• * Tilmeld
  • * Log ind
  • * OSS
Boardindeks ‹ Filmsnak ‹ Filmmagasiner, blogs og websites

Anbefalinger og indhold. Alt hvad der angår filmmagasiner, blogs og websites. Danske såvel som udenlandske.
Skriv et svar
243 indlæg • Side 11 af 17 • 1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 17

Indlægaf Vi Har Sjov » ons 7. dec 2011 21:15

Gode gavebud. Jeg ville ønske jeg kunne slette The Thing fra min hukommelse og se den for første gang igen :D 8)
Brugeravatar
Vi Har Sjov

Geografisk sted: www.movieboxen.blogspot.com
  • Hjemmeside

Indlægaf rammy » tors 8. dec 2011 01:59

Vi Har Sjov skrev:Gode gavebud. Jeg ville ønske jeg kunne slette The Thing fra min hukommelse og se den for første gang igen :D 8)

Haha, jeg har det på fuldstændig samme måde - men sådan har jeg det med rigtig mange film. Det kunne være fedt hvis fremtidige Special Edition's kom med den feature :wink:
Grindhouse-geeks, horror-buffs, gore-hounds og exploitation-aficionados! Velkommen til Sørensen Exploitation Cinema...bloggen - klik her!
Brugeravatar
rammy

• Hjemmeside

Indlægaf rammy » fre 9. dec 2011 19:01

NY ANMELDELSE: Velkommen til vores anden segment i december's jule-horror-special! Vores jule-kyndige anmelder Jesper Pedersen har fyldt ølkrusset med glohed gløgg og kigget på den spritnye og meget ventede og ikke mindst meget finske evil-santa-film; 'Rare Exports: A Christmas Tale'. Kan norden holde den gode stil med vellykkede gyser og horror-film? Find svaret her. Kast også et blik på vores 14 gory og grusomme gaveideer lige her

Billede
Grindhouse-geeks, horror-buffs, gore-hounds og exploitation-aficionados! Velkommen til Sørensen Exploitation Cinema...bloggen - klik her!
Brugeravatar
rammy

• Hjemmeside

Indlægaf rammy » tors 15. dec 2011 16:53

NYHED: Kom til forpremiere på den meget roste britiske horror-film 'Kill List' i Gloria. Vil du også støtte op omkring de små biografer og samtidig se en spændende genre-film? Så læs mere her.

Billede
Brugeravatar
rammy

• Hjemmeside

Indlægaf rammy » fre 16. dec 2011 15:17

NY ANMELDELSE: Så er vi nået frem til tredje segment i december's jule-horror-special! Denne gang er der knap så meget julemand og en del mere lemlæstelse når Claus Reinhold kigger på den snuskede video nasty 'The Dorm That Dripped Blood' fra 1981. Anmeldelsen kan du læse her.

Billede
Brugeravatar
rammy

• Hjemmeside

Indlægaf rammy » ons 21. dec 2011 12:08

TILBUD: Den amerikanske online-butik Horror Movie Empire kører i øjeblikket et stort udsalg på diverse horror og kult-film (både på DVD og Blu-ray) fra Blue Underground. Priserne er dumpet helt i bund og der er gratis levering. Læs alt om tilbudet her og få nogle gode anbefalinger med på vejen!

Billede
Brugeravatar
rammy

• Hjemmeside

Indlægaf TCM » ons 21. dec 2011 16:44

rammy skrev:TILBUD: Den amerikanske online-butik Horror Movie Empire kører i øjeblikket et stort udsalg på diverse horror og kult-film (både på DVD og Blu-ray) fra Blue Underground.

Nogen der har erfaringer med sitet? Har aldrig handlet hos dem...
Mit filmsite, Filmskribenten - også med skrækfilm: www.filmskribenten.dk
Brugeravatar
TCM

Geografisk sted: København

Indlægaf rammy » ons 21. dec 2011 18:37

TCM skrev:
rammy skrev:TILBUD: Den amerikanske online-butik Horror Movie Empire kører i øjeblikket et stort udsalg på diverse horror og kult-film (både på DVD og Blu-ray) fra Blue Underground.

