• * Tilmeld
  • * Log ind
  • * OSS
Boardindeks ‹ Filmsnak ‹ Filmmagasiner, blogs og websites

Anbefalinger og indhold. Alt hvad der angår filmmagasiner, blogs og websites. Danske såvel som udenlandske.
Skriv et svar
243 indlæg • Side 6 af 17 • 1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 17

Indlægaf rammy » søn 3. jul 2011 20:59

NY ANMELDELSE: Nu må vi altså back to basics! De sidste mange anmeldelser på bloggen har beskæftiget sig med genre-film af nyere dato - film som Insidious, The Reef og Devil's Playground. Og hvilken film er bedre til at hive os tilbage til de snaskede 70'ere, end Dennis Donnelly's notoriske 'The Toolbox Murders' fra 1978. Læs anmeldelsen af en ægte old school exploitation-film lige her! I denne omgangs afstemning er jeg ude efter noget feedback fra jer, kære læsere. Så smid en stemme i 'Hvad ønsker du på bloggen?' og hjælp med at gøre Sørensen Exploitation Cinema endnu bedre.

Billede
Grindhouse-geeks, horror-buffs, gore-hounds og exploitation-aficionados! Velkommen til Sørensen Exploitation Cinema...bloggen - klik her!
Brugeravatar
rammy

• Hjemmeside

Indlægaf rammy » man 4. jul 2011 11:19

Så har distributionsselskabet SF Film A/S også hevet fat i Sørensen Exploitation Cinema Proudly Presents, om et fremtidigt samarbejde vedrørende filmanmeldelser af af deres horror-udgivelser.

Billede
Senest rettet af rammy man 4. jul 2011 18:08, rettet i alt 1 gang.
Grindhouse-geeks, horror-buffs, gore-hounds og exploitation-aficionados! Velkommen til Sørensen Exploitation Cinema...bloggen - klik her!
Brugeravatar
rammy

• Hjemmeside

Indlægaf rammy » man 4. jul 2011 17:08

Kære læsere, jeg har brug for jeres hjælp. Facebook gruppen, der er tilknyttet bloggen Sørensen Exploitation Cinema, skulle meget gerne opgraderes til det nye gruppe-format som facebook har lanseret. Indtil videre har jeg ikke fået muligheden på gruppen og det er måske fordi at det kræver flere medlemmer. Hvis du er læser og har interesse i at redde facebook-gruppen, må du meget gerne tilmelde dig gruppen og evt sende en anmodning om opgradering. På den måde undgår vi sletning af gruppens indhold. Giv venligst filminteresserede venner og fjender besked, så vi ikke mister facebook-delen af bloggen.

Link til gruppen: http://www.facebook.com/group.php?gid=143403982173
Brugeravatar
rammy

• Hjemmeside

Indlægaf rammy » ons 6. jul 2011 14:57

NY ANMELDELSE: Skygger og mørke er ude på at opsluge menneskeheden i Brad (Session 9, The Machinist) Anderson's apokalyptisk horror-thriller 'Vanishing on 7th Street'. En film der lige er udkommet på DVD og Blu-ray og du kan læse anmeldelsen lige her! Der er stadig chance for at byde ind i afstemning 'Hvad ønsker du på bloggen?' - så kom endelig med jeres input og hjælp med at gøre Sørensen Exploitation Cinema endnu bedre.

Billede
Brugeravatar
rammy

• Hjemmeside

Indlægaf rammy » tors 7. jul 2011 15:47

Bogorm? Så er der godt nyt, for Sørensen Exploitation Cinema's bibliotek har fået nyt blod på hylderne i form af titler som 'Eaten Alive - Italian Cannibal And Zombie Movies', 'The Complete History of the Return of the Living Dead', 'Mondo Macabro', og ikke mindst bogen 'Crystal Lake Memories - The Complete History Of Friday The 13th'. Smut forbi bogdelen på bloggen lige her - det er knap så kedeligt som det lyder...
Brugeravatar
rammy

• Hjemmeside

Indlægaf rammy » søn 17. jul 2011 12:10

NY ANMELDELSE: Alt er efterhånden blevet sagt og skrevet om horror-maestroen Lucio Fulci's aldrende splatter-film 'Zombi 2' fra 1979. Det skal nu ikke holde mig fra at komme med min mening, om den italienske zombie-klassiker. Filmen beviser at det er ikke uden grund at Fulci blev kaldt for The Godfather of Gore. Du kan læse anmeldelsen lige her!

Billede
Brugeravatar
rammy

• Hjemmeside

Indlægaf rammy » ons 20. jul 2011 21:42

Det er med glæde at jeg kan fortælle at Nordisk Film Distribution A/S og bloggen Sørensen Exploitation Cinema Proudly Presents nu også har indgået et samarbejde vedrørende filmanmeldelser af selskabets eksisterende og fremtidige genre-udgivelser.

