• * Tilmeld
  • * Log ind
  • * OSS
Boardindeks ‹ Kræmmermarkedet ‹ Køb og salg-snak

Her kan du diskutere alt, hvad der har at gøre med "kræmmermarkedet".
Skriv et svar
95 indlæg • Side 4 af 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7

Indlægaf Insane Blake » fre 26. mar 2010 16:13

Nielsu:
det er som jeg frygtede. kan ingengang attache ET cover til en mail.

Det Diabolik har sendt til mig uploadede han til sit webhotel og sendte mig et link. Jeg har ik et webhotel jeg kan checke in på så det kan jeg ikke gøre, men hvis du vil så kan jeg brænde det på en skive og poste den til dig??
kan os includere det jeg scannede hos film og videoudlejningen[/u]
Insane Blake

Geografisk sted: gøbenhavn N (men i mit hjerte bor jeg i den første christianshavn video)

Indlægaf Jack J » fre 26. mar 2010 16:50

Insane Blake skrev:nej det var ik den jeg tænkte på..
kun et hoved der fyldte hele coveret, tror det ene øje manglede og at der måske sågar var en nysgerrig krabbe i sandet ved siden af...eller os var den bare ønsketænkning...må lige lave lidt detektiv arbejde på imdb

Hmm, jeg mener, der er en gammel zombiefilm med sådant et cover, men om det er et dansk cover, kan jeg ikke huske. Det er ikke en af de store klassikerere.
Det er synd for købmanden. Hold du kæft din idiot, han er jo stendød, ka' du ikke se det mand! Ja, det har Djævle-John sørget for!
Brugeravatar
Jack J

Geografisk sted: Somewhere outside
  • Hjemmeside

Indlægaf Jack J » fre 26. mar 2010 16:53

Insane Blake skrev:Diabolik:
JEG HAR LIGE SET DIG I GO MORGEN DANMARK!!!!!!!

Hvis ikke du har set det, så er der en tråd om det her:
http://forum.uncut.dk/viewtopic.php?t=3 ... sc&start=0
(scroll down)
Senest rettet af Jack J fre 26. mar 2010 16:54, rettet i alt 1 gang.
Det er synd for købmanden. Hold du kæft din idiot, han er jo stendød, ka' du ikke se det mand! Ja, det har Djævle-John sørget for!
Brugeravatar
Jack J

• Hjemmeside

Indlægaf Nicolai » fre 26. mar 2010 16:53

Insane Blake skrev:Nicolai:
Billede

Jeg får helt lyst til et par håndmadder.
Tak for billederne - det er sjovt at gense figurerne så mange år senere.

Insane Blake skrev:hvis du vil ha din egen voksfigur kan jeg måske hooke dig up :lol:

På en krog med efterfølgende tur i voksbadet? Ellers tak! :x

Men hvis du kan skaffe mig tableauet med voksbadet, er jeg muligvis interesseret, da det er en af mine favoritter fra Rædselskabinettet. Ligkisten i gulvet ville nu heller ikke være dårlig at få installeret i entréen. Jeg blev altid vildt nervøs og fik kuldegysninger, når jeg trådte hen over den.
Brugeravatar
Nicolai

Indlægaf Insane Blake » fre 26. mar 2010 17:16

Jack J:
Det var et dansk cover i christianshavns video midt/slut 80erne. Som jeg husker det var det et crisp foto cover, ik malet artwork.. nu er jeg ved at besætte over det...

Havde ik set tråden om go morgen danmark, men det gav mig bare en bedre chokeffekt. havde det lisom nyhedsoplæseren begynder at snakke til Michael Douglas i the Game :lol:

Nicolai:
Han havde faktisk voksbadet med offeret på et tidspunkt. Han betalte meget for at få offeret fragtet fordi figuren vejede af helvedes til. senere opdagede han det var fordi den var fyldt med vand efter alle de år nede i vand badet :lol:

Den grav var bare en billig 45 graders mirror-gag det var bare en tunnel der løb under gulvbrædderne :D
Insane Blake

Geografisk sted: gøbenhavn N (men i mit hjerte bor jeg i den første christianshavn video)

Indlægaf Nielsu » fre 26. mar 2010 18:06

Hej Insane Blake
Du skal ikke brænde det til mig, det kan jeg ikke tage imod :D

(Til Diabolik)
Jeg ville høre Diabolik, om jeg ikke kan få cover billeder også :D
På forhånd tak
Hilsen
Nielsu
Senest rettet af Nielsu lør 3. apr 2010 19:08, rettet i alt 1 gang.
Billede
Nielsu

Indlægaf Jack J » fre 26. mar 2010 18:20

Insane Blake skrev:Jack J:
Det var et dansk cover i christianshavns video midt/slut 80erne. Som jeg husker det var det et crisp foto cover, ik malet artwork.. nu er jeg ved at besætte over det...

