Det er sådan en film, der virker fortræffeligt for 3-4 gutter (eller tøser) på en videoaften, for der er rigeligt at kigge på, råbe ad og ryste på hovedet over.
Jeg kan godt li den, og jeg håber at der snart kommer en 2'er!

Reinert Kiil udtalte, ikke skrev:Noen har fått sjokk av manuset, mens andre digger konseptet
Det var Ebbe Iversen i Berlingske, som skrev:Nordmændene er meget bedre end os slappe danskere til at lave grumme gys og makaber splat
Pondo Sinatra skrev:Hvorfor er der ikke nogen som trækker paralleler imellem Hora og I Spit On Your Grave? I mine ører lyder det nærmest som et norsk re-make..
Gizmo skrev:Pondo Sinatra skrev:Hvorfor er der ikke nogen som trækker paralleler imellem Hora og I Spit On Your Grave? I mine ører lyder det nærmest som et norsk re-make..
Ja, det er ikke for at gøre reklame, men det gør jeg så i min anmeldelse:
http://gyserblog.blogspot.com/2010/05/i-spit-on-your-grave-pa-norsk.html
Pondo Sinatra skrev:Hvorfor er der ikke nogen som trækker paralleler imellem Hora og I Spit On Your Grave? I mine ører lyder det nærmest som et norsk re-make... [...] Kan man virkelig slippe afsted med at hugge et plot så direkte?
gorzelak skrev:Pondo Sinatra skrev:Hvorfor er der ikke nogen som trækker paralleler imellem Hora og I Spit On Your Grave? I mine ører lyder det nærmest som et norsk re-make... [...] Kan man virkelig slippe afsted med at hugge et plot så direkte?
Mit indtryk af skandinavisk horror er, at man generelt lader som om, der ikke er lavet horror-film før.
Hvorfor er der ikke nogen som trækker paralleler imellem Hora og I Spit On Your Grave? I mine ører lyder det nærmest som et norsk re-make...
Brugere der læser dette forum: Ingen og 2 gæster