Hejsa.....indlægget om 40.000 originale vhsfilm(se under GENREFILM)...gav jo ikke meget afkast af sig i juli måned. Dog var jeg afsted til samme destination i Nordjylland i går og nuppede f.eks disse......SOS hemmeligt våben jages(asa-panorama.irish)....don corleone(asa-panorama-irish).....kolbøtteagenten går amok(panorama)....emanuelle i kvindefængslet(video action)....truck turner(walthers)....orca-dræberhvalen(asa-panorama-irish).....mussolinis sidste dage(Carlo lizzani).....flugten fra fangelejren(walthers) = eddie romero......elevatoren (warner)....hævnens ånd(walthers)....ghostkeeper(walthers)....kælderen(shamrock)...sheriffen fra nevada(abcollection)...mit navn er django(walthers).....sartana(irish).....i djangos fodspor(irsih)....67 forbandede dage(filmcom).....3 forsk Winnetouflix (irish)....jack the ripper(engl tv-serie i 2 dele med Michael Caine).....og en del mere......altsammen noget rimeligt gammelt bras. Plus en del videocovers.....mest med Clint'en...og nogle større videoplakater fra VIDEO INTERNATIONAl af 2 af Poul Nyrups danske trashfilm...Mellem Venner og...øøøhhh...husker ikke den anden.
Danmarx Stoooore VHS-MAESTRO....og mange kender hans identitet....er efter stærke forlydender på scorejagt  efter en samling på 30.000 originaler. Vi håber på bedre fund netop der.
cheers.....lars
			 Tilmeld
 Tilmeld Log ind
 Log ind OSS
 OSS
 Kunne jeg sikkert godt
  Kunne jeg sikkert godt