I et andet forum har vi en laaang tråd med danske covers (mest fra Diabolik faktisk) og det ku være, at det er derimellem. Der er 60 sider og hvis du har mod på at give dig i kast med den, så er det faktisk nemmest at bevæge dig baglæns, eftersom mange af de første siders scans er væk (pga. udløbne photobucket accounts osv.):

http://z9.invisionfree.com/THE_CINEHOUN ... 528&st=855
Brugeravatar
Jack J

• Hjemmeside

Indlægaf Insane Blake » fre 26. mar 2010 18:34

Nielsu:
Jeg brænder det altså gerne til dig, du behøver ik være beskeden..

Jack J:
Smutter lige over til den tråd med min lussekam :)
Insane Blake

Indlægaf Insane Blake » fre 26. mar 2010 20:36

Jack J skrev:I et andet forum har vi en laaang tråd med danske covers (mest fra Diabolik faktisk) og det ku være, at det er derimellem. Der er 60 sider og hvis du har mod på at give dig i kast med den, så er det faktisk nemmest at bevæge dig baglæns, eftersom mange af de første siders scans er væk (pga. udløbne photobucket accounts osv.):

Yep de fleste billeder er desværre fordampet, men min beskrivelse af coveret ringede ik mange klokker hos Diabolik tror jeg.. så nu at han havde mange andre cool covers som jeg havde glemt incl. den danske udgave af "the Lift" som jeg skulle til at printe :P
Insane Blake

Indlægaf Nicolai » fre 26. mar 2010 21:25

Insane Blake skrev:Nicolai:
Han havde faktisk voksbadet med offeret på et tidspunkt. Han betalte meget for at få offeret fragtet fordi figuren vejede af helvedes til. senere opdagede han det var fordi den var fyldt med vand efter alle de år nede i vand badet :lol:

Hehe... ja, det må have været en dyr fornøjelse. Var vandet ikke engang farvet? Jeg kan ikke helt huske, hvordan det så ud.

Insane Blake skrev:Den grav var bare en billig 45 graders mirror-gag det var bare en tunnel der løb under gulvbrædderne :D

Ja jeg vidste også godt, at det blot var en illusion, men min fantasi løb som sædvanligt af med mig.
Brugeravatar
Nicolai

Indlægaf Insane Blake » lør 27. mar 2010 12:31

Nicolai skrev:Hehe... ja, det må have været en dyr fornøjelse. Var vandet ikke engang farvet? Jeg kan ikke helt huske, hvordan det så ud.
Det var bare almindeligt klart vand. til sidst var der næsten ik noget tilbage, delvist fordi det blev absorberet af figuren sikkert

nicolai skrev:Ja jeg vidste også godt, at det blot var en illusion, men min fantasi løb som sædvanligt af med mig.
tror faktisk min mor ik ville ha at jeg gik på glasset :lol:
Insane Blake

Indlægaf Insane Blake » tirs 30. mar 2010 14:26

Efter et par fund og mer venlighed fra Diabolik har jeg fået nallerne i nogle fler af de covers jeg mangler til min video væg. De gamle minder bliver dog ved med at unwinde og flere dukker op..

Leder stadig efter:
War of the worlds(tv serien fra 88 på 3 el 4 bånd) (ved nogen overhovedet hvad det er for nogen jeg mener?)
Someones watching me!/Mord på 43. etage
Rollerball
Psycho 2/3
Fredag den 13
Transformations
Invaders from mars/Invasion fra rummet
Coma
Nightflyers
Explorers/På opdagelse i rummet
Assault/ Jeg så morderen
Solar babies
Gothic
the Lift/Elevatoren
Critters 1/2
the Rift
Body melt
Rawhead/Rawhead rex
Rosemarys baby
Time busters
Alien
Aliens
Alien nation
Plutonium baby
Omen 3/the final conflict
the Exorcist II: the heretic/Eksorcisten 2: Kætteren

Og så det forbandede cover som jeg ik kan huske titlen på: Et hoved af et lig der fylder tørstedelen af coveret. begravet i sand til halsen, helt bleghvidt og det ene øje mangler. Der er måske en krabbe i sandet ved siden af. Filmen var til udlejning i midt 80erne..

Gir som sagt gerne noget for besværet hvis nogen har nogle af de her covers og gad scanne dem ind i udprints opløsning..

På forhånd tak
Insane Blake

Indlægaf AvatarDK » tirs 30. mar 2010 15:07

Insane Blake skrev:War of the worlds(tv serien fra 88 på 3 el 4 bånd) (ved nogen overhovedet hvad det er for nogen jeg mener?)

Ja, er temmelig sikker på jeg er stødt på de bånd i en bunke engang. Pakket ind i sådan nogle dobbeltkassetter mener jeg. Udenfor mit samlerområde så gav dem et fnys og gik videre :)
Brugeravatar

Indlægaf Insane Blake » tirs 30. mar 2010 15:28

her er en af de engelske udgaver
Billede
alien hånden rykkede sig mer og mer til et greb om jorden fra cover til cover
Insane Blake

Indlægaf Insane Blake » tirs 30. mar 2010 16:26

glemte the rocky horror picture show på min wanted liste
Insane Blake

ForegåendeNæste

Skriv et svar
95 indlæg • Side 4 af 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7

Tilbage til Køb og salg-snak