• * Tilmeld
  • * Log ind
  • * OSS
Boardindeks ‹ Filmsnak ‹ Genrefilm

Diskussionsforum for "Uncut-relaterede" film. Dvs. så godt som alle film i de fantastiske genrer..
Skriv et svar
61 indlæg • Side 3 af 5 • 1, 2, 3, 4, 5

Indlægaf Thomsen » ons 14. okt 2009 09:34

Må jeg spørge, hvad/ hvem der står som afsender, og hvad værdiangivelsen er sat til?

Hvis den ikke er her i løbet af et par dage, så må jeg vel til at efterlyse hele baduljen hos posten. Ikke at jeg får noget som helst ud af det. Men måske kan man da få gjort den lokale postmester opmærksom på, at der er et problem... :?
Brugeravatar
Thomsen

Geografisk sted: Frederiksberg

Indlægaf Jack J » ons 14. okt 2009 10:58

Afsender: John R. Hand
Værdi: $20 og der er sat kryds i "Gift"-boksen.
Det er synd for købmanden. Hold du kæft din idiot, han er jo stendød, ka' du ikke se det mand! Ja, det har Djævle-John sørget for!
Brugeravatar
Jack J

Geografisk sted: Somewhere outside
  • Hjemmeside

Indlægaf Thomsen » ons 14. okt 2009 13:26

Jeg fik faktisk også min i dag! Yay! Så er der hul igennem. Nu mangler jeg bare alle de andre ting. :D
Brugeravatar
Thomsen

Indlægaf Jack J » ons 14. okt 2009 19:38

Thomsen skrev:Jeg fik faktisk også min i dag! Yay! Så er der hul igennem. Nu mangler jeg bare alle de andre ting. :D

Du skal nok have lidt tålmodighed med Dvdpacific, jeg har ingen anelse om, hvad der foregår, men noget sker der altså. I sommers forudbestilte jeg BLACK MAGIC 2, men 2 måneder efter at de havde skrevet til mig, at de havde afsendt dvd'en, havde jeg endnu ikke fået den, og rapporterede den så forsvundet. De sendte så en ny og en uge efter, med få dages mellemrum, modtog jeg så begge pakkerne. Go figure. :?
Det er synd for købmanden. Hold du kæft din idiot, han er jo stendød, ka' du ikke se det mand! Ja, det har Djævle-John sørget for!
Brugeravatar
Jack J

• Hjemmeside

Indlægaf Mads » tors 15. okt 2009 10:14

Har også modtaget mit eksemplar, lidt en skuffelse hvad angår kvaliteten af filmen: 4:3 transfer tydeligvis overført fra bånd, i markant lavere kvalitet end den trailer som medfølger. Ekstramaterialet er også lidt af en blandet fornøjelse. Like Father, Like Son dokumentaren indeholder masser af røverhistorier om hvem Duke har givet tæsk, og kun lidt info om hans to film. Til gengæld er der meget om Jeffrey Mitchell og hvem han ikke kan lide, tilsat en høj frekvens af grådkvalt sentimentalitet og selvforherligelse - mere tåkrummende end interessant.
Har kun fået set lidt af de to extended interviews, og de tre kommentarspor er jeg ikke gået i gang med endnu.

Men fedt at filmen langt om længe er på DVD - jeg kommer med garanti til at kaste penge efter Grindhouse udgaven, når den er klar.
Brugeravatar
Mads

Indlægaf Mads » fre 5. mar 2010 09:58

Bob Murawski fra Grindhouse om arbejdet med Gone With the Pope, biografforevisninger (hører i efter CPH:PIX?!) og den kommende DVD-udgivelse:

http://bruceholecheck.blogspot.com/2010 ... ki-on.html

There was no shooting script, per se, just a lot of scenes written out in notebooks, loose pieces of paper, and, in a couple of instances, backs of envelopes and cocktail napkins!
Brugeravatar
Mads

Indlægaf Mads » tirs 16. mar 2010 10:27

Bedste nyhed siden spaghetti: Gone with the Pope bliver vist på PIX festivalen i næste måned!

Billede

Gone With the Pope trailer
Brugeravatar
Mads

Indlægaf Thomsen » tirs 16. mar 2010 12:10

Fantastisk!!! Tak for dagens gode nyhed, Mads!! :D
Brugeravatar
Thomsen

Indlægaf Skøtt » tirs 16. mar 2010 12:49

Mads Jensen skrev: (hører i efter CPH:PIX?!)

Det tror jeg måske faktisk de gør - er det ikke noget med at Thure har hyret Kristensen til at stå for genre-filmene i år?!
When the Going gets Weird, the Weird Turn Pro!
Brugeravatar
Skøtt

Geografisk sted: Top-a-the world, ma
  • Hjemmeside

Indlægaf Thomsen » tirs 16. mar 2010 15:51

Det lyder til at være en fornuftig disposition.

Jeg har ikke talt med Thure længe, men jeg kunne forestille mig, at han har travlt nok med at holde styr på, hvad der rør sig i den mere kunstneriske del af spektret til også at kunne overskue genrefilmen.
Brugeravatar
Thomsen

Indlægaf Jack J » tirs 16. mar 2010 17:20

Mads Jensen skrev:Bedste nyhed siden spaghetti: Gone with the Pope bliver vist på PIX festivalen i næste måned!

Billede

Gone With the Pope trailer

Ahm, eftersom jeg bor så langt væk fra alting, så lytter jeg logisk nok ikke efter, når nogen omtaler festivaller og har derfor ganske overhørt alt om denne festival. Hvor og hvornår er det?? Det lyder fantastisk. Jeg har fulgt den lange tråd på Dvdmaniacs om MASSACRE og GONE og troede bestemt ikke, GONE ville komme op i DK. Man burde vise den på et dobbeltprogram med MASSACRE.
Brugeravatar
Jack J

• Hjemmeside

Indlægaf Thomsen » tirs 16. mar 2010 18:26

CPH: Pix er arvtager til CIFF og NatFilmFestivalen og foregår i Kbh. Programmet bliver vistnok offentliggjort i morgen, og selve festivalen kører fra midt i april.
Brugeravatar
Thomsen

Indlægaf Jack J » tirs 16. mar 2010 18:47

Thomsen skrev:CPH: Pix er arvtager til CIFF og NatFilmFestivalen og foregår i Kbh. Programmet bliver vistnok offentliggjort i morgen, og selve festivalen kører fra midt i april.

Nå okay. Thanks. 8)
Brugeravatar
Jack J

• Hjemmeside

Indlægaf deodato » ons 17. mar 2010 21:44

YES YES YES og fucking YES. Den DVD release har godt nok også ladet vente på sig.
deodato

Indlægaf Maratonmanden » ons 17. mar 2010 23:07

Helt enig!!!!!! :D
Maratonmanden

ForegåendeNæste

Skriv et svar
61 indlæg • Side 3 af 5 • 1, 2, 3, 4, 5

Tilbage til Genrefilm