• * Tilmeld
  • * Log ind
  • * OSS
Boardindeks ‹ Filmsnak ‹ Filmmagasiner, blogs og websites

Anbefalinger og indhold. Alt hvad der angår filmmagasiner, blogs og websites. Danske såvel som udenlandske.
Skriv et svar
243 indlæg • Side 9 af 17 • 1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 17

Indlægaf rammy » tors 20. okt 2011 11:33

Nyhed: Jagten på nye anmeldere er nu slut. De nye ansigter vil blive præsenteret her på 'Sørensen Exploitation Cinema Proudly Presents' d.01/11-2011. Samme dag søsættes en ny underside på bloggen, hvor I vil kunne læse individuelle præsentationer af alle anmeldere tilknyttet. Jeg glæder mig utrolig meget til samarbejdet og de nye anmeldere er alle yderst kompetente og velkendte ansigter fra den danske og internationale blog og films-site scene. Læs hele nyheden her.
Grindhouse-geeks, horror-buffs, gore-hounds og exploitation-aficionados! Velkommen til Sørensen Exploitation Cinema...bloggen - klik her!
Brugeravatar
rammy

• Hjemmeside

Indlægaf rammy » fre 21. okt 2011 17:47

NY ANMELDELSE: Der var ikke mange der gad at læse om 'Southern Comfort' og jeg forstår et vink med en kødøkse, så denne fredag er vi tilbage på den blodrøde horror-highway! Jeg kaster mig nemlig over den helt nye og efter sigende meget grumme og kontroversielle horror-film 'The Woman'. Filmen er blevet til i et samarbejde imellem instruktøren Lucky McKee og horror-forfatter med stort H, Jack ketchum. Filmen skabte en del ballade på dette års Sundance Film Festivalen - så lad os da få undersøgt what's the fuzz is all about. Du kan læse anmeldelsen af 'The Woman' lige her.

Billede
Grindhouse-geeks, horror-buffs, gore-hounds og exploitation-aficionados! Velkommen til Sørensen Exploitation Cinema...bloggen - klik her!
Brugeravatar
rammy

• Hjemmeside

Indlægaf rammy » fre 21. okt 2011 22:22

Jeg kom til uploade en fejlfyldt version af anmeldelsen af 'The Woman' og det beklager jeg meget. Det var den forkerte version jeg kom til at udgive. Dette skulle nu gerne være blevet rettet.
Brugeravatar
rammy

• Hjemmeside

Indlægaf togsverd » fre 21. okt 2011 22:53

Ja, så var jeg jo nødt til at læse anmeldelsen igen :wink:

... og nu i vanlig kvalitet! Virkelig en fed blog, du har fået skruet sammen!
First you wanna kill me, now you wanna kiss me... Blow!
Brugeravatar
togsverd

Geografisk sted: Hjørring, nord for nord

Indlægaf rammy » fre 21. okt 2011 22:55

togsverd skrev:Ja, så var jeg jo nødt til at læse anmeldelsen igen :wink:

... og nu i vanlig kvalitet! Virkelig en fed blog, du har fået skruet sammen!

1000 tak, og beklager igen den ualmindelig dumme upload fejl. Uden jer læsere er bloggen jo ligegyldig og spild af tid.
Brugeravatar
rammy

• Hjemmeside

Indlægaf Anders » lør 22. okt 2011 00:43

Hey Rammy - ville bare nævne hurtigt at bloggen bestemt ikke er spild af tid. Jeg er der dagligt, og det er den danske hjemmeside jeg først refererer til, når jeg skal læse review af en film. Du er lidt hurtigere ude end fyrene her på uncut - wink wink :) - så keep up the good work!
Do you serve food here?
- Best in mexico!
.. I kinda' doubt that!
Anders

Geografisk sted: Århus

Indlægaf rammy » lør 22. okt 2011 00:51

Mange tak for skulderklappet Anders :D
Brugeravatar
rammy

• Hjemmeside

Indlægaf rammy » ons 26. okt 2011 22:33

Nyhed: Mangler du et overblik over Halloween horror på tv-skærmen i den kommende weekend, så hjælper jeg med dette lige HER.
Brugeravatar
rammy

• Hjemmeside

Indlægaf Anders » tors 27. okt 2011 11:43

Angående dit forrige indlæg omkring de nye anmeldere, så skriver du at der vil blive 'lanceret' en ny side på bloggen til at læse om de nye anmeldere - den kan jeg ikke finde. Er det mig der er dum til at finde rundt? Blogs er relativt nyt i min verden. :oops:
Do you serve food here?
- Best in mexico!
.. I kinda' doubt that!
Anders

Indlægaf rammy » tors 27. okt 2011 12:30

Anders skrev:Angående dit forrige indlæg omkring de nye anmeldere, så skriver du at der vil blive 'lanceret' en ny side på bloggen til at læse om de nye anmeldere - den kan jeg ikke finde. Er det mig der er dum til at finde rundt? Blogs er relativt nyt i min verden. :oops:

Som der står i nyheden: "De nye ansigter vil blive præsenteret her på 'Sørensen Exploitation Cinema Proudly Presents' d.01/11-2011" - så du må vente lidt endnu. Siden med præsentationen af anmelderne kommer først online på tirsdag.
Brugeravatar
rammy

• Hjemmeside

Indlægaf Anders » tors 27. okt 2011 12:54

Aaaarh - my bad. Jeg venter spændt. :)
Do you serve food here?
- Best in mexico!
.. I kinda' doubt that!
Anders

Indlægaf rammy » fre 28. okt 2011 19:55

NY ANMELDELSE: Godt 3 uger efter den meget læste anmeldelsen af 'Maniac Cop' er jeg nu klar med en dugfrisk en af slagsen - denne gang på efterfølgeren 'Maniac Cop 2'. Makkerparret William Lustig/Larry Cohen er tilbage med denne actionpacked 2'er fra 1990 og den hævngerrige monster-betjent bærer i dén grad stadig nag! Du kan læse anmeldelsen LIGE HER.

Billede
Brugeravatar
rammy

• Hjemmeside

Indlægaf rammy » tirs 1. nov 2011 11:18

NYHED: Bloggen udvider med 3 nye anmeldere - hils på dem via nyheden lige her! Også har vi fået nyt logo! Velkommen til et nyt og forbedret 'Sørensen Exploitation Cinema Proudly Presents'!

Billede
Brugeravatar
rammy

• Hjemmeside

Indlægaf rammy » tirs 1. nov 2011 20:00

NYHED: Jeg har kigget lidt nærmere på CDON's '3 film fra AWE for 99 kroner og gratis fragt', inde på bloggen. Læs mere her.
Brugeravatar
rammy

• Hjemmeside

Indlægaf rammy » ons 2. nov 2011 11:36

rammy skrev:NYHED: Jeg har kigget lidt nærmere på CDON's '3 film fra AWE for 99 kroner og gratis fragt', inde på bloggen. Læs mere her.

Der er stadig rigtig mange fede tilbud at komme efter - Fulci's nedstigning til helvede i 'The Beyond' aka 'Rædslernes Hotel', den vanvittige splatter-komedie 'Psychos in Love' og Sergio Martino's grumme men også smukke 'Torso' fra 1973. Jeg kom selv til at bestill yderligere 3 til...ups ;)
Brugeravatar
rammy

• Hjemmeside

ForegåendeNæste

Skriv et svar
243 indlæg • Side 9 af 17 • 1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 17

Tilbage til Filmmagasiner, blogs og websites