Nogen der har erfaringer med sitet? Har aldrig handlet hos dem...

Et par stykker her: http://www.dahf.dk/viewtopic.php?f=5&t=40338&start=30
Brugeravatar
rammy

• Hjemmeside

Indlægaf TCM » ons 21. dec 2011 18:52

rammy skrev:Et par stykker her: http://www.dahf.dk/viewtopic.php?f=5&t=40338&start=30

...takker - vist også ved at være på tide, jeg fik en bruger der :)
Mit filmsite, Filmskribenten - også med skrækfilm: www.filmskribenten.dk
Brugeravatar
TCM

Geografisk sted: København

Indlægaf rammy » tors 22. dec 2011 01:15

Jeg kan kun anbefale at man tager ind og ser denne 'Kill List'! Grum og ubarmhjertig film med stærkt skuespil, fremragende karakterer, velskrevet dialog og grittyness i spandevis.
Brugeravatar
rammy

• Hjemmeside

Indlægaf rammy » fre 23. dec 2011 12:19

rammy skrev:TILBUD: Den amerikanske online-butik Horror Movie Empire kører i øjeblikket et stort udsalg på diverse horror og kult-film (både på DVD og Blu-ray) fra Blue Underground. Priserne er dumpet helt i bund og der er gratis levering. Læs alt om tilbudet her og få nogle gode anbefalinger med på vejen!

Billede

Billede

https://twitter.com/#!/horrorempire/status/150100176625868801
Brugeravatar
rammy

• Hjemmeside

Indlægaf rammy » fre 23. dec 2011 19:15

NY ANMELDELSE: Ældgammel folklore og slapstick-horror går hånd i hånd i hollandske Dick Mass' hæsblæsende (og desværre temmelig oversete) højtids-horror-film 'Sint' aka 'Saint' fra 2010. Læs her om den er værd at bruge noget velfortjent ferie på! Sidst men ikke mindst - rigtig god jul til jer alle!

Billede
Brugeravatar
rammy

• Hjemmeside

Indlægaf rammy » fre 30. dec 2011 12:03

NY ANMELDELSE: Så er vi nået til 5 og sidste del af vores højtids-horror special på 'Sørensen Exploitation Cinema'. Mark S. Svensson anmelder en af hans personlige favoritter i form af den ondskabsfulde 'Child's Play'. Dræberdukken Chucky går amok på alt og alle i denne klassiske slasher-film fra 1988 og du kan læse anmeldelsen ved at klikke her. Vi vender stærkt tilbage i 2012 med flere anmeldelser af bloddryppende genre-film. Derudover skal det siges at væggen på vores facebook-gruppe er blevet gjort åben - dvs at i nu er meget velkommende til at poste og skrive derinde (husk at trykke 'Syntes godt om' - så bliver vi så glade). Godt nytår kære læsere!

Billede
Brugeravatar
rammy

• Hjemmeside

Indlægaf rammy » tors 5. jan 2012 16:02

Vær hilset ligesindede grindhouse-geeks, horror-buffs, gore-hounds og exploitation-aficionados! Her på bloggen beskæftiger vi os udelukkende med gys, gru, horror, exploitation, slasher, action, science fiction og b-film. Besøg os her: http://sorensencinema.blogspot.com/
Brugeravatar
rammy

• Hjemmeside

Indlægaf rammy » fre 6. jan 2012 18:23

NY ANMELDELSE: Denne uges anmeldelse byder på mere realisme end hvad vi er vant til inde på horror-bloggen. Jeg anmelder nemlig 'Dear Mr. Gacy' fra 2010. Filmen er baseret på virkelige hændelser og du tænker sikkert allerede - "hvor mange gange har vi ikke hørt det før...zzz". Men denne gang er den altså god nok - læs om filmen også er god nok, lige her.

Billede
Brugeravatar
rammy

• Hjemmeside

ForegåendeNæste

Skriv et svar
243 indlæg • Side 11 af 17 • 1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 17

Tilbage til Filmmagasiner, blogs og websites