• * Tilmeld
  • * Log ind
  • * OSS
Boardindeks ‹ Filmsnak ‹ Genrefilm

Diskussionsforum for "Uncut-relaterede" film. Dvs. så godt som alle film i de fantastiske genrer..
Skriv et svar
20 indlæg • Side 2 af 2 • 1, 2

Indlægaf Vi Har Sjov » man 1. nov 2010 21:40

Skøtt skrev:
Kristensen skrev:The Ward er ik' ret god. Lidt Carpenters forsøg på at lave Shutter Island.
K

Hvordan er det muligt at lave en dårligere film end Shutter Island? Carpenters film må da være bedre?! Scorsese har jo helt tabt tråden - gaga, gugu!?! Først Rolling Stones-filmen, og så Shutter Island :shock: fucking ding-bat numb-nuts

En positiv ting ved mestrenes senere fiaskoer er at de får klassiekren som fx. Taxi driver til at tage sig endnu bedre ud nå¨r man vender tilbage til dem.
Brugeravatar
Vi Har Sjov

Geografisk sted: www.movieboxen.blogspot.com
  • Hjemmeside

Indlægaf Nicolai » tirs 2. nov 2010 01:35

Anders skrev:Sorry for OT, men er der mere info omkring den "Darkchylde"? Den ser fee ud.

PRESS RELEASE

OCTOBER 31st 2010, LOS ANGELES

JOHN CARPENTER TO DIRECT DARKCHYLDE

Master of Horror set to bring you the girl of your dreams. John Carpenter is onboard to direct Darkchylde, based on the comic by Randy Queen about a good hearted southern teen cursed to become the creatures from her many recurring nightmares. Every time Ariel Chylde transforms, she sheds her skin and a new nightmare emerges from her Id to act out her deepest, darkest impulses.

John Carpenter and Sandy King's Storm King Productions have allied with Randy and Sarah Queen's Darkchylde Ent. to produce the film, following the release of test footage created by Richard Taylor's Academy Award Winning Weta Workshop. (The Lord of the Rings, Avatar, King Kong, The Hobbit)

John Carpenter says, “Randy Queen's hijacked angel, Ariel Chylde, is the best young female character since Laurie Strode in Halloween. Bringing Ariel and her dark mysteries to life should be quite an adventure for us all.”

Adds Queen, "I'm beyond thrilled that John Carpenter, one of our most important, and legendary genre directors, and the man responsible for such landmark films as THE THING, and HALLOWEEN has come onboard with Weta Workshop to help bring the nightmarish tale of Ariel Chylde to the silver screen. As a horror fan, the thought of Carpenter and Weta together, beautiful dreamscapes, and multiple transformations, makes me incredibly excited. There is a reason nearly his entire catalogue has, or is being remade, and it's because Carpenter is a genius."

Offering a stark contrast to super hero comics, Darkchylde was a breakout sensation of the late 90's and early 2000's, garnering immediate acclaim, and an unusually large female fanbase. The property went on to outsell Spider-Man, Superman, and Batman in both domestic and foreign audiences, and has been realized in toys, trading cards, apparel, lunch boxes, mini busts, and more recently a hit crossover with Top Cow, and a statue from PopCultureShockToys. Fans can now read the Ariel Chylde saga online via Wowio and Darkchylde.com and a trade paperback collecting the "Legacy" and "Redemption" series of books ships in January from Image Comics.

John Carpenter is an acclaimed director, screenwriter, producer, and composer, who won an academy award for his short film while still just a student at USC. His storied career includes such seminal films as Halloween, The Thing, Escape from New York, Starman, Christine, In the Mouth of Madness, Assault on Precinct 13, They Live, and The Fog. His most recent outing, The Ward, starring Amber Heard as an institutionalized woman tormented by a sinister spirit, premiered at the Toronto International Film Festival in September.

Kilde: http://www.darkchylde.com/news.html

Skøtt skrev:Jeg har aldrig set Ghost on Mars, men Vang insisterede engang på at vi så ekstramaterialet hvor Carpenter står inde ved mixerpulten og headbanger med det hår han nu har tilbage, imens buckethead shredder på din spade. Buckethead er kendt fordi han spiller med en KFC-spand på hovedet...
:mrgreen:

Jeg er kun stødt på negativ omtale af "The Ward", så jeg har ikke den store lyst til at se den. Jeg krydser fingre for, at der er mindst en fantastisk Carpenter-film i vente.
Brugeravatar
Nicolai

Indlægaf Kristensen » tirs 2. nov 2010 09:54

Skøtt skrev:
Kristensen skrev:The Ward er ik' ret god. Lidt Carpenters forsøg på at lave Shutter Island.

K

Hvordan er det muligt at lave en dårligere film end Shutter Island? Carpenters film må da være bedre?! Scorsese har jo helt tabt tråden - gaga, gugu!?! Først Rolling Stones-filmen, og så Shutter Island :shock: fucking ding-bat numb-nuts

Min sammenligning gik mere på selve setuppet og plottet end på kvaliteten. Sådan lidt Shutter Island med søde chicks.
Jeg synes nu ikke Shutter Island er så slem og jeg kender da en del, inklusive et par anmeldere, som er ret vilde med den.

K
You see what happens when you have fun with a stranger in the Alps?
Brugeravatar
Kristensen

Geografisk sted: I Mørkets Hjerte (Aka Amager)
  • Hjemmeside

Indlægaf Anders » tirs 2. nov 2010 11:26

Jeg kunne nu meget godt lide Shutter Island..
Do you serve food here?
- Best in mexico!
.. I kinda' doubt that!
Anders

Geografisk sted: Århus

Indlægaf Insane Blake » ons 8. dec 2010 16:51

http://www.youtube.com/watch?v=cnbOHEwF0O0

Carpenter har været on/off på mange projekter i år.

riot/scared straight med nic cage
fangland med hillary swank
the prince
LA gothic som han på et tidspunkt snakkede med kurt russel om

tror godt nok at hele lortet er faldet igennem.

Til dem der ik har set den, er han tv film "someones watching me!" well worth a look.

Den endelige udgave af "Eyes of Laura Mars" havde meget lidt med Carpenters original draft at gøre, men stadig en hyggelig(men forudsigelig) film.

Håber virkelig at "the ward" bliver et hit for ham, men har følelsen af at toget er kørt. Jeg var heller ik en af fansne af "ghosts of mars" som jeg fik importeret til 350 kr fordi jeg ik kunne vente. den ene af hans "masters of horror"editions var ok, men heller ik mere...
Insane Blake

Geografisk sted: gøbenhavn N (men i mit hjerte bor jeg i den første christianshavn video)

Foregående

Skriv et svar
20 indlæg • Side 2 af 2 • 1, 2

Tilbage til Genrefilm