• * Tilmeld
  • * Log ind
  • * OSS
Boardindeks ‹ Filmsnak ‹ Genrefilm

Diskussionsforum for "Uncut-relaterede" film. Dvs. så godt som alle film i de fantastiske genrer..
Skriv et svar
351 indlæg • Side 13 af 24 • 1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 24

Indlægaf Tommy » ons 6. jan 2010 16:07

Afsnittet igår var et der hed Spooked, instrueret af Brad Anderson (manden bag The Machinist, og Sounds Like i MOH serien). Syntes ikke afsnittet var noget særligt, det havde dog sine øjeblikke. Men da det er forskellige instruktører tror jeg, ligesom i MOH 1-2, at afsnittene varierer meget, og det lyder også til at den generelle mening er, at Spooked er en af de mindre gode i serien, så skal da helt klart også se afsnittet der bliver sendt i aften.

I aften er det kl. 00.55 og afsnittet hedder Family Man, instrueret af Ronny Yu, manden bag Freddy vs. Jason.
There is a secret song at the center of the world, and its sound is like razors through flesh.
Brugeravatar
Tommy

Indlægaf Jack J » ons 6. jan 2010 18:54

Herligt. Tak for tippet. :D

Ifølge IMDb er afsnittet i aften #3 ud af i alt 13.
Det er synd for købmanden. Hold du kæft din idiot, han er jo stendød, ka' du ikke se det mand! Ja, det har Djævle-John sørget for!
Brugeravatar
Jack J

Geografisk sted: Somewhere outside
  • Hjemmeside

Indlægaf Anders » ons 6. jan 2010 19:30

Herligt! Knap så herligt når man er en mand med natarbejde. :S
Do you serve food here?
- Best in mexico!
.. I kinda' doubt that!
Anders

Geografisk sted: Århus

Indlægaf Jack J » ons 6. jan 2010 19:33

Anders skrev:Herligt! Knap så herligt når man er en mand med natarbejde. :S

Er du også en mand uden en videobåndoptager eller dvd recorder? :lol:
Det er synd for købmanden. Hold du kæft din idiot, han er jo stendød, ka' du ikke se det mand! Ja, det har Djævle-John sørget for!
Brugeravatar
Jack J

• Hjemmeside

Indlægaf Anders » tors 7. jan 2010 09:01

Tro det eller Jack, ja, i'm afraid so :D
Do you serve food here?
- Best in mexico!
.. I kinda' doubt that!
Anders

Indlægaf Jack J » tors 7. jan 2010 11:26

Det var saddans!! Du har min dybfølte medfølelse.
Brugeravatar
Jack J

• Hjemmeside

Indlægaf Tommy » tors 7. jan 2010 14:58

Afsnittet igår var faktisk rigtig underholdende.
Det handlede om en anstændig familiemand, der kommer ud for en bilulykke, og under hans nærdødsoplevelse, kommer han uheldigvis til at bytte krop med en følelseskold seriemorder, der bl.a. har slagtet hele sin familie. Mens han selv sidder i fængsel, ved han at en seriemorder har overtaget hans krop, og derved også hans rolle som den nye familiefar..

I aften(nat) kommer afsnittet, In Sickness and Health, først kl 03.10 på 3+. Det er instrueret af John Landis, manden bag An American Werewolf in London samt MOH-afsnittene Family (som jeg syntes var rigtig sjov og bizar på samme tid, IMO en af sæson 2's bedste) og Deer Woman (som jeg fandt mindre god).
Håber jeg kan holde mig vågen :)
There is a secret song at the center of the world, and its sound is like razors through flesh.
Brugeravatar
Tommy

Indlægaf Tommy » tors 7. jan 2010 15:05

Jack J skrev:Der kom iø også en udgave med sci-fi i stedet for horror, men jeg har ikke set den og den kørte ikke ret længe (er ude komplet på dvd).

