• * Tilmeld
  • * Log ind
  • * OSS
Boardindeks ‹ Filmsnak ‹ Genrefilm

Diskussionsforum for "Uncut-relaterede" film. Dvs. så godt som alle film i de fantastiske genrer..
Skriv et svar
3 indlæg • Side 1 af 1

"Dansk" Horror i Hollywood

Indlægaf El Schnaflos » man 20. sep 2010 15:20

Ser ud til at danske instruktører trives godt i det Hollywood'ske horror/thriller miljø.
Så for nogen tid siden Martin Barnewitz's Messengers 2: The Scarecrow (ikke imponerende men på alle måder bedre og mere underholdende end den første) og kan nu se at Christian E. Christiansen har lavet The Roommate, der ser virkelig fantasiforladt ud og ligner noget man har set en million gange før.

Håber da flere benytter lejligheden til at lire en enkelt horrorfilm af... Og jeg tænker BESTEMT ikke på Shaky Gonzales!

The Roommate:

http://www.youtube.com/watch?v=o0qvBFrJ1Gs
Brugeravatar
El Schnaflos

Geografisk sted: Sønderbronx, DK
  • Hjemmeside

Re: "Dansk" Horror i Hollywood

Indlægaf Vang » tors 23. sep 2010 00:44

El Schnaflos skrev:Ser ud til at danske instruktører trives godt i det Hollywood'ske horror/thriller miljø.
Så for nogen tid siden Martin Barnewitz's Messengers 2: The Scarecrow (ikke imponerende men på alle måder bedre og mere underholdende end den første) og kan nu se at Christian E. Christiansen har lavet The Roommate, der ser virkelig fantasiforladt ud og ligner noget man har set en million gange før.

Håber da flere benytter lejligheden til at lire en enkelt horrorfilm af... Og jeg tænker BESTEMT ikke på Shaky Gonzales!

The Roommate:

http://www.youtube.com/watch?v=o0qvBFrJ1Gs

Har lige modtaget nyhedsbrev fra Nordisk på Messengers II. Den er hermed bestilt og vil selvfølgelig blive anmeldt. Måske skulle vi tage et kig på etteren, som jeg ikke synes var helt så skidt, også.
Brugeravatar
Vang

Geografisk sted: Odense C
  • Hjemmeside

Indlægaf El Schnaflos » tors 23. sep 2010 18:43

Jeg kender ikke ret mange der (ligesom jeg) synes at 2'eren er bedre end den første, så jeg vil se frem til anmeldelsen.
Brugeravatar
El Schnaflos

Geografisk sted: Sønderbronx, DK
  • Hjemmeside

Skriv et svar
3 indlæg • Side 1 af 1

Tilbage til Genrefilm