• * Tilmeld
  • * Log ind
  • * OSS
Boardindeks ‹ Filmsnak ‹ Genrefilm

Diskussionsforum for "Uncut-relaterede" film. Dvs. så godt som alle film i de fantastiske genrer..
Skriv et svar
3104 indlæg • Side 95 af 207 • 1 ... 92, 93, 94, 95, 96, 97, 98 ... 207

Re: Seneste VHS-fund (hvis det interesserer nogen...)

Indlægaf larsskive » søn 2. mar 2014 00:32

HenrikL skrev:Det er ikke noget særligt, en enkelt spaghettiwestern Med Giuliano Gemma og Lee Van Cleef, jeg ikke nænner at skille mig af med, og så Uncle Buck og den uhørt mørke 80'er-dommedagsfilm Miracle Mile samt The Car, en horrorfilm om en bil som går amok uden fører. Og så et par gangsterfilm.
Ikke så imponerende, men Miracle Mile er jeg glad for. Uhørt seværdig.

Det er da alligevel nogle har spændende titler du har gemt.
Brugeravatar
larsskive

Indlægaf larsskive » søn 2. mar 2014 00:35

Ed Larsen skrev:Uanset hvad man samler på, kommer det til at fylde med tiden. Her i vinters måtte jeg kyle tre sorte affaldssække med dvd-film ud i skuret; jeg følte, der ikke længere var plads til mig i "hulen". Det kommer ligesom i anfald. Måske er det en blanding af klaustrofobi og bondeanger over at have brugt så mange penge på en hobby. Ak ja.

Ja det tør siges at det kommer til at fylde med tiden, jeg er også begyndt at få lidt klaustrofobi af alle de ting, og vores kælderrum er også proppet op med ting, og ja der er for mange penge hvis man lægger det sammen :?
Brugeravatar
larsskive

Indlægaf Jack J » søn 2. mar 2014 00:59

Jeg er for længst begyndt at stille bånd, dvd'er og bøger i to lag på reolerne.
Det er synd for købmanden. Hold du kæft din idiot, han er jo stendød, ka' du ikke se det mand! Ja, det har Djævle-John sørget for!
Brugeravatar
Jack J

Geografisk sted: Somewhere outside
  • Hjemmeside

Indlægaf Ovesen » søn 2. mar 2014 01:07

Jack J skrev:Jeg er for længst begyndt at stille bånd, dvd'er og bøger i to lag på reolerne.

Mine reoler kan kun tage et lag og jeg er løbet tør for plads. Godt nok finder jeg ikke så mange film længere, men det havde nu været rart med lidt mere plads...
"The boat can leave now. Tell the crew"
Brugeravatar
Ovesen

Geografisk sted: Interzone
  • Hjemmeside

Indlægaf Ed Larsen » søn 2. mar 2014 01:28

Jack J skrev:Jeg er for længst begyndt at stille bånd, dvd'er og bøger i to lag på reolerne.

Jeg har en kontorreol som er så dyb, at der er plads til tre rækker bøger! Desværre havde jeg hverken penge eller plads til at møblere værelset med flere af slagsen.
Brugeravatar
Ed Larsen

Geografisk sted: Jyderup
  • Hjemmeside

Indlægaf Jack J » søn 2. mar 2014 01:29

Jeg husker at have set fotos fra Dag-Johnnys kælder, hvor han havde REOLERNE i tre lag!!! bow
Det er synd for købmanden. Hold du kæft din idiot, han er jo stendød, ka' du ikke se det mand! Ja, det har Djævle-John sørget for!
Brugeravatar
Jack J

• Hjemmeside

Indlægaf HenrikL » søn 2. mar 2014 07:25

larsskive skrev:
HenrikL skrev:Det er ikke noget særligt, en enkelt spaghettiwestern Med Giuliano Gemma og Lee Van Cleef, jeg ikke nænner at skille mig af med, og så Uncle Buck og den uhørt mørke 80'er-dommedagsfilm Miracle Mile samt The Car, en horrorfilm om en bil som går amok uden fører. Og så et par gangsterfilm.
Ikke så imponerende, men Miracle Mile er jeg glad for. Uhørt seværdig.

