• * Tilmeld
  • * Log ind
  • * OSS
Boardindeks ‹ Diverse ‹ Sniksnak

Tal frit for leveren om alt fra din syge moster, din forkærlighed for Britney Spears eller om hvor mange øl du kan drikke på en time. Kort sagt alt, hvad der er off-topic.
Skriv et svar
19 indlæg • Side 1 af 2 • 1, 2

Play.com BD A-Z

Indlægaf El Schnaflos » tors 16. sep 2010 00:01

Er det mig der er idiot (retorisk spørgsmål)? Jeg sidder og glor på BD-skiver på Play.com og det er mig umuligt at finde et forbandet link til at se ALLE horrorfilm fra a-z. Det er, så vidt jeg kan se, kun muligt at se "Now Available" (100 titler), "Coming Soon" osv, osv.

Det er pisse irriterende ikke at kunne se dem alle på én gang. Jeg kan godt lide at se hele listen igennem og lade mig inspirere.

Er det overhovedet MULIGT? Ville sende dem en mail men play bryder sig åbenbart ikke om mails, for deres emailadresse er godt gemt, hvis overhovedet eksisterende!

Håber der sidder et kvikkere hoved end mit derude...
Brugeravatar
El Schnaflos

Geografisk sted: Sønderbronx, DK
  • Hjemmeside

Indlægaf gorzelak » tors 16. sep 2010 00:29

Klik "Horror" og derefter på "A-Z"-linket i venstremenuen. Eller brug dette direkte link:

http://www.play.com/DVD/DVD/-/44/59/3-/ ... type=genre

Og Play er ikke ret glade for at tale med deres brugere nej. Jeg fandt en mail-adresse via et forum et sted, da jeg ville afmelde deres nyhedsbrev, fordi de blev ved med at promovere "nye" kampagner, der dækkede over den samme bunke titler.
"In the game of chess you can never let your opponent see your pieces."
Brugeravatar
gorzelak

Geografisk sted: Århus
  • Hjemmeside

Indlægaf gorzelak » tors 16. sep 2010 00:32

Husk i øvrigt, hvis du skal købe noget, at klikke på det lille Euro-ikon, som er supergodt skjult i øverste højre hjørne. Hvem har sagt, det skal være nemt at købe film.
Brugeravatar
gorzelak

• Hjemmeside

Indlægaf Morbid Angel » tors 16. sep 2010 08:06

Og husk at alt over 80 kr. kan blive snuppet i tolden :twisted:

Mvh

MA
Morbid Angel

Indlægaf Pondo Sinatra » tors 16. sep 2010 09:58

Er der også risiko for told på sådan nogle bestillinger når det er indenfor Europa at varen sendes? (Mig bekendt er Play.com fra England)

Troede først at man skulle frygte tolden når man fik noget sendt fra f.eks. USA?
Brugeravatar
Pondo Sinatra

Indlægaf AvatarDK » tors 16. sep 2010 10:17

Pondo Sinatra skrev:Er der også risiko for told på sådan nogle bestillinger når det er indenfor Europa at varen sendes? (Mig bekendt er Play.com fra England)

De sender fra en af kanaløerne, Jersey, som teknisk set ligger uden for EU, så ja du kan blive ramt hård af moms og gebyr-køllen :)
Brugeravatar

Indlægaf Jack J » tors 16. sep 2010 11:45

Alt over 80 kr. kan blive snuppet i tolden, men af de hundredvis af dvd'er, jeg har bestilt fra Play.com, er jeg kun blevet ramt een gang. Okay, nu er deres dvd'er ofte ret billige, men alligevel. Jeg har ofte købt hele tv-serier-årgange uden, der er sket noget. Hmmm, har vi ikke haft denne snak en håndfuld gange før? :shock: :lol:
Senest rettet af Jack J tors 16. sep 2010 16:32, rettet i alt 1 gang.
Det er synd for købmanden. Hold du kæft din idiot, han er jo stendød, ka' du ikke se det mand! Ja, det har Djævle-John sørget for!
Brugeravatar
Jack J

Geografisk sted: Somewhere outside
  • Hjemmeside

Indlægaf Pondo Sinatra » tors 16. sep 2010 12:09

Jack J skrev: Hmmm, har vi ikke haft denne snak en håndfuld gange før? :shock: :lol:

Hov hov, jeg er stadigvæk ny herinde :D

Tak for info, jeg har altid troet at Play.com var safe zone...
Nu føler jeg mig stukket i ryggen!
Brugeravatar
Pondo Sinatra

Indlægaf Thomsen » tors 16. sep 2010 12:20

Pondo Sinatra skrev:Er der også risiko for told på sådan nogle bestillinger når det er indenfor Europa at varen sendes? (Mig bekendt er Play.com fra England)

Troede først at man skulle frygte tolden når man fik noget sendt fra f.eks. USA?

