• * Tilmeld
  • * Log ind
  • * OSS
Boardindeks ‹ Filmsnak ‹ Genrefilm

Diskussionsforum for "Uncut-relaterede" film. Dvs. så godt som alle film i de fantastiske genrer..
Skriv et svar
26 indlæg • Side 2 af 2 • 1, 2

Indlægaf Gory-Glory » søn 22. nov 2009 01:40

Går det att plocka ut bandrullen från en Betamaxkassett och sedan rulla upp den på en VHSrulle och sedan stoppa i rullen i ett VHSband och spela upp filmen i en VHSvideo ??
https://www.instagram.com/goryglory
https://www.tiktok.com/@g0rygl0ry
https://www.youtube.com/@g0rygl0ry
Brugeravatar
Gory-Glory

Geografisk sted: Sverige
  • Hjemmeside

Indlægaf Morbid Angel » søn 22. nov 2009 12:50

Fik tilbuddet om at få ca 600 betamax film af en kammerat engang, men takkede nej og bad ham leje en container,det kun et par år siden :twisted: ved dog ikke hvilke slags film han havde.

Mvh

MA
Morbid Angel

Indlægaf Jack J » søn 22. nov 2009 16:36

Morbid Angel skrev:Fik tilbuddet om at få ca 600 betamax film af en kammerat engang, men takkede nej og bad ham leje en container,det kun et par år siden :twisted: ved dog ikke hvilke slags film han havde.

Pris dig lykkelig for, at du bor så langt væk, ellers stod den på kølledask og buksevand for det der!!! :x Du burde sendes i seng uden aftensmad de næste fem år!!! :x :evil:
Det er synd for købmanden. Hold du kæft din idiot, han er jo stendød, ka' du ikke se det mand! Ja, det har Djævle-John sørget for!
Brugeravatar
Jack J

Geografisk sted: Somewhere outside
  • Hjemmeside

Indlægaf Morbid Angel » søn 22. nov 2009 18:15

ja set i bakspejlet var det dumt kunne jo nok have tjent en lille skilling,
tænker også på hvor dumt det var da jeg solgte alle mine ca 500 vhser
for meget billige penge til en byttebørs da dvd kom, havde en del x rentals også
mest horror og kung fu :oops:

Mvh

MA
Morbid Angel

Indlægaf Nicolai » søn 22. nov 2009 18:28

Jack J skrev:Pris dig lykkelig for, at du bor så langt væk, ellers stod den på kølledask og buksevand for det der!!! :x Du burde sendes i seng uden aftensmad de næste fem år!!! :x :evil:

Er det ikke lidt fimset kun at daske med køllen? :lol:
Brugeravatar
Nicolai

Indlægaf AvatarDK » søn 22. nov 2009 19:28

Jack J skrev:
Morbid Angel skrev:Fik tilbuddet om at få ca 600 betamax film af en kammerat engang, men takkede nej og bad ham leje en container,det kun et par år siden :twisted: ved dog ikke hvilke slags film han havde.

Pris dig lykkelig for, at du bor så langt væk, ellers stod den på kølledask og buksevand for det der!!! :x Du burde sendes i seng uden aftensmad de næste fem år!!! :x :evil:

Tillad mig at fratage Hr. Angel hans middagsmad også .....

Morbid Angel skrev:tænker også på hvor dumt det var da jeg solgte alle mine ca 500 vhser
for meget billige penge til en byttebørs da dvd kom, havde en del x rentals også

Kan det passe at du have spaghetti kung fu-tingen Fighting Fists of Shanghai Joe? Mener du har nævnt den tidligere i spaghetti sammenhæng. I så fald var det mere end almindeligt dumt, den er ikke sådan at opdrive.

Nicolai skrev:
Jack J skrev:Pris dig lykkelig for, at du bor så langt væk, ellers stod den på kølledask og buksevand for det der!!! :x Du burde sendes i seng uden aftensmad de næste fem år!!! :x :evil:

LOL.
Brugeravatar

Indlægaf Diabolik » søn 22. nov 2009 20:13

Morbid Angel skrev:ja set i bakspejlet var det dumt kunne jo nok have tjent en lille skilling,
tænker også på hvor dumt det var da jeg solgte alle mine ca 500 vhser

Mvh

MA

Nobody expects The Spanish Inquisition!!! http://www.youtube.com/watch?v=gldlyTjXk9A

/D
Facebook Fanpage: Danish Ex-rental VHS Appreciation Group (DEVAG) | Facebook Group: From the Police... with Thanks! | DEVAG's Danish Trailer Channel | Diabolik's Tapes for Trade
Brugeravatar
Diabolik

Geografisk sted: A scary place

Indlægaf Jack J » søn 22. nov 2009 20:36

Nicolai skrev:

Billede
Det er synd for købmanden. Hold du kæft din idiot, han er jo stendød, ka' du ikke se det mand! Ja, det har Djævle-John sørget for!
Brugeravatar
Jack J

• Hjemmeside

Indlægaf Morbid Angel » man 23. nov 2009 00:19

Jack J skrev: Kan det passe at du have spaghetti kung fu-tingen Fighting Fists of Shanghai Joe? Mener du har nævnt den tidligere i spaghetti sammenhæng. I så fald var det mere end almindeligt dumt, den er ikke sådan at opdrive.

Jeg havde den der hed Shanghai Joe med Klaus Kinski mener coveret var sort med et billede af en flyvende kineser og måske kinskis ansigt.
Jeg kan godt se at det var dumt da det nu er sådan rift efter gamle VHSér men jeg skænkede det ikke en tanke jeg regnede jo med at de kom på DVD i meget bedre udgaver. :roll:

Mvh

MA
Morbid Angel

Indlægaf AvatarDK » man 23. nov 2009 10:21

Morbid Angel skrev:Jeg havde den der hed Shanghai Joe med Klaus Kinski mener coveret var sort med et billede af en flyvende kineser og måske kinskis ansigt.
Jeg kan godt se at det var dumt da det nu er sådan rift efter gamle VHSér men jeg skænkede det ikke en tanke jeg regnede jo med at de kom på DVD i meget bedre udgaver. :roll:

Ah den er da kommet fra X-Rated i Tyskland så vhs'en er ikke så meget værd filmisk set så vidt jeg lige kan bedømme. Men hvis det var den danske vhs-udgave du havde kunne du jo have solgt den for en pæn skilling. Eller foræret den til mig :)
Brugeravatar

Indlægaf Jack J » man 23. nov 2009 12:11

Jeg fandt den for 6-7 år siden og byttede den væk med Kinski-Nils. Jeg bad om at få 10 kopierede film til gengæld, hvilket jeg dengang syntes var en rigtig god deal. Markvardsen sagde bare: "Okay". :lol:
Brugeravatar
Jack J

• Hjemmeside

Foregående

Skriv et svar
26 indlæg • Side 2 af 2 • 1, 2

Tilbage til Genrefilm