Det er da alligevel nogle har spændende titler du har gemt.

Jeg har fortrudt at jeg skilte mig af med næsten alt, men kunne altså ikke være i lejligheden. 6 bånd har jeg dog plads til. Har mange filmbøger, der fylder godt på hylderne.
Brugeravatar
HenrikL

Geografisk sted: Midtsjælland

Indlægaf Jack J » søn 2. mar 2014 10:11

Til syvende og sidst, så er det at være filmfan jo heller ikke det samme som at være formatsfan. Nogle af os samler på vhs, men det er jo ikke påkrævet for at være filmfan (og ja, det piner mig at skrive det, men sådan er det). :roll:
Brugeravatar
Jack J

• Hjemmeside

Indlægaf warlock » søn 2. mar 2014 15:01

.
Senest rettet af warlock ons 2. apr 2014 01:44, rettet i alt 1 gang.
warlock

Indlægaf Jack J » søn 2. mar 2014 21:13

Det piner mig, fordi i min verden bør man samle på VHS! :roll:

Og så har du naturligvis ret mht. billedkvalitet osv, det skal jeg gerne erkende. Det irriterer mig faktisk, når jeg nogen gange blandt udenlandske VHS-samlere støder på folk, der fanatisk påstår, at billedkvaliteten per se er bedre end på DVD. Øh, nej, det er den ikke. Men det er lidt lige som med at samle på frimærker, det er skisme mere brugbart at gå ned på posthuset og købe nogle NYE, ubrugte frimærker, end det er at finde nogle brugte frem, men du finder næppe mange frimærkesamlere, der synes, det er federe at samle på helt nye mærker.

VHS'en er fed at samle på af alle de grunde, du selv lister op. Det ofte meget bedre omslag, det personlige forhold til disse bånd, fordi vi voksede op med dem, sjældenheden, for nogle også nostalgien (jeg har dog ikke noget nostalgisk forhold til VHS eller ret meget andet for den sags skyld). Og nogle gange er det som sagt også de bedre/alternative versioner. At VHS så kan være en pine i røven, når man skal flytte, kan jeg godt sætte mig ind i. Det kan meget vel blive min egen realitet i løbet af dette år og jeg ser bestemt ikke frem til det. Måske jeg skulle smide det hele i den container, der står nede på parkeringspladsen.
... Hans-Jørn... :o Hans-Jørn??? Er du okay?? Kom op igen, du kan ikke ligge dernede på gulvet. Her, drink lidt vand. Det var jo bare for sjov. :shock:

:funny:
Brugeravatar
Jack J

• Hjemmeside

Indlægaf Selvjustitsminister » tirs 4. mar 2014 04:05

jeg faldt over denne, så den måtte hjem på hylden

Billede
Brugeravatar
Selvjustitsminister

Indlægaf larsskive » ons 5. mar 2014 12:52

Selvjustitsminister skrev:jeg faldt over denne, så den måtte hjem på hylden

Billede

Den pynter vel også mere på din hylde, end i en genbrugsbutik :D Den ser ellers spændende ud. Har du fået den at se?
Brugeravatar
larsskive

Indlægaf larsskive » ons 5. mar 2014 12:55

Elsker nu denne film :D
Billede
Billede
Brugeravatar
larsskive

Indlægaf Selvjustitsminister » ons 5. mar 2014 16:39

larsskive skrev:
Den pynter vel også mere på din hylde, end i en genbrugsbutik :D Den ser ellers spændende ud. Har du fået den at se?

Nej, det går ikke så hurtigt med at få set mine indkøb, men hvis den har interesse så er den på youtube :D

Brugeravatar
Selvjustitsminister

Indlægaf larsskive » ons 5. mar 2014 23:52

Cool tak for det, så kan jeg da se den der.
Brugeravatar
larsskive

ForegåendeNæste

Skriv et svar
3104 indlæg • Side 95 af 207 • 1 ... 92, 93, 94, 95, 96, 97, 98 ... 207

Tilbage til Genrefilm