• * Tilmeld
  • * Log ind
  • * OSS
Boardindeks ‹ Filmsnak ‹ Genrefilm

Diskussionsforum for "Uncut-relaterede" film. Dvs. så godt som alle film i de fantastiske genrer..
Skriv et svar
3104 indlæg • Side 28 af 207 • 1 ... 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31 ... 207

Indlægaf Morbid Angel » man 14. mar 2011 09:34

Hvad er original titelen på karate-partisanerne, husker den godt, er Sammo Hung ikke også med i den?

Mvh

MA
Morbid Angel

Indlægaf knockabout » man 14. mar 2011 10:56

Original titlen er When Taekwondo Strikes (1973), og jo Sammo Hung er med 8)
knockabout

Indlægaf Morten C » man 14. mar 2011 14:48

Jack J skrev:Niice! Jeg præsterede i øvrigt at finde dette bånd hele to gange, hvor der begge gange var et eller andet kvaj, der havde optaget noget TV-program ind over! :x Først 3. gang, da et Uncut-forummedlem forbarmede sig over mig og solgt mig et ex, fik jeg fat i den uden hverken cowboy-film eller TV-avis ind over. :roll:

Enhver vhs-samlers mareridt... Jeg husker også, at jeg engang fik fat i et bånd, hvor en halvhjerne havde optaget Søs & Kirsten Show henover filmen :evil: Jeg havde svært ved at sove den nat :roll:
"I believe whatever doesn't kill you simply makes you... stranger."
Brugeravatar
Morten C

Geografisk sted: Randers

Indlægaf Jack J » man 14. mar 2011 15:46

Morten C skrev:Enhver vhs-samlers mareridt... Jeg husker også, at jeg engang fik fat i et bånd, hvor en halvhjerne havde optaget Søs & Kirsten Show henover filmen :evil: Jeg havde svært ved at sove den nat :roll:

:lol: Det ku' fa'me gi' selv de mest hærdede splatterfilmfans mareridt!

Et andet medlem her, Ovesen, fortalte mig engang om, hvorledes han havde fundet en kæmpe stak af de mest sjældne exrentals i en byttebix. Jeg mener han sagde, der var to store poser fulde med bånd. Da han kom hjem viste det sig, at hver eneste af båndene var blevet brugt som optagebånd!!! :evil:

Der var også én her, Diabolik vist nok, der fortalte om at have fundet KANNIBALMASSAKREN, blot for at opdage, at en eller anden spasser havde optaget en anden udgave af filmen uden undertekster hen over originalfilmen!!! :shock:

Vi sku' ha' en "De værste exrental-indkøbsmareridt"-tråd, haha.
Det er synd for købmanden. Hold du kæft din idiot, han er jo stendød, ka' du ikke se det mand! Ja, det har Djævle-John sørget for!
Brugeravatar
Jack J

Geografisk sted: Somewhere outside
  • Hjemmeside

Indlægaf Ovesen » man 14. mar 2011 17:44

Jack J skrev:

Et andet medlem her, Ovesen, fortalte mig engang om, hvorledes han havde fundet en kæmpe stak af de mest sjældne exrentals i en byttebix. Jeg mener han sagde, der var to store poser fulde med bånd. Da han kom hjem viste det sig, at hver eneste af båndene var blevet brugt som optagebånd!!! :evil:
.

Det lyder som om du har blandet noget sammen. Jeg købte engang en lille stak fede tapes (franco og italo gøgl på DK Xr) og opdagede at alle (fire stk tror jeg det var) var brugt til at optage tv på....

Vang og mig har engang hentet to store skraldesække med lutter fede tapes, men der var altså ik noget galt med dem!
"The boat can leave now. Tell the crew"
Brugeravatar
Ovesen

Geografisk sted: Interzone
  • Hjemmeside

Indlægaf Jack J » man 14. mar 2011 17:46

Nåh, jah, hva' faen, det var en go' historie. :wink:
Det er synd for købmanden. Hold du kæft din idiot, han er jo stendød, ka' du ikke se det mand! Ja, det har Djævle-John sørget for!
Brugeravatar
Jack J

• Hjemmeside

Indlægaf Diabolik » man 14. mar 2011 17:50

Jack J skrev:Der var også én her, Diabolik vist nok, der fortalte om at have fundet KANNIBALMASSAKREN, blot for at opdage, at en eller anden spasser havde optaget en anden udgave af filmen uden undertekster hen over originalfilmen!!! :shock:

