Lige fået den her hjem:
http://www.amazon.com/Mafia-Kingpin-Col ... _mov_img_y
Med bl.a. Lenzi's The Cynic, The Rat and the fist og Violent Naples på! Sidstnævnte mener jeg slet ikke er på engelsksproget DVD endnu? Utroligt billig samling!
deodato skrev:Billigt ja, men ifølge reviews'ne er der desværre tale om en bootleg-udgivelse (med stor variation i printene til følge, idet nogle af dem formentlig er trukket fra vhs/beta-kilder). Med andre ord kan man risikere, at nogle af filmene ser mindre pæne ud - men at dømme udfra anmeldelserne er det vist ikke udelukkende tilfældet... heldigvis
Jeg har ledt efter de to Lenzi film på DVD
Maratonmanden skrev:Jeg har ledt efter de to Lenzi film på DVD
Well nogle af dine bønner er hørt - The cynic, the rat and the fist er netop udkommet på
lækker dvd i tyskland i engelskvenlig( ) udgave! Kun i 1000 eksemplarer
Du kan købe den her:
http://shop.dtm.at/product_info.php?products_id=48803
Går selv og savler over hvornår postbudet dukker op med min
læs mere om udgivelsen i denne tråd:
http://www.lovelockandload.net/forum/index.php?topic=4570.15
FilmArt er et spændende nyt label som tidligere i år udgav den tysk/ita crime basker
Battle of the Godfathers (Zinksärge für die Goldjungen) også i en yderst lækker speciel edition.
Deres Næste udgivelse skulle være Lenzi/Milian filmen La banda del gobbo aka Brothers till we die
Larsemand skrev:deodato skrev:Billigt ja, men ifølge reviews'ne er der desværre tale om en bootleg-udgivelse (med stor variation i printene til følge, idet nogle af dem formentlig er trukket fra vhs/beta-kilder). Med andre ord kan man risikere, at nogle af filmene ser mindre pæne ud - men at dømme udfra anmeldelserne er det vist ikke udelukkende tilfældet... heldigvis
Jeg har ledt efter de to Lenzi film på DVD et stykke tid og de er kun til at finde på VHS, som dvd-r gennem den slags "distro'er" (hvilket jeg ikke er meget for med mindre det er sidste måde at få filmen på) eller på officielle italienske DVD'er uden undertekster - så det her er umiddelbart det bedst bud til at få fingrene i dem uden at skulle slippe en mindre formue. For 6$ så går det nok indtil der kommer et bedre alternativ - det ligger lidt i prisen at det nok ikke er state of the art HD re-master.... Hvor ser du det med bootleg? Eller er det bare et gæt (nok rigtigt)?
Diabolik skrev:Modtog den tyske filmART udgave af The Cynic, the Rat and the Fist den anden dag;
Screengrab 1 & 3 (Courtesy Wayne @ LoveLock&Load)
/D
Maratonmanden skrev:Jeg synes ikke der står noget bag på omslaget, om at det engelske audiospor er inkluderet.
Selvom det har været nævnt div. steder at det var det...kan du be eller afkræfte det?
Iøvrigt er de 2 features med eng. tekstning(fingers crossed)?
Nej, det med manglende indikering om engelsk lydspor er blevet en noget af en 'standard' hos tyskerne... Jeg véd ikke om det har noget at gøre med rettighederne (læs: penge); Ifald du lægger engelsk lydspor på og skriver det på omslaget, så mener rettighedshaverne at du kan sælge den på et større marked end hvis den kun var med tysk dub og derfor skal du betale mere for rettighederne... Koch Media er bla. et af de selskaber der kører meget med 'skjulte' engelske dubs.
Filmen har tysk, italiensk, engelsk dub (valgfri eng. subs. på alle dubs) / Kommentarspor er dog kun på tysk (uden eng. subs.)
Micalizzi interview er it med valgfrie eng. eller tyske subs.
Saxon interview er på eng. (enten sourched fra Mike Malloy's dokumentar om Eurocrime eller også lavet i forbindelse med dette Eurocrime interview.)
Maratonmanden skrev:Det har jo selvfølgelig noget med rettigheder kontra pris at gøre, men
det nu en svært gennemskuelig og temmelig underlig tendens.
Brugere der læser dette forum: Google [Bot] og 1 gæst