Gory-Glory skrev:Ojdå då dom har använt samma bild på henne till två filmer med henne.
Ikke henne men han

Mvh
MA
Gory-Glory skrev:Ojdå då dom har använt samma bild på henne till två filmer med henne.
Morbid Angel skrev:Gory-Glory skrev:Ojdå då dom har använt samma bild på henne till två filmer med henne.
Ikke henne men han![]()
Wiki skrev:Ajita Wilson (1950 (?) - May 26, 1987 in Rome, Italy) was an American actress who starred in European exploitation and hardcore films in the 1970s and 1980s. She was, according to most accounts, transsexual.[1], born George Wilson in New York City. She died from a brain hemorrhage due to an automobile accident.
El Schnaflos skrev:Har lige set Survival of the Dead og man må sige at træthedstegnene for alvor er ved sætte ind, for den kære Romero.
Bevares, den kan da sagtens ses og er langt fra den værste zombie-film, jeg har set men nogen stor åbenbaring var det på ingen måde.
Tid til at tænke i andre baner for Romero... Og det har han jo bevist han sagtens kan og med voldsomt gode resultater.
Cabin Fever 2 har jeg også lige set og jeg kan (ikke overraskende) afsløre at den ligefrem er værre end den første. Nuff said...
Nu vil jeg gå igang med The Descent: Part 2, med fare for at det endnu engang ikke er andet end en skuffende fortsættelse... men jeg er positiv.
Staal skrev:Var det kun mig, der så en hvis kvalitet i Cabin Fever, omend jeg aldrig fik fat i hvad det var, filmen egentlig ville.
Jack J skrev:Staal skrev:Var det kun mig, der så en hvis kvalitet i Cabin Fever, omend jeg aldrig fik fat i hvad det var, filmen egentlig ville.
Bestemt ikke; vi er mange, der syntes, det var en kanon-underholdende splatterfilm. Filmland på DR2 gav den godt nok nul pile (som den eneste film i programmets historie), men Caspar Vang skrev en rosende anmeldelse af filmen her i Uncut, så du er altså ikke alene. Jeg har også svært ved at se, at den skulle være så dårlig, men smag og behag er jo heldigvis forskellige. Desværre tror jeg bare, at der er mange, der rakker den ned, fordi mainstream-pressen gør det.
Og til dit spørgsmål om, hvad den ville: Den ville underholde og smide en spand teaterblod i hovedet på seeren, og begge dele klarer den fint. Det er altså ikke kun film med store budskaber, der kan være gode. Det er helt i orden "kun" at underholde.![]()
http://uncut.dk/show_review.php?review_id=135
Maratonmanden skrev:Jeg var inde og se Refn`s nye film Valhalla rising i går.
Der var sgu ingen stort anlagt kommerciel Vikinge
blockbuster film her, næh istedet en lille smal kompromisløs
og minimalistisk film. Kan godt forstå den skiller vandene da
den på ingen måde gør det nemt for publikum men istedet kræver
en total tilstedeværelse af seeren. Der var dog ogå kun 6 mennesker
i biografen på en premiere dag hvor ca halvdelen sad og gabte
og raslede med slikposer!
Filmen er extremt godt castet samt location er imminent,
masser af tåge, mudder, brutal natur, dyster tavshed og sammebidte vikinger!
Den er ikke nær så voldelig som jeg havde troet men var meget mere
en indre metafysisk rejse i et spirituelt univers, selvom volden blot var
et fingerknips væk hele tide, men altså ingen utidige splatter gore scener,
heldigvis. Filmen arbejder med flere lag i sig hele tiden og tvinger seeren til at
acceptere dette, kan man ikke det er oplevelsen gået tabt!
Musikken(PeterPeter/Peter Kyed), billede og stemning gik flere gange op i en højere enhed
og kammede over i et par vilde sansende headtrips, imponerende og tilpas
artsy lavet, ingen poppet mtv klippestil her!
Hvis man kan lig Refn`s tidligere film(og ikke kun pusherfilmene) skal man også se Valhalla Rising. Oven på den explosive åbner kan den godt de første 5- 10min virke lidt tung og monoton, men den slår blot en stemning an og bare rolig forløsningen kommer og
resten af filmen virker som en stor hypnotiserende magnet, intet mindre!
Og så er det en film som er stolt af og gør en stolt af vores fælles nordiske kulturarv, hvor nådelsløs og brutal den end måtte være.
vh
mikkel
Tommy skrev:Maratonmanden skrev:Jeg var inde og se Refn`s nye film Valhalla rising i går.
Der var sgu ingen stort anlagt kommerciel Vikinge
blockbuster film her, næh istedet en lille smal kompromisløs
og minimalistisk film. Kan godt forstå den skiller vandene da
den på ingen måde gør det nemt for publikum men istedet kræver
en total tilstedeværelse af seeren. Der var dog ogå kun 6 mennesker
i biografen på en premiere dag hvor ca halvdelen sad og gabte
og raslede med slikposer!
Filmen er extremt godt castet samt location er imminent,
masser af tåge, mudder, brutal natur, dyster tavshed og sammebidte vikinger!
Den er ikke nær så voldelig som jeg havde troet men var meget mere
en indre metafysisk rejse i et spirituelt univers, selvom volden blot var
et fingerknips væk hele tide, men altså ingen utidige splatter gore scener,
heldigvis. Filmen arbejder med flere lag i sig hele tiden og tvinger seeren til at
acceptere dette, kan man ikke det er oplevelsen gået tabt!
Musikken(PeterPeter/Peter Kyed), billede og stemning gik flere gange op i en højere enhed
og kammede over i et par vilde sansende headtrips, imponerende og tilpas
artsy lavet, ingen poppet mtv klippestil her!
Hvis man kan lig Refn`s tidligere film(og ikke kun pusherfilmene) skal man også se Valhalla Rising. Oven på den explosive åbner kan den godt de første 5- 10min virke lidt tung og monoton, men den slår blot en stemning an og bare rolig forløsningen kommer og
resten af filmen virker som en stor hypnotiserende magnet, intet mindre!
Og så er det en film som er stolt af og gør en stolt af vores fælles nordiske kulturarv, hvor nådelsløs og brutal den end måtte være.
vh
mikkel
Jeg var også inde og se den i "Øst for Paradis" i Århus den anden dag.
Mikkel rammer meget godt plet i sit indlæg, kan også klart anbefales herfra
Brugere der læser dette forum: Ingen og 12 gæster