• * Tilmeld
  • * Log ind
  • * OSS
Boardindeks ‹ Filmsnak ‹ Genrefilm

Diskussionsforum for "Uncut-relaterede" film. Dvs. så godt som alle film i de fantastiske genrer..
Skriv et svar
97 indlæg • Side 3 af 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7

Indlægaf Staal » lør 14. nov 2009 14:18

Anders skrev:
Staal skrev:Jeg skal i biografen her 23.59 og se Saw 6.

Har hørt en masse godt om denne, så jeg håber da, at den kan genvinde min fascination af franchisen. Jeg var vild med 1 & 2, og har så siden da været skuffet efter hver film - så nu må vi se.

Var den god? Jeg har været ret spændt på at se hvad de gjorde med franchisen efter 5'erens slutning..

Ja! Den var faktisk overraskende god. Det var dejligt at kunne gå ud fra biografen med en følelse af tilfredshed ovenpå 5'eren.

Der var også fyret godt op for både gore og "dødsmaskiner", hvilket i mine øjne var et plus. Desuden var der en del spændende twists og forklaringer på den overordnede historie og Jigsaw's planer.

Så alt i alt var det en rigtig god måde, at tilbringe sin fredag aften på.

Det eneste store minus var dog, at der ikke var nogen tekster på filmen. Jeg havde det på fornemmelsen, men undrede mig over, at de ikke oplyste det på Kino.dk, hvor billetterne var bestilt. Det generede mig ikke, men min kæreste var flere gange lidt lost, da hun ikke er så skarp til engelsk.
Staal

Geografisk sted: Århus

Indlægaf Staal » lør 14. nov 2009 14:19

Anders skrev:
Staal skrev:Jeg skal i biografen her 23.59 og se Saw 6.

Har hørt en masse godt om denne, så jeg håber da, at den kan genvinde min fascination af franchisen. Jeg var vild med 1 & 2, og har så siden da været skuffet efter hver film - så nu må vi se.

Var den god? Jeg har været ret spændt på at se hvad de gjorde med franchisen efter 5'erens slutning..

Ja! Den var faktisk overraskende god. Det var dejligt at kunne gå ud fra biografen med en følelse af tilfredshed ovenpå 5'eren.

Der var også fyret godt op for både gore og "dødsmaskiner", hvilket i mine øjne var et plus. Desuden var der en del spændende twists og forklaringer på den overordnede historie og Jigsaw's planer.

Så alt i alt var det en rigtig god måde, at tilbringe sin fredag aften på.

Det eneste store minus var dog, at der ikke var nogen tekster på filmen. Jeg havde det på fornemmelsen, men undrede mig over, at de ikke oplyste det på Kino.dk, hvor billetterne var bestilt. Det generede mig ikke, men min kæreste var flere gange lidt lost, da hun ikke er så skarp til engelsk.
Staal

Indlægaf Anders » lør 14. nov 2009 17:55

Jamen det lyder jo super. Så kan jeg godt glæde mig til den dvd-udgivelse. :)
Do you serve food here?
- Best in mexico!
.. I kinda' doubt that!
Anders

Indlægaf Mads » søn 15. nov 2009 14:47

Jeg var også inde og se Saw 6. Havde ingen forventninger, og har ikke set nr. 4 og 5 i serien, men var godt underholdt. Og fedt at se den sammen med et tændt publikum!
Brugeravatar
Mads

Indlægaf Jack J » fre 13. aug 2010 14:47

USCH! Jeg havde sgu ikke lige bemærket det, men takket været Sørens blog, dæmrer det for undertegnede, at det sørme er blevet den ene af de to helligste af tider på året for gyserfilmfans! FREDAG DEN 13ENDE.

Og valget for aftenens film er... fanfare: dah-dah-dahrrr... EDEN LAKE og CABIN FEVER 2 (som jeg ikke har set nogen af, så ingen spoilere, tak :lol: ). Hva' med jer andre, ska' I se noget gyseligt?
Det er synd for købmanden. Hold du kæft din idiot, han er jo stendød, ka' du ikke se det mand! Ja, det har Djævle-John sørget for!
Brugeravatar
Jack J

Geografisk sted: Somewhere outside
  • Hjemmeside

Indlægaf kristian » fre 13. aug 2010 14:58

Jeg skal se Rasmus Seebach i aften - det er fandme uhyggeligt!!!!
Brugeravatar
kristian

Geografisk sted: Odense C

Indlægaf Jack J » fre 13. aug 2010 15:01

Det ville bestemt give mig onde drømme. :x
Det er synd for købmanden. Hold du kæft din idiot, han er jo stendød, ka' du ikke se det mand! Ja, det har Djævle-John sørget for!
Brugeravatar
Jack J

• Hjemmeside

Indlægaf Ovesen » fre 13. aug 2010 16:44

Den originale F. 13th !!! For fanden! :twisted:
"The boat can leave now. Tell the crew"
Brugeravatar
Ovesen

Geografisk sted: Interzone
  • Hjemmeside

Indlægaf Morbid Angel » fre 13. aug 2010 18:46

Piranha den originale og måske The Prowler
:twisted:

Mvh

MA
Morbid Angel

Indlægaf gorzelak » fre 13. aug 2010 18:59

Well, man må jo komme helligdagen i hu... et gensyn med A NIGHTMARE ON ELM STREET (originalen) tror jeg sgi.
"In the game of chess you can never let your opponent see your pieces."
Brugeravatar
gorzelak

• Hjemmeside

Indlægaf gorzelak » fre 13. aug 2010 19:11

Ja hallo... og ikke nok med at det er fredag den 13., det er også Hitchcocks fødselsdag!

Billede
"In the game of chess you can never let your opponent see your pieces."
Brugeravatar
gorzelak

• Hjemmeside

Indlægaf Jack J » fre 13. aug 2010 19:27

Gee, så burde det næsten være en Hitch, man smed på. 8)

Var der iø nogen, der så den italienske TV-udgave af REBECCA, som DR netop har vist? Jeg så kun TV-traileren. Var den god? REBECCA (1940) var både den første gyserfilm og den første Hitchcock-film, jeg så.
Brugeravatar
Jack J

• Hjemmeside

Indlægaf Anders » lør 14. aug 2010 13:06

Hvad syntes du om Eden Lake Jack? Og hvordan var Cabin Fever 2? Jeg var ret vild med 1'eren.
Do you serve food here?
- Best in mexico!
.. I kinda' doubt that!
Anders

Indlægaf Thomsen » lør 14. aug 2010 13:54

Jeg var i biffen med kæresten for at se Inception, så det blev ikke til andet, end det der var i fjernsynet, da vi kom hjem. Genså 1408 på TV2 Film og fik set genindspilningen af The Omen samme sted. 1408 er en rodet sag, mens The Omen remaket var bedre end dets omdømme.
Brugeravatar
Thomsen

Geografisk sted: Frederiksberg

ForegåendeNæste

Skriv et svar
97 indlæg • Side 3 af 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7

Tilbage til Genrefilm