• * Tilmeld
  • * Log ind
  • * OSS
Boardindeks ‹ Filmsnak ‹ Genrefilm

Diskussionsforum for "Uncut-relaterede" film. Dvs. så godt som alle film i de fantastiske genrer..
Skriv et svar
33 indlæg • Side 1 af 3 • 1, 2, 3

Norsk low-budget film "Hora"?

Indlægaf Reinhold » tirs 8. dec 2009 00:27

Er her nogle der har set den norske low-budget rape/revenge flm "Hora"???

AWE har udgivet den i Norge men ikke i DK desværre.
Men er ret interesseret i at høre om dne kan anbefales.
Er altid på jagt efter nye undergrunds- og low-budget film... :D
Reinhold

Geografisk sted: Herning

Indlægaf Jack J » tirs 8. dec 2009 00:36

Hmm, jeg havde godt skimmet teksten om den på deres hjemmeside, men misset at den ikke kommer ud i Danmark. :x

Om ikke andet blir den i alt fald tilgængelig gennem CDON og kan sikkert også fås fra Kenneth Eriksens (den ene halvdel af AWE) butik Absurd-online. Jeg har tidligere fået AWE's troma-dvd'er, som også kun er ude i Norge, så jeg går ud fra de får nogle ex hjem.
Det er synd for købmanden. Hold du kæft din idiot, han er jo stendød, ka' du ikke se det mand! Ja, det har Djævle-John sørget for!
Brugeravatar
Jack J

Geografisk sted: Somewhere outside
  • Hjemmeside

Indlægaf Jack J » fre 25. dec 2009 14:42

Jeg skrev til AWE for et par uger siden og spurgte, om HORA kommer ud i Danmark eller om man vil kunne købe den norske DVD fra dem, men de lader til at være taget på ferie igen. :roll:

Det er iø ikke helt rigtigt, som du skriver, Reinhold, at AWE allerede har udgivet den i Norge, den kommer if hjemmesiden først i begyndelsen af 2010.

Her er en artikel om filmen. Som bekendt findes der mange ihærdige samlere og fans af horror i Norge, men det ville være synd at sige, at de norske medier er specielt bevandrede udi exploitationfilmgenren. LOL.

http://www.itromso.no/kultur/film/article166603.ece

EDIT: Okay, jeg fandt en releasedato: 3.2.10

"Med hagla i handa og hora i panna!" :lol:

Billede
Det er synd for købmanden. Hold du kæft din idiot, han er jo stendød, ka' du ikke se det mand! Ja, det har Djævle-John sørget for!
Brugeravatar
Jack J

• Hjemmeside

Indlægaf Morbid Angel » fre 25. dec 2009 16:11

Ellers så kan vi vel købe den fra CDON?

Mvh

MA
Morbid Angel

Indlægaf Jack J » fre 25. dec 2009 16:17

Ja sikkert.
Brugeravatar
Jack J

• Hjemmeside

Indlægaf Goodbyte » søn 10. jan 2010 10:46

Har også set traileren til filmen på YouTube. Helt klart en film der skal hjem i samlingen! :D
Mine DVD'er
Brugeravatar
Goodbyte

Geografisk sted: Odense

Indlægaf Thomsen » søn 10. jan 2010 14:32

Jeg så lige traileren på den officielle hjemmeside. Jeg må indrømme, at jeg ikke er særligt imponeret. Jeg er spændt på at høre nogle førstehåndsindtryk, men umiddelbart virkede det bare på mig som endnu en "håndfuld-venner-og-et-videokamera" amatørfilm, som genren svømmes over af i disse år.
Brugeravatar
Thomsen

Geografisk sted: Frederiksberg

Indlægaf Jack J » søn 10. jan 2010 17:46

Thomsen skrev:Jeg så lige traileren på den officielle hjemmeside. Jeg må indrømme, at jeg ikke er særligt imponeret. Jeg er spændt på at høre nogle førstehåndsindtryk, men umiddelbart virkede det bare på mig som endnu en "håndfuld-venner-og-et-videokamera" amatørfilm, som genren svømmes over af i disse år.

Jeg ønsker virkelig ikke at være negativ, men, uh, jeg tænkte det samme. Jeg har dog som bekendt ikke noget imod amatør-splatterfilm optaget hjemme i mors baghave, så det har jeg det fint nok med, hvis det er sådan den ser ud (jeg har som bekendt netop bestilt VIOLENT SHIT-boksen :lol: ). Men når der er nogen, der allerede har udtalt, at her er et norsk svar på THRILLER, så... er de måske nok lidt hurtigt ude. Lad os nu se.
Brugeravatar
Jack J

• Hjemmeside

Indlægaf Jack J » tors 4. feb 2010 00:17

Jeg ser netop, at man godt kan bestille HORA fra "AWE" i Danmark, nemlig i form af Absurd-online. Den står til 150 kr.
Brugeravatar
Jack J

• Hjemmeside

Indlægaf Jack J » tors 25. feb 2010 23:11

Nogen, der har fået set HORA og ka' gi' en tilstandsrapport. :lol:
Brugeravatar
Jack J

• Hjemmeside

Indlægaf Staal » søn 28. feb 2010 21:11

Jeg skal se, om jeg kan tage mig sammen til at få set den :)
Staal

Geografisk sted: Århus

Indlægaf Jack J » tirs 15. jun 2010 21:42

Jeg ser netop, at HORA nu også kommer fra AWE på dansk DVD:

Hvad med en dansk title i stedet: Hore eller måske Luder?

Er der nogen, der ved, hvor godt den har solgt i Norge?

Billede
Brugeravatar
Jack J

• Hjemmeside

Indlægaf Mads » ons 16. jun 2010 19:51

Den har solgt over 4000 ex i Norge, hvilket er rigtigt godt!

Synes HORA er en god titel, det klinger bedre end hvis man oversatte den til dansk.
Brugeravatar
Mads

Indlægaf Jack J » tors 17. jun 2010 09:26

Mads Jensen skrev:Den har solgt over 4000 ex i Norge, hvilket er rigtigt godt!

Synes HORA er en god titel, det klinger bedre end hvis man oversatte den til dansk.

Jeg synes faktisk du har ret mht. titlen, men tænkte, om det kunne være et problem, at der garantrisse er danskere, der vil sige hva' faen det betyder. :lol:

Selvom jeg har skrevet om den, har jeg rent faktisk endnu ikke set den; Søren skrev jo basalt set, at den er noget skidt. Hvad synes du selv??
Brugeravatar
Jack J

• Hjemmeside

Næste

Skriv et svar
33 indlæg • Side 1 af 3 • 1, 2, 3

Tilbage til Genrefilm