• * Tilmeld
  • * Log ind
  • * OSS
Boardindeks ‹ Filmsnak ‹ Genrefilm

Diskussionsforum for "Uncut-relaterede" film. Dvs. så godt som alle film i de fantastiske genrer..
Skriv et svar
61 indlæg • Side 1 af 5 • 1, 2, 3, 4, 5

Massacre Mafia Style aka The Executioner DVD pre-order

Indlægaf Mads » lør 12. sep 2009 10:31

Som jeg tidligere har skrevet om i denne tråd:
http://www.forum.uncut.dk/viewtopic.php?p=15639

..er Duke Mitchells afsindige gangsterfilm Massacre Mafia Style en af de mest underholdende lowbudgetfilm jeg nogensinde har set.

Mitchell, som i sin lange karriere både var skuespiller, komiker, sanger og altså også filminstruktør, lavede to film, hvoraf Massacre Mafia Style er den eneste som blev færdig inden hans død i 1981. Udover at producere, instruere og lave musikken spiller han også hovedrollen i filmen. Et af de få steder i verden den er udsendt på video er i Danmark, både på lejevideo og salgskassette - under titlen The Executioner.
Efter flere års uenighed omkring rettigheder kommer filmen nu endelig på DVD. Ikke fra Grindhouse, som ellers har haft planer om at udsende den, men derimod Mitchell's søn Jeffrey Mitchell. I første omgang udkommer den kun i 500 eksemplarer. Det skulle ikke undre mig hvis der kommer et større oplag senere, men hvis man vil være sikker på at få et eksemplar, er det nok nu man skal bestille. Den koster $37 inkl. forsendelse til Danmark - ca. 190 kr. Til den pris får man en 2disc-udgave af filmen pakket med extras.

http://massacremafiastyle.com/

Massacre Mafia Style trailer:
http://www.youtube.com/watch?v=got1Bo6hVIw

Trailer til Mitchell's Gone With the Pope, som han aldrig nåede at færdiggøre. Den er såvidt jeg ved stadig på vej fra Grindhouse:
http://www.youtube.com/watch?v=3vG3pKSFjRw

Billede

http://uncut.dk/showmovie_new.php?id=3748
Brugeravatar
Mads

Indlægaf Jack J » lør 12. sep 2009 12:47

Den er skam forlængst bestilt! (for flere timer siden, LOL).
Det er synd for købmanden. Hold du kæft din idiot, han er jo stendød, ka' du ikke se det mand! Ja, det har Djævle-John sørget for!
Brugeravatar
Jack J

Geografisk sted: Somewhere outside
  • Hjemmeside

Indlægaf Jack J » lør 12. sep 2009 12:53

Whoah!!! Jeg har netop set den anden trailer (for Pope), du linkede til! Holdda kæft, jeg vil sgu håbe den kommer på DVD!! Ved du noget om den eller hvor meget, han fik lavet færdigt før sin død?
Det er synd for købmanden. Hold du kæft din idiot, han er jo stendød, ka' du ikke se det mand! Ja, det har Djævle-John sørget for!
Brugeravatar
Jack J

• Hjemmeside

Indlægaf Mads » lør 12. sep 2009 15:47

Meningen er i hvert fald at der skal komme en film ud af det materiale, som Mitchell nåede at lave. Det har Grindhouse foreløbigt brugt 10-12 år på at klippe sammen, så nogle kilometer må der jo være.
Brugeravatar
Mads

Indlægaf Thomsen » søn 13. sep 2009 19:44

Tak for tippet! Er hermed bestilt! :D
Brugeravatar
Thomsen

Geografisk sted: Frederiksberg

Indlægaf deodato » søn 13. sep 2009 22:51

Massacre Mafia Style er virkelig en fed film - hvis ikke den fedeste og mest syrede gangster film, jeg nogensinde har set. Den rangerer blandt mine ynglings-gangsterfilm. På højde med Fulci's Contraband og Scorsesse's Goodfellas - ihvertfald målt i underholdningsværdi. Jeg har den selv på Westcon (vistnok) salgskassette. Hvilket selskab har egentlig udgivet rental'en?

Spøjst den først udkommer på dvd nu... og så endda i ganske få eksemplarer. Håber inderligt, at Gone with the Pope også udkommer. Det forvirrer mig bare lidt mht til udgivelsesselskabet - for de sidste mange år har man kunne læse på Grindhouse Releasing's hjemmeside, at de ville udgive Massacre, men den nye dvd udgives tilsynelandende af JM Music (som jeg ikke har hørt om før). Har Mitchells søn købt rettighederne, og hvordan ser det så ud med udgivelsen af Pope?
Senest rettet af deodato søn 13. sep 2009 22:53, rettet i alt 1 gang.
deodato

Indlægaf Jack J » søn 13. sep 2009 22:53

deodato skrev: men den nye dvd udgives tilsynelandende af JM Music (som jeg ikke har hørt om før). Nogen der kender noget til det?