Billede
Brugeravatar
rammy

• Hjemmeside

Indlægaf rammy » søn 24. jul 2011 19:38

NY ANMELDELSE: Lucio Fulci's dommedags-zombier er kommet i jorden igen og nu står den på 90'er-horror...på godt og ondt. Jeg tager et kig på special-effect gutten Robert Kurtzman's tegneserieagtige horror-film fra 1997. 'Wishmaster' er en så godt som glemt franchise i forhold til sine famøse horror-kolleger Krueger, Jason, Leatherface og Myers - er der mon en god grund til dette? Du kan læse anmeldelsen lige her.

Billede
Brugeravatar
rammy

• Hjemmeside

Indlægaf rammy » tirs 2. aug 2011 20:28

NY ANMELDELSE: To High School drenge finder en fastspændt kvinde i et forladt mental sygehus og kvinden er hverken død eller levende. Inden længe får især den ene af de unge knægte syge ideer om hvad han kan bruge hende til. Jeg tager et kig på Marcel Sarmiento og Gadi Harel's originale og meget kontroversielle 'Deadgirl' fra 2008. Du kan læse anmeldelsen lige her.

Billede
Brugeravatar
rammy

• Hjemmeside

Indlægaf rammy » søn 7. aug 2011 11:25

NYHED: Flere besøgende her på Sørensen Exploitation Cinema Proudly Presents har givet udtryk for, at de ville sætte stor pris på at anmeldelserne på bloggen blev udgivet på faste dage. På den måde går du ikke forkert og spilder tiden hvis der ikke er uploadet nogle nye anmeldelser siden dit sidste besøg. Dette giver god mening og det betyder at fremover vil anmeldelserne, som tommelfingerregel, kun bliver uploadet på tirsdage og fredage kl.19:00.
Senest rettet af rammy fre 19. aug 2011 09:46, rettet i alt 1 gang.
Brugeravatar
rammy

• Hjemmeside

Indlægaf rammy » man 8. aug 2011 19:07

NY ANMELDELSE: "Åh nej, endnu en vampyr-film" tænker du nok. Men bare rolig, vi er ørkenvandringer fra Twilight's teenagernes tude-romantik og lyserødt soap-opara pladder som 'Vampire Diaries'. Jeg anmelder den spritnye 'Stake Land' fra Jim Mickle og Nick Damici - og du kan som altid læse anmeldelsen lige her.

Billede
Brugeravatar
rammy

• Hjemmeside

Indlægaf El Schnaflos » man 8. aug 2011 21:56

rammy skrev:NY ANMELDELSE: "Åh nej, endnu en vampyr-film" tænker du nok. Men bare rolig, vi er ørkenvandringer fra Twilight's teenagernes tude-romantik og lyserødt soap-opara pladder som 'Vampire Diaries'. Jeg anmelder den spritnye 'Stake Land' fra Jim Mickle og Nick Damici - og du kan som altid læse anmeldelsen lige her.

Billede

Helt sikkert en fin lille film. Makkerparrets første film, Mulburry Street, var ligeledes en glimrende lille film. Èn af de få GODE After Dark Horrorfest-film...
Brugeravatar
El Schnaflos

Geografisk sted: Sønderbronx, DK
  • Hjemmeside

Indlægaf rammy » man 8. aug 2011 22:01

El Schnaflos skrev:Helt sikkert en fin lille film. Makkerparrets første film, Mulburry Street, var ligeledes en glimrende lille film. Èn af de få GODE After Dark Horrorfest-film...

Ja, det har jeg også hørt (vedr Mulburry Street) og efter at have set Stake Land må jeg prøve at finde Mulburry Street et sted.
Brugeravatar
rammy

• Hjemmeside

Indlægaf rammy » ons 10. aug 2011 13:29

NYHED: Det er med glæde at jeg kan fortælle at Cinematic Vision og Sørensen Exploitation Cinema Proudly Presents nu også har indgået et samarbejde vedrørende filmanmeldelser af selskabets eksisterende og fremtidige genre-udgivelser. Cinematic Vision er en uafhængig distributør på det skandinaviske filmmarked. Firmaet ejer i dag rettighederne til flere end 800 film og vokser hurtigt.
Brugeravatar
rammy

• Hjemmeside

Indlægaf rammy » fre 12. aug 2011 19:46

NY ANMELDELSE: "They're Back From The Grave and Ready To Party!" - sådan lyder tag-linen til denne fredags filmanmeldelse. Jeg anmelder Alien-medforfatter Dan O'Bannon's 80ér Rock'N'Roll zombie-film 'The Return of the Living Dead' - og du kan som altid læse anmeldelsen lige her.

Billede
Brugeravatar
rammy

• Hjemmeside

ForegåendeNæste

Skriv et svar
243 indlæg • Side 6 af 17 • 1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 17

Tilbage til Filmmagasiner, blogs og websites