Fanden tage udkants-Danmark! Vi er kun i København en enkelt weekend, så vi må "nøjes" med The Man from Nowhere, Big Man Japan og SELVFØLGELIG Hobo with a Shotgun, som jeg glæder mig voldsomt til.
Ellers er ganske godt program i år...
krille skrev:Kinski skrev:Nogen der har set Miikes 13 ASSASSINS? Lyder interessant...
Ja, den tænkte jeg faktisk også på at se. Så er interesseret i at høre det samme, om der er nogen der har set den og i så fald hvad holdningen til den er?
Kristensen skrev:krille skrev:Kinski skrev:Nogen der har set Miikes 13 ASSASSINS? Lyder interessant...
Ja, den tænkte jeg faktisk også på at se. Så er interesseret i at høre det samme, om der er nogen der har set den og i så fald hvad holdningen til den er?
Det er hans bedste film i meget lang tid, men det siger måske ikke så meget.
Den er dog Miike Light sådan forstået at det klart er hans mest tilgængelige film.
Der er dog et enkelt gysende "Miike moment", jer der ser den vil vide hvad jeg mener.
Nicolai skrev:Hmm... "True Nature" lyder meget interessant, men hvis jeg skal se den, bliver det desværre på bekostning af en anden film, jeg nødigt vil gå glip af. Typisk.
Onkel Bonus skrev:Den er lidt som Funny Games, men synes det er misvisende at nævne den i samme åndedræt. Secuestrados er en meget blodig og barsk home-invasion thriller, det er ikke en nedladende og pompøs løftet pegefinger mod genrefans, som Funny Games er.
Brugere der læser dette forum: Ingen og 4 gæster