• * Tilmeld
  • * Log ind
  • * OSS
Boardindeks ‹ Diverse ‹ Sniksnak

Tal frit for leveren om alt fra din syge moster, din forkærlighed for Britney Spears eller om hvor mange øl du kan drikke på en time. Kort sagt alt, hvad der er off-topic.
Skriv et svar
151 indlæg • Side 9 af 11 • 1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11

Indlægaf Diabolik » tirs 22. dec 2009 21:24

Diabolik skrev:Ah-hah... Er du da på nippet til at eksportere en? :wink:

Ah ja da men jeg er da vist gået meget stille med dørene med det ... You know somebody who knows something :)

It's my job to know... Everything!!! :lol:

AvatarDK skrev:På den ene side gider jeg ikke forære den væk på den anden side gider jeg ikke sælge den for peanuts hvis den er umulig at opdrive :) Jeg ved den er ihvertfald lidt sjælden men det er jo et meget vidt begreb, noget andet er så om man i det hele taget kan komme af med den.

Ibz har én, Jack har én og jeg har én... Men jeg vil stadig postulere at den er sjælden som bare pokker!!!

/D
Facebook Fanpage: Danish Ex-rental VHS Appreciation Group (DEVAG) | Facebook Group: From the Police... with Thanks! | DEVAG's Danish Trailer Channel | Diabolik's Tapes for Trade
Brugeravatar
Diabolik

Geografisk sted: A scary place

Indlægaf AvatarDK » tirs 22. dec 2009 21:35

Ah takker for fornem info.
Brugeravatar

Indlægaf Jack J » tirs 22. dec 2009 21:43

Diabolik skrev:

Ah ja da men jeg er da vist gået meget stille med dørene med det ... You know somebody who knows something :)

Jah, du er den rene "videojæger". :lol:
Det er synd for købmanden. Hold du kæft din idiot, han er jo stendød, ka' du ikke se det mand! Ja, det har Djævle-John sørget for!
Brugeravatar
Jack J

Geografisk sted: Somewhere outside
  • Hjemmeside

Indlægaf Diabolik » ons 23. dec 2009 00:30

Jack J skrev:
Diabolik skrev:

Jah, du er den rene "videojæger". :lol:

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Facebook Fanpage: Danish Ex-rental VHS Appreciation Group (DEVAG) | Facebook Group: From the Police... with Thanks! | DEVAG's Danish Trailer Channel | Diabolik's Tapes for Trade
Brugeravatar
Diabolik

Indlægaf AvatarDK » ons 23. dec 2009 09:10

Endelig fik jeg bekræftet min teori om at videosamlere er en stor indavlet bande :wink:
Brugeravatar

Indlægaf Diabolik » ons 23. dec 2009 11:03

AvatarDK skrev:Endelig fik jeg bekræftet min teori om at videosamlere er en stor indavlet bande :wink:

Yes sir'ee... Her er hvad vi lavede sidst vi havde gæster;

http://www.youtube.com/watch?v=1tqxzWdKKu8

:lol: :lol:
Brugeravatar
Diabolik

Indlægaf Jack J » man 8. mar 2010 13:56

Bump (and grind)
Det er synd for købmanden. Hold du kæft din idiot, han er jo stendød, ka' du ikke se det mand! Ja, det har Djævle-John sørget for!
Brugeravatar
Jack J

• Hjemmeside

Indlægaf deodato » søn 28. mar 2010 18:04

Jeg var i jylland igår, og var så svineheldig at finde denne perle :shock: :D .

Billede

Må helt klart betragtes som en af de mest sjældne danske rentals. Mig bekendt er dette det eneste verificerede eksemplar so far.
deodato

Indlægaf Jack J » søn 28. mar 2010 18:12

:shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock:

Vi er oppe at tale lige så sjælden som KAMPEN MOD MAFIAEN!!!!!!!

Der er ingen anden, der har den!!!!!

Jeg har kun set et scan af den i et gammel videokatalog fra mid-80'erne og var endda i tvivl om, hvorvidt den nogensinden rent faktisk udkom.

Jeg har i øvrigt altid været spændt på om båndet indeholder den rigtige FOR YOUR HEIGHT ONLY eller sequellen THE IMPOSSIBLE BOY. Den svenske VHS indeholder nemlig efterfølgeren, solvom titlen og omslaget er fra den første!!!