Det ser faktisk rigtig interessant ud i traileren, så har lige bestilt den. Fandt en dvd med alle afsnit på play.com til små 30 kr :) Skal nok lige vende tilbage når den er modtaget, og jeg har fået set lidt af det
Brugeravatar
Tommy

Indlægaf Vang » lør 30. jan 2010 11:22

God filmweekend for sci-fi-folket. "Star Trek: The Motion Picture" på DR HD (lørdag d. 30. kl. 20:50) og "Nærkontakt af tredje grad" på DR HD og DR2 (søndag d. 31. kl. 16:00)
Brugeravatar
Vang

Geografisk sted: Odense C
  • Hjemmeside

Indlægaf Vi Har Sjov » lør 30. jan 2010 13:53

Vang skrev:God filmweekend for sci-fi-folket. "Star Trek: The Motion Picture" på DR HD (lørdag d. 30. kl. 20:50) og "Nærkontakt af tredje grad" på DR HD og DR2 (søndag d. 31. kl. 16:00)

Fik endelig set Nærkontakt... for et par år siden, og synes desværre slet ikke den er langtidsholdbar som fx ET eller Jaws. Spielberg sagde også selv i ekstramaterialet at han i dag ser den som en meget "young and stupid" instruktørs værk(!) Selvfølgelig har den storslåede og klassiske elementer som den der velkomst-melodi, og Dreyfuss er god, men jeg ser også som lidt for fantastisk...
Brugeravatar
Vi Har Sjov

Geografisk sted: www.movieboxen.blogspot.com
  • Hjemmeside

Indlægaf Anders » lør 30. jan 2010 14:19

Wha-at? "Nærkontakt" er da en hamrende fed film! Jeg har alle 3 udgaver liggende.. :lol:
Do you serve food here?
- Best in mexico!
.. I kinda' doubt that!
Anders

Indlægaf Vi Har Sjov » lør 30. jan 2010 17:00

Anders skrev:Wha-at? "Nærkontakt" er da en hamrende fed film! Jeg har alle 3 udgaver liggende.. :lol:

Tænkte nok jeg trådte nogen over tæerne. Beklager. Det er bare ikke min yndling - til gengæld ælsker jeg ET og Jaws, det kan forhåbentlig frelse mig..... :wink:
Brugeravatar
Vi Har Sjov

• Hjemmeside

Indlægaf Anders » lør 30. jan 2010 19:17

Du er hermed undskyldt. ;) Dog har jeg aldrig været så vild med E.T.. Synes den er for barnlig. Selv da jeg så den som barn synes jeg den var for barnlig. Den har en tendens til at minde mig om "Befri Willy", "Karate Kid" osv. Kedelige, dårlige børnefilm. Ihvertfald i mit univers. :)
Do you serve food here?
- Best in mexico!
.. I kinda' doubt that!
Anders

Indlægaf Vi Har Sjov » lør 30. jan 2010 19:58

Anders skrev:Du er hermed undskyldt. ;) Dog har jeg aldrig været så vild med E.T.. Synes den er for barnlig. Selv da jeg så den som barn synes jeg den var for barnlig. Den har en tendens til at minde mig om "Befri Willy", "Karate Kid" osv. Kedelige, dårlige børnefilm. Ihvertfald i mit univers. :)

ET er bestemt barnlig, sentimental og sprudlende fortalt - som et rigtigt eventyr skal være - i hvert fald hos Spielberg. Og hvem kan stå for den flyvende cykel?
Brugeravatar
Vi Har Sjov

• Hjemmeside

Indlægaf Anders » søn 31. jan 2010 16:55

Vi Har Sjov skrev:
Anders skrev:Du er hermed undskyldt. ;) Dog har jeg aldrig været så vild med E.T.. Synes den er for barnlig. Selv da jeg så den som barn synes jeg den var for barnlig. Den har en tendens til at minde mig om "Befri Willy", "Karate Kid" osv. Kedelige, dårlige børnefilm. Ihvertfald i mit univers. :)

ET er bestemt barnlig, sentimental og sprudlende fortalt - som et rigtigt eventyr skal være - i hvert fald hos Spielberg. Og hvem kan stå for den flyvende cykel?

Jeg kan ;) Synes bare at den film er gennemsyret cheesy, og ja, barnlig. Dårlig, faktisk. xD Skal det være eventyragtigt i den facon som du nævner, så vil jeg hellere se f.eks "The Never-ending Story" eller i den dur..
Do you serve food here?
- Best in mexico!
.. I kinda' doubt that!
Anders

ForegåendeNæste

Skriv et svar
351 indlæg • Side 13 af 24 • 1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 24

Tilbage til Genrefilm