Mads skrev i et af de foregående indlæg, at det er instruktørens søn, Jeffrey Mitchell, som står bag udgivelsen.
Brugeravatar
Jack J

• Hjemmeside

Indlægaf deodato » søn 13. sep 2009 22:57

Jack skrev:
Mads skrev i et af de foregående indlæg, at det er instruktørens søn, Jeffrey Mitchell, som står bag udgivelsen.

I know, Jack. Så det lige efter, jeg postede mit indlæg. Var desværre lidt for hurtig på aftrækkeren ;-).
deodato

Indlægaf Jack J » søn 13. sep 2009 23:28

deodato skrev:Jack skrev:

I know, Jack. Så det lige efter, jeg postede mit indlæg. Var desværre lidt for hurtig på aftrækkeren ;-).

Te absolvo. :lol:
Brugeravatar
Jack J

• Hjemmeside

Indlægaf Mads » man 14. sep 2009 12:14

deodato skrev:Spøjst den først udkommer på dvd nu... og så endda i ganske få eksemplarer. Håber inderligt, at Gone with the Pope også udkommer. Det forvirrer mig bare lidt mht til udgivelsesselskabet - for de sidste mange år har man kunne læse på Grindhouse Releasing's hjemmeside, at de ville udgive Massacre, men den nye dvd udgives tilsynelandende af JM Music (som jeg ikke har hørt om før). Har Mitchells søn købt rettighederne, og hvordan ser det så ud med udgivelsen af Pope?

Da Jeffrey Mitchell annoncerede sin kommende 'family edition' skrev jeg til Grindhouse og spurgte ang. deres planer om at udsende MMS. Jeg har ikke fået noget svar, men den står stadig blandt de kommende titler på Grindhouse hjemmesiden. Der er sikkert uenigheder omkring rettighederne, så som sagt skulle det ikke undre mig hvis der kommer en DVD i et større oplag på et tidspunkt.

Det er i øvrigt Jeffrey Mitchell, der har lavet det svedige nummer til Gone with the Pope traileren. Der er en længere tråd på dvdmaniacs, hvor Jeffrey bl.a. fortæller om sin far:
http://www.dvdmaniacs.net/forums/showth ... =15&page=2

deodato skrev:Jeg har den selv på Westcon (vistnok) salgskassette. Hvilket selskab har egentlig udgivet rental'en?

Udlejningskassetten er fra CD video.
Brugeravatar
Mads

Indlægaf deodato » man 14. sep 2009 17:06

Tak for de fyldestgørende svar, Mads. Jeg kontaktede selv Grindhouse per mail for et halvt års tid siden for at høre om udsigterne til en Pope udgivelse - med samme skuffende resultat som dig... Men med udgivelsen af Massacre ser det ud til, at der omsider sker noget. Det er nok bare et spørgsmål om tid, før Pope også udkommer... Forhåbentlig
deodato

Indlægaf Maratonmanden » man 14. sep 2009 18:08

Det gode nyheder, tak for tippet! :D

Der har altid været noget "The real deal" over Duke Mitchell som gangster.
Jeg har altid syntes der var noget ægthed og autentisk feeling
over den film!Forygende lille klassiker er det!
Har efterhånden fundet den lille købskassette en håndfuld gange
gennem tiden og for nyligt fandt jeg så også den store boks.
Men coveret er omtrent det samme!
Men det kan jeg ikke finde ud af at vise her... :oops:

mikkel
Maratonmanden

Indlægaf Jack J » man 14. sep 2009 21:17

Måske skulle I have skrevet til dem igen, det hjælper nogle gange. Da jeg fornyligt skrev til Nordisk Film i Danmark ifm udgivelsen af DE DØDES TJERN, fik jeg heller ikke noget svar. Så skrev jeg igen, heller ikke noget svar. Så skrev jeg og skældte dem ud, og så kom der sgu svar fra tre forskellige ansvarshavende, både i Norge og Danmark, det ene var sgu fra Nordisk films direktør i Norge. Haha. 8)
Brugeravatar
Jack J

• Hjemmeside

Indlægaf Diabolik » tirs 15. sep 2009 09:28

Maratonmanden skrev:Har efterhånden fundet den lille købskassette en håndfuld gange gennem tiden og for nyligt fandt jeg så også den store boks.

Bare for referencens skyld:

Billede

/D
Facebook Fanpage: Danish Ex-rental VHS Appreciation Group (DEVAG) | Facebook Group: From the Police... with Thanks! | DEVAG's Danish Trailer Channel | Diabolik's Tapes for Trade
Brugeravatar
Diabolik

Geografisk sted: A scary place

Indlægaf Jack J » tirs 15. sep 2009 10:08

Diabolik skrev:
Maratonmanden skrev:Har efterhånden fundet den lille købskassette en håndfuld gange gennem tiden og for nyligt fandt jeg så også den store boks.

Bare for referencens skyld:

Ja, naturligvis. Vi troede heller ikke andet. :lol:

Tilsyneladende er det den danske, der er gået verden rundt som bootleg.
Brugeravatar
Jack J

• Hjemmeside

Næste

Skriv et svar
61 indlæg • Side 1 af 5 • 1, 2, 3, 4, 5

Tilbage til Genrefilm