(det er snart min fødselsedag, hva' med om du glæder en gammel man en en gammel vhs :wink: )
Brugeravatar
Jack J

• Hjemmeside

Indlægaf deodato » søn 28. mar 2010 18:21

Jack J skrev

Jeg har kun set et scan af den i et gammel videokatalog fra mid-80'erne og var endda i tvivl om, hvorvidt den nogensinden rent faktisk udkom.

Jeg har i øvrigt altid været spændt på om båndet indeholder den rigtige FOR YOUR HEIGHT ONLY eller sequellen THE IMPOSSIBLE BOY. Den svenske VHS indeholder nemlig efterfølgeren, solvom titlen og omslaget er fra den første!!!

Heldigvis er det For Your Height Only, der er på båndet. Holdt godt nok vejret hele vejen hjem af frygt for, at en eller anden douchbag havde overspillet båndet. Hvilket heldigvis ikke viste sig at være tilfældet :D

(det er snart min fødselsedag, hva' med om du glæder en gammel man en en gammel vhs

You wish :P . Det er mit livs fund (indtil videre ihvertfald), så den står ganske komfortabelt i min reol 8)
deodato

Indlægaf Nielsu » søn 28. mar 2010 18:27

Hej Jack J
Har du stadig scannet fra videokataloget, vil nemlig meget gerne se hvordan sådan videokatalog så ud, jeg ved nemlig ikke hvordan et videokatalog ser ud da jeg ikke levede i 80erne. :D
Hilsen
Nielsu
Senest rettet af Nielsu lør 3. apr 2010 19:11, rettet i alt 1 gang.
Billede
Nielsu

Indlægaf Jack J » søn 28. mar 2010 18:34

deodato skrev:Jack J skrev

Heldigvis er det For Your Height Only, der er på båndet. Holdt godt nok vejret hele vejen hjem af frygt for, at en eller anden douchbag havde overspillet båndet. Hvilket heldigvis ikke viste sig at være tilfældet :D

(det er snart min fødselsedag, hva' med om du glæder en gammel man en en gammel vhs

You wish :P . Det er mit livs fund (indtil videre ihvertfald), så den står ganske komfortabelt i min reol 8)

Jeg det tænkte jeg nok du ikke ville. :lol: Men i alt fald 1000 gange tillykke med den. Og ja, jeg forstår sgu godt, du var angst for at en eller anden idiot sku ha overspillet den. Jeg har nævnt det før og de første TO gange jeg fandt RAMBU var den blevet slettet helt eller delvis.

Interessant endelig at vide, det er den rigtige film. Er den i fullscreen som MM's dvd eller i lbx?
Brugeravatar
Jack J

• Hjemmeside

Indlægaf Jack J » søn 28. mar 2010 18:35

Nielsu skrev:Hej Jack J
Har du stadig scannet fra videokataloget, vil nemlig meget gerne se hvordan sådan videokatalog så ud, jeg ved nemlig ikke hvordan et videokatalog ser ud da jeg ikke levede i 80erne. :D
Hilsen
Nielsu

Jeg har ikke noget scan, men det faktiske katalog.
Brugeravatar
Jack J

• Hjemmeside

Indlægaf Nielsu » søn 28. mar 2010 18:37

Hvad hedder kataloget :D
kunne jeg få dig til at scanne det :)
På forhånd tak
Nielsu
Senest rettet af Nielsu lør 3. apr 2010 19:10, rettet i alt 1 gang.
Billede
Nielsu

Indlægaf deodato » søn 28. mar 2010 18:40

Jeg det tænkte jeg nok du ikke ville. Men i alt fald 1000 gange tillykke med den. Og ja, jeg forstår sgu godt, du var angst for at en eller anden idiot sku ha overspillet den. Jeg har nævnt det før og de første TO gange jeg fandt RAMBU var den blevet slettet helt eller delvis.

Interessant endelig at vide, det er den rigtige film. Er den i fullscreen som MM's dvd eller i lbx?

Mange tak. Altid rart med en fellow collector's appreciation :wink:.

Filmen er i fullscreen.
Senest rettet af deodato søn 28. mar 2010 18:40, rettet i alt 1 gang.
deodato

ForegåendeNæste

Skriv et svar
151 indlæg • Side 9 af 11 • 1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11

Tilbage til Sniksnak