Ole S. skrev:Kommer det ud i butikker i Kbh? Tænker Rock-Uglen...
...ved ikke om Peter læser med herinde - men har anbefalet ham både Rock Uglen, Husets Biograf og Fantask. Han har sendt Fantask en forespørgsmål, ved dog ikke med Rock Uglen - eller om han har fået svar endnu...?
Uhh, desværre er der ikke nogen, der har fået deres ex endnu! Jeg fik en PM fra Peter i dag, han har netop opdaget, at trykket på omslaget simpelthen går AF når man har siddet lidt med bladet!! Det virker nærmest som om den lak, de plejer at komme på, mangler. Det er kun omslaget, der er problem med. Han har kontaktet dem og vil have dem til at lave et nyt tryk. Han skal derop i morgen. Hvor hurtigt, de kan lavet et nyt oplag, aner jeg ikke. Forhåbentligt med det samme, når de ser fejlen.
Det er synd for købmanden. Hold du kæft din idiot, han er jo stendød, ka' du ikke se det mand! Ja, det har Djævle-John sørget for!
Tænkte at jeg hellere lige måtte oprette mig herinde. Tak for ordene alle sammen.
Som Jack nævner, så er der desværre sket det, at trykkeriet har klokket i det. De må have gjort noget forkert da bladene blev trykt, for efter at have siddet med bladet de sidste par dage, så smitter blækket lige så stille af på forsiden og bagsiden, så det ser ret grimt ud (hvordan kommer det så ikke til at se ud om et års tid bare?). Det er dog kun på forsiden og bagsiden. Det som er trykt på samme stykke papir (side 2 og 43) sker der ikke noget med, så de må have glemt at efterbehandle det eller sådan noget.
Jeg ringede op til dem i dag, for at høre hvad de havde tænkt sig at gøre ved det. De lød flinke og forstående overfor problemet, og jeg blev bedt om at møde op personligt i morgen, så de selv havde mulighed for at se fejlen.
Jeg håber at de vil være lidt large, og tilbyde at trykke en ny omgang inden weekenden, så jeg kan begynde at sende blade ud til de folk der har bestilt.
Her er et billede af hvordan et af bladene ser ud, efter at jeg har haft det i hænderne et par gange:
Det er meningen at det skal være knald-sort, men lige nu ligner det noget der er kørt igennem en xerox-maskine en 4-5 gange.
Hey Peter. Tak for info'en. Og ja, jeg håber sgu også, de er lidt large og laver et nyt print. Eller kan de mon sætte nye forsider på de allerede trykte blade? Det minder lidt om tryk med de gamle blækprintere, som også smittede af for et godt ord.
Det er synd for købmanden. Hold du kæft din idiot, han er jo stendød, ka' du ikke se det mand! Ja, det har Djævle-John sørget for!