Not me... Men jeg kender til en historie hvor en ansat i en videobutik kopierede en utekstet DVD-udgave af Fulci's The Beyond over den danske ex-rental udgave, fordi 'VHS kopi'en stod jo rigtig dårligt'!!! I-D-I-O-T!!!!
Fandt en gang Morder-Klinikken på dansk VHS... Glædede mig vildt til at komme hjem og se film... Nedtur... Det første kvarter var spillet over med et portrætprogram om Me&My!!!!
/D
Facebook Fanpage: Danish Ex-rental VHS Appreciation Group (DEVAG) | Facebook Group: From the Police... with Thanks! | DEVAG's Danish Trailer Channel | Diabolik's Tapes for Trade
Brugeravatar
Diabolik

Geografisk sted: A scary place

Indlægaf Ovesen » man 14. mar 2011 18:12

Diabolik skrev:
Jack J skrev:Der var også én her, Diabolik vist nok, der fortalte om at have fundet KANNIBALMASSAKREN, blot for at opdage, at en eller anden spasser havde optaget en anden udgave af filmen uden undertekster hen over originalfilmen!!! :shock:

Not me... /D

Det var Finn C. :cry:
"The boat can leave now. Tell the crew"
Brugeravatar
Ovesen

Geografisk sted: Interzone
  • Hjemmeside

Indlægaf Morbid Angel » man 14. mar 2011 18:32

knockabout skrev:Original titlen er When Taekwondo Strikes (1973), og jo Sammo Hung er med 8)

ok tak er den til at få tag i på dvd?

Mvh

MA
Morbid Angel

Indlægaf Jack J » man 14. mar 2011 19:20

Morbid Angel skrev:
knockabout skrev:Original titlen er When Taekwondo Strikes (1973), og jo Sammo Hung er med 8)

Mvh

MA

Du vil bare starte en samtale, ikke? Du ved da godt, hvor man kigger henne. :lol:

http://dddhouse.com/v3/product_details. ... uctID=5996
Brugeravatar
Jack J

• Hjemmeside

Indlægaf Morbid Angel » man 14. mar 2011 19:55

Jack J skrev:
Morbid Angel skrev:

Mvh

MA

Du vil bare starte en samtale, ikke? Du ved da godt, hvor man kigger henne. :lol:

http://dddhouse.com/v3/product_details. ... uctID=5996

hehe har ikke købt meget ved dddhouse på det sidste, men nu bliver der sendt en af sted.
btw er der nogen karatefilm gutter, der kender en kung fu film, der gik i danske biografer sidst 70'er start 80'er som havde den danske titel Karate Tam Tam?

Mvh

MA
Morbid Angel

Indlægaf Diabolik » man 14. mar 2011 22:48

Morbid Angel skrev:btw er der nogen karatefilm gutter, der kender en kung fu film, der gik i danske biografer sidst 70'er start 80'er som havde den danske titel Karate Tam Tam?

Chang Cheh's Shao Lin Martial Arts (Hong quan yu yong chu) (1974) [Shaw Bros.] -> http://www.imdb.com/title/tt0071619/
/D
Facebook Fanpage: Danish Ex-rental VHS Appreciation Group (DEVAG) | Facebook Group: From the Police... with Thanks! | DEVAG's Danish Trailer Channel | Diabolik's Tapes for Trade
Brugeravatar
Diabolik

Geografisk sted: A scary place

Indlægaf Morbid Angel » man 14. mar 2011 23:45

Diabolik skrev:
Morbid Angel skrev:btw er der nogen karatefilm gutter, der kender en kung fu film, der gik i danske biografer sidst 70'er start 80'er som havde den danske titel Karate Tam Tam?

Chang Cheh's Shao Lin Martial Arts (Hong quan yu yong chu) (1974) [Shaw Bros.] -> http://www.imdb.com/title/tt0071619/
/D

tak så har jeg en kammerat som bliver glad.
Har opdaget at jeg har den på dvd i min Shaw Brothers samling.

Mvh

MA
Morbid Angel

Indlægaf Vi Har Sjov » tirs 15. mar 2011 20:57

Billede
Brugeravatar
Vi Har Sjov

Geografisk sted: www.movieboxen.blogspot.com
  • Hjemmeside

Indlægaf Morbid Angel » tirs 15. mar 2011 21:41

Diabolik skrev:

/D

nu du er et kung fu orakel, kan du så også lede mig hen til den kung fu film, der hed øksebanden eller slagterbanden, det vistnok den film, som bliver spoofet lidt i kung fu hustler, de der gangstere med de små økse.

Mvh

MA
Morbid Angel

ForegåendeNæste

Skriv et svar
3104 indlæg • Side 28 af 207 • 1 ... 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31 ... 207

Tilbage til Genrefilm