• * Tilmeld
  • * Log ind
  • * OSS
Boardindeks ‹ Filmsnak ‹ Genrefilm

Diskussionsforum for "Uncut-relaterede" film. Dvs. så godt som alle film i de fantastiske genrer..
Skriv et svar
18 indlæg • Side 2 af 2 • 1, 2

Indlægaf Mads » fre 30. okt 2009 11:04

Jeg så Zombies: The Beginning i går. Man må tage hatten af for at gamle Bruno kunne se, at James Camerons Aliens trods sin klassikerstatus faktisk kunne forbedres på flere punkter.
Det er næsten et scene-for-scene-remake, dog er Vasquez og Bishop slået sammen til en karakter, der er ingen Newt, og marinesoldaterne ankommer til planeten i en u-båd.

Det var godt nok noget værre shit, men vi var flere der grinede..
Brugeravatar
Mads

Indlægaf Jack J » tors 14. apr 2011 20:25

Matteis sidste kannibaler!

CANNIBALS: LEGEND OR REALITY. Filmen sælges som en dokumentarfilm, meeen jeg har mine tvivl om ægtheden af de kannibaler. :lol:

Den er udsendt på (naturligvis) DVD i Tjekkiet og er for kort tid siden også dukket op på amk. DVD. Screen-grabs'ene er fra den tjekkiske, som lige nu er i transit mellem den tjekkiske republik og undertegnede.

Billede

Billede

Billede

Flere screen-grabs her:
http://enlejemordersertilbage.blogspot. ... ibals.html

http://enlejemordersertilbage.blogspot. ... nd-or.html
Det er synd for købmanden. Hold du kæft din idiot, han er jo stendød, ka' du ikke se det mand! Ja, det har Djævle-John sørget for!
Brugeravatar
Jack J

Geografisk sted: Somewhere outside
  • Hjemmeside

Indlægaf Jack J » fre 15. apr 2011 23:00

Desværre kan man vist ikke importere Matteis SNUFF TRAP fra Tjekkiet. Det ville hellers ha' være fjong. Den eneste engelsk-dubbede udgave er fra Rusland og det eneste ex, jeg har kunnet finde, er på Amazon UK, hvor den står til næsten £50 (og før nogen gør opmærksom på den italienske dvd med engelske undertekster, så er det desværre en fejl på omslaget). :x

Nu savner jeg sgu HKFlix. De havde garanteret en bootleg. :roll:
Det er synd for købmanden. Hold du kæft din idiot, han er jo stendød, ka' du ikke se det mand! Ja, det har Djævle-John sørget for!
Brugeravatar
Jack J

Geografisk sted: Somewhere outside
  • Hjemmeside

Foregående

Skriv et svar
18 indlæg • Side 2 af 2 • 1, 2

Tilbage til Genrefilm