Nappede selv Dødens Agenter og en "Dobbelt program"-sag med Bulldog Drummond's Skrappe Piger og Caligula & Messalina - som jeg glæder mig meget til....!

Jack J skrev:Du sku ha snuppet KILLING KIND, den er ganske udemærket! (iø anmeldt i SS #1).
Jack
Mads Jensen skrev:FilmLab udgaven af Caligula & Messalina er desværre klippet.
Gynther Meyer skrev:Hvad er penetration?
Nicolai skrev:Gynther Meyer skrev:Hvad er penetration?
Det ved jeg ikke... men jeg kan da fortælle dig hvorfor koldskåls-vedhænget (højst sandsynligt) hedder kammerjunker:
http://www.gastrocorner.dk/webartikler/ ... asp?id=813
('Semyon Petrovich was in the ministry of the Court, he had the title of a kammeryunker.' - Ivan Turgenev's Virgin Soil)
PS: Hvordan fanden får man fat i "The Witch with Flying Head"?
Gynther Meyer skrev:Nåhh...
(det med kammerjunkerne var den anden ting jeg altid har undret mig over).
Witch with Flying Head: no idea! men sig endelig til hvis du finder den. Beskrivelsen lyder som det er en fantastisk film.
Gynther Meyer skrev:Vi Har Sjov skrev:
Og dvs. ingen penetration eller...?![]()
Hvad er penetration?
Gynther Meyer skrev:Og lo and hehold: jeg gjorde lidt googlesøgning for fem min siden og fandt en engelsk bootleggers hjemmeside [. . .]
Som Günter, ham den anden, skrev så er den uden undertekster, og ifølge et andet site jeg var inde på (for 3 min siden), så findes den slet ikke med undertekster!
Og ja, det er jo fristende!!! (de af jer der ikke lige ved hva faen vi snakker om kan jo lige checke anmeldelsen af filmen på omtalte site: Weird Asia).
Vi Har Sjov skrev:Gynther Meyer skrev:Vi Har Sjov skrev:
Og dvs. ingen penetration eller...?![]()
Hvad er penetration?
Er det ikke når en mand og en dame er meget glade for hinanden på en fysisk måde....??
Nicolai skrev:WOW!!!![]()
Tak Gynther!![]()
Ja, det er sgu' godt nok fristende! Selv om filmen jo desværre er uden undertekster - og formentlig full screen som Günthers version![]()
Men hvis det er den eneste mulighed for at se filmen, sååå...
Er desuden også billigt (i mine øjne) - forsendelsen er jo gratis!
PS: Har du handlet med sælger før?
Nogen idé om hvad jeg kan forvente mht. kvaliteten af filmen? Har aldrig købt en bootleg før...
Brugere der læser dette forum: Ingen og 0 gæster