• * Tilmeld
  • * Log ind
  • * OSS
Boardindeks ‹ Filmsnak ‹ Genrefilm

Diskussionsforum for "Uncut-relaterede" film. Dvs. så godt som alle film i de fantastiske genrer..
Skriv et svar
10 indlæg • Side 1 af 1

Nogle horror-titler?

Indlægaf rammy » fre 16. okt 2009 14:38

Nogle der har haft et kig på nogle af følgende titler?

Necromentia
Pig Hunt
Doghouse
Trick 'r Treat
The Children
Dying Breed
Brugeravatar
rammy

• Hjemmeside

Indlægaf Anders » fre 16. okt 2009 16:03

Nej, men Trick R' Treat glæder jeg mig vildt meget til, efter den modtagelse. :O
Do you serve food here?
- Best in mexico!
.. I kinda' doubt that!
Anders

Geografisk sted: Århus

Indlægaf Larsemand » fre 16. okt 2009 16:27

Jeg har hørt godt om The Children - noget med onde børn der slår de voksne ihjel, men filmen skulle være udført på en lidt mere ubehagelig måde en normalt (f.eks. Children of the Corn....).
Larsemand

Indlægaf Jack J » fre 16. okt 2009 19:45

Jeg går ikke ud fra, det er C.J. Albrights gamle THE CHILDREN, det drejer sig om?
Det er synd for købmanden. Hold du kæft din idiot, han er jo stendød, ka' du ikke se det mand! Ja, det har Djævle-John sørget for!
Brugeravatar
Jack J

Geografisk sted: Somewhere outside
  • Hjemmeside

Indlægaf Morbid Angel » lør 17. okt 2009 01:33

Anders skrev:Nej, men Trick R' Treat glæder jeg mig vildt meget til, efter den modtagelse. :O

Det er det værste gang lort, fire historier der mere eller mindre flettes sammen, men de er ikke særligt godt spillet, se heller Creepshow igen.

Mvh

MA
Morbid Angel

Indlægaf Staal » lør 17. okt 2009 12:15

Jeg har set The Children og Trick 'R Treat.

Trick 'R Treat er en gang makværk. Jeg forstår virkelig ikke, hvorfor folk er så positive overfor denne film? Jeg så den for 2 uger siden og har allerede glemt store dele af den. Ikke en, som jeg vil anbefale nogen at bruge hverken tid eller penge på.

The Children derimod, synes jeg, er rigtig fed. 2 par mødes i højtiden for at hygge sig, men da deres børn bliver smittet med en virus, begynder de at slå forældrene ihjel. Det er intet mesterværk, men det er et interessant scenarie og filmen er underholdende. Den adskiller sig fra andre film som Children of The Corn, ved at være knap så komisk. Børnene tilbeder ikke underlige guder og den slags - de har bare lyst til at dræbe. Jeg så den med en flok venner, og flere af dem synes filmen var ret ubehagelig, idét "mor-skal-dræbe-sit-barn-før-barn-dræber-hende" scenerne kan være lidt hårde.
Staal

Indlægaf El Schnaflos » man 11. jan 2010 14:41

Doghouse er en ganske fornøjelig horror/komedie, omend ikke noget voldsomt ophidsende, der fortsætter i samme ånd som West's Evil Aliens.

Necromentia er en film man enten elsker eller hader, tror jeg. Tre historier om smerte, tab og død, bliver fortalt i bedste hulter-til-bulter-stil. Filmen er visuelt meget interessant og bevæger sig i et meget Clive Barker'sk univers. især leder Necromentia tankerne hen på Barker's Hellraiser... Jeg fandt den dog en smule fortænkt og plotmæssigt forkludret. Der er dog enkelte scener der helt klart er gennemsyn værd...

Pig Hunt har jeg liggende men har ikke fået den set endnu.
Brugeravatar
El Schnaflos

Geografisk sted: Sønderbronx, DK
  • Hjemmeside

Indlægaf Anders » man 11. jan 2010 19:25

The Children er ganske glimrende.
Do you serve food here?
- Best in mexico!
.. I kinda' doubt that!
Anders

Indlægaf Thure » tors 14. jan 2010 21:55

enig mht The Children!
Brugeravatar
Thure

Indlægaf rammy » fre 15. jan 2010 16:39

Nu fik jeg set Trick R' Treat...hold da kæft noget lort! Doghouse holder heldigvis udemærket med en skæv blanding af From Dusk Til Dawn og Shaun Of The Dead - dog uden at nå op på de højder. Dog mere prof og bedre eksekveret end Evil Aliens...
Brugeravatar
rammy

• Hjemmeside

Skriv et svar
10 indlæg • Side 1 af 1

Tilbage til Genrefilm