Nicolai skrev:Mads Jensen skrev:Det modsatte af mandariner.
Ups.![]()
Jeg er vist ikke helt vågen...
Undskyld. Jeg indrømmer det er også tidligt på dagen.
Nicolai skrev:Mads Jensen skrev:Det modsatte af mandariner.
Ups.![]()
Jeg er vist ikke helt vågen...
Gys og gru-blog skrev:Et hotel bygget oven på en af de 7 porte til helvede og et hospital fyldt med zombier. Det er ingredienserne i dette fabelagtigt blodige Lucio Fulci mesterværk.
Liza arver det føromtalte hotel og inden længe vælter det frem med blodtørstige zombier, edderkopper og førerhunde.
Ansigter syresmeltes, kødet bankes af kroppe med jernkæder, fugleedderkopper bider læber over, hunde bider halse over og øjne popper ud. Masser af blod og klæbrige ulækkerheder.
Fulci formår virkelig at skabe en ond og ubehagelig stemning og dette er ikke kun pga. blodet.
Splat-o-meter 8/10
Indsendt af Rune Vestergaard
Jack J skrev:Og at du gir den lige så høj en karakter som Fulcis mesterværk The Beyond synes jeg nok er en smule overdrevet.
Vang skrev:Synes personligt, at det er en rigtig dårlig idé at bruge karaktergivning som udgangspunkt for en kvalitativ, hierarkisk opstilling af filmene. Karaktergivningen er et udtryk for anmelderens begejstring for filmen. Hvis andet er tilfældet fremgår det sikkert af anmeldelsen.
Vang skrev:Fint med noget kritik, Jack. Men det der opkast var vist under dit niveau.
Jack J skrev: En anmelder, der omtaler henholdsvis en skodfilm og et mesterværk og giver dem begge samme karakter, dér vil jeg nok mene, at man kan stille spørgsmålstegn ved anmelderens seriøsitet.
gorzelak skrev:Jack J skrev: En anmelder, der omtaler henholdsvis en skodfilm og et mesterværk og giver dem begge samme karakter, dér vil jeg nok mene, at man kan stille spørgsmålstegn ved anmelderens seriøsitet.
Din ven Gynther var så vidt jeg husker af en lidt anden mening![]()
http://forum.uncut.dk/viewtopic.php?p=5425 (indlæg 1-3)
Det er for øvrigt til dato den eneste korporlige trussel, jeg har fået som anmelder. Bestikkelse har der heller ikke været meget af.
Gory-Glory skrev:Jag knäckte eurosleazet som jag köpte igår i Köpenhamn som är franska Una Femme Speciale på fransk otextad DVD från Le Chat Qui Fume med idolerna Karin Schubert och Brigitte Lahaie.
Brugere der læser dette forum: Ingen og 7 gæster