har faktisk skrevet til dem for at høre om de er klar over at de medvirker i en Hong Kong film, men de har ikke svaret.
Brugeravatar
Mads

Indlægaf Mads » søn 6. jan 2008 14:53

Har set et par af IVL's seneste Shaw Bros DVDer fornyligt. Begge var heldigvis i udmærket kvalitet, og tilsyneladende var der ikke blevet pillet ved de originale lydspor.

FIVE ELEMENT NINJA (Chang Cheh, 1982)

Billede

-Til trods for dens billige udseende samt totale mangel på handling er dette underholdning på højt niveau. Ligeså overlegne som de fantasifulde ninjaer er i filmens første time, ligeså grotesk blodig er hævnen i de sidste 45 minutter. Media Blasters har købt de amerikanske rettigheder, deres kommende udgave bliver sikkert flottere og inklusiv det engelske dub. Jeg er dog ikke det mindste skuffet over at have spenderet penge på den længe ventede IVL udgave.

BLOODY PARROT (Hua Shan, 1981)

Billede

-særdeles vellyket kombination mellem blodige sværdkampe, horror og sleaze. Handlingen er godtnok lidt rodet, men filmen har en hel del virkeligt gode scener. Især er der nogle helt fantastiske scener med Jenny Liang, som spillede med i flere Shaw Bros 80er horror/exploitation film. Hun forlod angiveligt branchen pg.a. en 'unpromising career'!
Brugeravatar
Mads

ForegåendeNæste

Skriv et svar
178 indlæg • Side 4 af 12 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 12

Tilbage til Genrefilm