Som AvatarDK skriver, så sender Play fra kanaløen Jersey, og Jersey er - selvom den hører ind under Storbrittanien - frihandelsområde og ikke med i EU. Det gælder i øvrigt også de andre kanaløer. Derfor skal der i princippet betales dansk moms (+ evt. told) + gebyr for bestillinger derfra.

Desværre sender en lang række af de engelske forhandlere fra en af kanaløerne. Jeg er selv blevet snuppet for mange gange, til at jeg gider at tage chancen mere. Så nu bestiller jeg kun dvd'er under "bagatelgrænsen" på 80kr hos Play. Resten samler jeg sammen i større bestillinger og køber fra Amazon.co.uk.
Brugeravatar
Thomsen

Geografisk sted: Frederiksberg

Indlægaf El Schnaflos » tors 16. sep 2010 15:32

gorzelak skrev:Klik "Horror" og derefter på "A-Z"-linket i venstremenuen. Eller brug dette direkte link:

http://www.play.com/DVD/DVD/-/44/59/3-/ ... type=genre

Ja, det gælder DVD men ikke Bluray (BD). I BD horror menuen er der ingen "a-z". Tak for svaret alligevel.

Jeg er iøvrigt også kun blevet nakket en enkelt gang i tolden, med hensyn til forsendelser fra Play. Har også bestilt nogle hundrede skiver så chancerne for blive hapset er slim, hvis det ikke ligefrem er De samlede sæsoner af McClouds Døtre man har bestilt (og det gør man jo fra tid til anden).
Brugeravatar
El Schnaflos

• Hjemmeside

Indlægaf Jack J » tors 16. sep 2010 16:30

El Schnaflos skrev: hvis det ikke ligefrem er De samlede sæsoner af McClouds Døtre man har bestilt (og det gør man jo fra tid til anden).

McClouds Døtre overlader jeg helt til dig :lol: men for et par år siden bestilte jeg alle årgange af X-Files og Millennium på een gang fra Play.com (dvs. 12 bokse) og jeg modtog de 11 på samme dag og ingen af dem blev snuppet i tolden. :mrgreen:
Det er synd for købmanden. Hold du kæft din idiot, han er jo stendød, ka' du ikke se det mand! Ja, det har Djævle-John sørget for!
Brugeravatar
Jack J

Geografisk sted: Somewhere outside
  • Hjemmeside

Indlægaf gorzelak » tors 16. sep 2010 19:38

El Schnaflos skrev: Ja, det gælder DVD men ikke Bluray (BD). I BD horror menuen er der ingen "a-z". Tak for svaret alligevel.

Åh, for hulens - så nymodens er jeg slet ikke, at jeg ku gennemskue, hvad BD står for.
Brugeravatar
gorzelak

• Hjemmeside

Indlægaf El Schnaflos » tors 16. sep 2010 20:01

Jack J skrev:
El Schnaflos skrev: hvis det ikke ligefrem er De samlede sæsoner af McClouds Døtre man har bestilt (og det gør man jo fra tid til anden).

McClouds Døtre overlader jeg helt til dig

Yeah right. Der gemmer sig en lille McCloud fan i os alle... Også i dig, Jack! Det er meningsløst at kæmpe imod. Embrace it...
Brugeravatar
El Schnaflos

• Hjemmeside

Indlægaf El Schnaflos » tors 16. sep 2010 20:09

gorzelak skrev:
El Schnaflos skrev: Ja, det gælder DVD men ikke Bluray (BD). I BD horror menuen er der ingen "a-z". Tak for svaret alligevel.

Åh, for hulens - så nymodens er jeg slet ikke, at jeg ku gennemskue, hvad BD står for.

Ingen problemer. Jeg blev bare lige offer for min egen dovenskab, ved at spare hele 8 bogstaver væk. Man skulle jo nødigt blive træt i fingrene :)
Brugeravatar
El Schnaflos

• Hjemmeside

Indlægaf Staal » fre 17. sep 2010 22:06

gorzelak skrev:Husk i øvrigt, hvis du skal købe noget, at klikke på det lille Euro-ikon, som er supergodt skjult i øverste højre hjørne. Hvem har sagt, det skal være nemt at købe film.

Hvad er pointen ved at handle i Euro? Så vidt jeg kan se, giver det mulighed for fri fragt, men så bliver alting samtidig en del dyrere. :?
Staal

Næste

Skriv et svar
19 indlæg • Side 1 af 2 • 1, 2

Tilbage til Sniksnak