• * Tilmeld
  • * Log ind
  • * OSS
Boardindeks ‹ Filmsnak ‹ Genrefilm

Diskussionsforum for "Uncut-relaterede" film. Dvs. så godt som alle film i de fantastiske genrer..
Skriv et svar
39 indlæg • Side 3 af 3 • 1, 2, 3

Indlægaf Jack J » tors 23. apr 2009 22:57

Sjovt nok stadig ikke et pip på AWE's hjemmeside eller blog om disse film. Hos Njuta Films har hver film nu fået sin egen side:

http://www.njutafilms.com/film-bamboohouseofdolls.html

http://www.njutafilms.com/film-miniskirtgang.html

http://www.njutafilms.com/film-sexygirlsofdenmark.html

Artikel i Allt om film:
http://www.njutafilms.com/press-alltomfilm-0902.pdf

Udgivelse i Sverige er sat til maj.
Det er synd for købmanden. Hold du kæft din idiot, han er jo stendød, ka' du ikke se det mand! Ja, det har Djævle-John sørget for!
Brugeravatar
Jack J

Geografisk sted: Somewhere outside
  • Hjemmeside

Indlægaf Jack J » ons 20. maj 2009 00:17

Så er der kommet omslag og danske titler:

Billede

Billede

Billede

De er sat til udgivelse i juni, altså næste måned, men stadig ikke et ord om selve udgivelserne, ekstramateriale osv. :shock:

Og så kan man iø også - side om side - se at AWE i juni også udgiver både Dirch Passer og LANGT NED I HALSEN! :mrgreen:
Det er synd for købmanden. Hold du kæft din idiot, han er jo stendød, ka' du ikke se det mand! Ja, det har Djævle-John sørget for!
Brugeravatar
Jack J

• Hjemmeside

Indlægaf Jack J » tirs 26. maj 2009 23:53

Jeg fik lige nogle scans i orn'lig størrelse. Jeg har tidligere været kritisk overfor nogle af AWE's covers (fx TERROR), men her må jeg indrømme, at de er ret fede!! :D

(okay, Sexy Girls of Denmark er lige lovlig meget sengekants-agtig, haha. Og det der insertede billede i midten virker totalt malplaceret!)

Billede

Billede

EDIT: Så prøver vi igen med scannet!!!
Billede

Mads, Nils, whoever; det er da kun BAMBOO HOUSE, der har kørt i de danske biografer, ikke?
Senest rettet af Jack J fre 29. maj 2009 04:12, rettet i alt 2 gange.
Brugeravatar
Jack J

• Hjemmeside

Indlægaf Mads » ons 27. maj 2009 09:20

Jack J skrev:Mads, Nils, whoever; det er da kun BAMBOO HOUSE, der har kørt i de danske biografer, ikke?

Jo, det er ganske rigtigt.

Review af Sexy Girls of Denmark:

There will never be Copenhagen for me. I’ve never been to Denmark and after struggling through this marathon of agony and going on an endless tour of this fair city with the characters I never intend to go. It would bring back too many painful memories. I feel like I have already lost a year of my life as it is. I am even going to avoid Carlsberg Beer, readings of Hamlet and Great Danes. When I see movies about the Danish underground fighting the Nazi’s I will be rooting for the Nazis from now on. That’s how bad the movie “Sexy Girls of Denmark” really is.

http://www.shaw-brothers-reloaded.com/M ... iew_5.html
Brugeravatar
Mads

Indlægaf Jack J » ons 27. maj 2009 09:33

Mads Jensen skrev:
Jack J skrev:Mads, Nils, whoever; det er da kun BAMBOO HOUSE, der har kørt i de danske biografer, ikke?

Jo, det er ganske rigtigt.

Thanks.

Mads Jensen skrev:Review af Sexy Girls of Denmark:

There will never be Copenhagen for me. I’ve never been to Denmark and after struggling through this marathon of agony and going on an endless tour of this fair city with the characters I never intend to go. It would bring back too many painful memories. I feel like I have already lost a year of my life as it is. I am even going to avoid Carlsberg Beer, readings of Hamlet and Great Danes. When I see movies about the Danish underground fighting the Nazi’s I will be rooting for the Nazis from now on. That’s how bad the movie “Sexy Girls of Denmark” really is.

http://www.shaw-brothers-reloaded.com/M ... iew_5.html

Argh, jeg har netop læst hele anmeldelsen!! Haha, fantastisk! Sådan ska' man skrive anmeldelser!! :lol: :lol: :lol:

(hvadenten man så er enig med ham i hans holdning til filmen er sådan set underordnet)
Brugeravatar
Jack J

• Hjemmeside

Indlægaf Jack J » tors 28. maj 2009 18:19

Jack J skrev:Billede

Haha, Photobucket blir ved med at slette mit SEXY GIRLS OF DENMARK-scan, men den lille video med en baby, der bliver spist, sat på repeat, får lov at stå. :lol: :lol:
Brugeravatar
Jack J

• Hjemmeside

Re: Obskur "lost" Shaw Brothers film med Birte Tove!

Indlægaf deodato » lør 5. jan 2013 14:29

For en uges tid siden tog jeg mig endelig sammen og bestilte dk-udgaven bikinibanden. En obskur og ganske underholdende lille sag :) . Men desværre begynder billedet at hakke rimeligt konsekvent efter ca. 65 min. :( . Helt galt er det på min dvdafspiller, hvor billedet fryser i flere sekunder for herefter at fortsætte filmen et par sekunder osv. osv.. Lidt bedre går det på pc’en, hvor der "blot" springes frames over. Men irriterende er det alligevel. Filmen er købt som ny og skiven har ingen ridser. Har nogen af jer andre oplevet noget tilsvarende eller har jeg bare været uheldig?
deodato

Indlægaf Jack J » lør 5. jan 2013 16:47

Jeg har også den danske og jeg husker ikke, at der skulle være problemer med den. Geek
Brugeravatar
Jack J

• Hjemmeside

Indlægaf deodato » lør 5. jan 2013 17:19

Tænkte jeg nok. Cool. Så vil jeg kontakte min dvdpusher; forhåbentlig vil de sende en ny :|
deodato

Foregående

Skriv et svar
39 indlæg • Side 3 af 3 • 1, 2, 3

Tilbage til Genrefilm