• * Tilmeld
  • * Log ind
  • * OSS
Boardindeks ‹ Filmsnak ‹ Genrefilm

Diskussionsforum for "Uncut-relaterede" film. Dvs. så godt som alle film i de fantastiske genrer..
Skriv et svar
3104 indlæg • Side 10 af 207 • 1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 207

Indlægaf AvatarDK » søn 9. aug 2009 17:12

Diabolik skrev:Nu er spaghettiwesterns ikke liiige min hovedinteresse, men man sku' fan'me være et skarn hvis man ikke indrullerede dem i samlingen!!! :wink:/D

Ellers er den en del af dem du gerne må sende den her vej :wink:
Brugeravatar

Indlægaf Diabolik » ons 9. sep 2009 23:49

Så er der endelig lidt til hylderne... Hurrra!!! Først er der lidt af 'run-of-the-mill'-udgaverne:
Kidnapped
Billede
Orchideen des Wahnsinns
Billede
Legendary Weapons of China (FS-udgave af den film der fik mig til at fatte interesse for Shaw Bros. Og for at blive i LvH-jargonen: Lejet i Blockbuster i Vejgaard, Aalborg ('94) sammen med Baskervilles Hund + at jeg fandt Sergio Martino's Violent Professionals på EVC (30,- (så vidt jeg husker) i deres rodebunke... Fed, fed wuxia (er det ikke det der hedder, Mads, når det er tale om ren kampsport?)
Billede
Blood Beach (1. udgave)
Billede
Cameron's Closet
Billede
Rollercoaster (ovenikøbet i det orig. omslag med imprægneret sølvtryk i det gennemsigtige frontplast)
Billede
De 2 Chan-film er indkøbt, fordi nogen har 'tilpasset' coveret efter kassetten på de eks. jeg har i forvejen... Bastards!! :-(
Billede

Billede
Loophole
Billede
The Sender
Billede

Og så er der jo dem her!!! De er så til gengæld, for mig, top-of-the-pops... er ved at nå pinds ende hvad angår italo-gialli-crime-action-spy på dansk vhs, så derfor er det mig en ære at præsentere disse to, for mig rare as fuck dk'xer!!!!!... har aldrig nogensinde set disse før på dk vhs!!!
Mario Caiano: Le Spie Ucidono in Silenzio (Spies Kill Silently)... 'Spioner Dræber Lydløst' er noget nær den fedeste fordanskning af en titel, næst efter Kannibal-Massakren... Og coveret er nu blandt mine top 5 'fedeste danske covers ever'!!!!!
Billede
Camillo Bazzoni: Abuso di Potere (Shadows Unseen)... Bazzoni's MEGET oversete political-crime /m Dean Stafford og Marilù Tolo!!!
Billede

/D
Facebook Fanpage: Danish Ex-rental VHS Appreciation Group (DEVAG) | Facebook Group: From the Police... with Thanks! | DEVAG's Danish Trailer Channel | Diabolik's Tapes for Trade
Brugeravatar
Diabolik

Geografisk sted: A scary place

Indlægaf Mads » tors 10. sep 2009 09:57

Diabolik skrev: Fed, fed wuxia (er det ikke det der hedder, Mads, når det er tale om ren kampsport?)

Njaa, ikke rigtigt. Når man taler om wuxia-film, er det typisk noget med sværdkampe og wires, ofte med elementer af fantasy.
Brugeravatar
Mads

Indlægaf Diabolik » tors 10. sep 2009 10:43

Mads Jensen skrev:
Diabolik skrev: Fed, fed wuxia (er det ikke det der hedder, Mads, når det er tale om ren kampsport?)

Njaa, ikke rigtigt. Når man taler om wuxia-film, er det typisk noget med sværdkampe og wires, ofte med elementer af fantasy.

Atter får han udvidet sit ordforråd!! Thanx!!! :D
/D
Facebook Fanpage: Danish Ex-rental VHS Appreciation Group (DEVAG) | Facebook Group: From the Police... with Thanks! | DEVAG's Danish Trailer Channel | Diabolik's Tapes for Trade
Brugeravatar
Diabolik

Indlægaf Mads » tors 10. sep 2009 14:01

Der er massevis af gode og grundige artikler om wuxia-film på nettet. Her er et af de gode steder at starte: http://journeyeast.tripod.com/wuxia_pian.html
Brugeravatar
Mads

Indlægaf Kinski » tors 10. sep 2009 16:21

Satme nogle fede Italo titler, Hans-Jørn! Du er kongen!
Kommende koncerter:

http://www.myspace.com/DoomedDenmark
Brugeravatar
Kinski

Geografisk sted: Amager
  • Hjemmeside

Indlægaf Diabolik » tors 10. sep 2009 16:23

Kinski skrev:Satme nogle fede Italo titler, Hans-Jørn! Du er kongen!

Uha-uha, Nils!!! Jeg kan slet ikke tåle den smigrende betegnelse!!! :oops:
/D
Brugeravatar
Diabolik

Indlægaf Jack J » tors 10. sep 2009 17:56

Diabolik skrev:
Mads Jensen skrev:

Atter får han udvidet sit ordforråd!! Thanx!!! :D
/D

Men slet venligst det der "kampsport". Det er ikke sport, men dødelig kampkunst! Kung fu!! Æv, jeg hader den danske anmelder, der fandt på den tåbelige betegnelse, hvis der er retfærdighed til, så vil han skrige i Hades flammer i 1000 år! Selv den gamle betegnelse "karatefilm" er bedre, selvom det ikke er karate (for det meste). Ser det måske ud som om Bruce Lee er med i en sportsturnering, når han smadrer Chuck Norris!! :evil:
Det er synd for købmanden. Hold du kæft din idiot, han er jo stendød, ka' du ikke se det mand! Ja, det har Djævle-John sørget for!
Brugeravatar
Jack J

Geografisk sted: Somewhere outside
  • Hjemmeside

Indlægaf gorzelak » man 14. sep 2009 10:23

Jack J skrev: hvis der er retfærdighed til, så vil han skrige i Hades flammer i 1000 år!

Der er ingen flammer i Hades. Eller retfærdighed.

http://da.wikipedia.org/wiki/Hades
"In the game of chess you can never let your opponent see your pieces."
Brugeravatar
gorzelak

Geografisk sted: Århus
  • Hjemmeside

Indlægaf Jack J » man 14. sep 2009 21:29

gorzelak skrev:
Jack J skrev: hvis der er retfærdighed til, så vil han skrige i Hades flammer i 1000 år!

Der er ingen flammer i Hades. Eller retfærdighed.

http://da.wikipedia.org/wiki/Hades

Tak for det, Gorzelak. Men om ikke andet ville han (hvis der var retfærdighed til) komme til at leve et...

trist og blegt sted, hvor sjælene lever et evigt liv uden legemerne og dermed uden alt det, der bragte glæde i jordelivet.
Det er synd for købmanden. Hold du kæft din idiot, han er jo stendød, ka' du ikke se det mand! Ja, det har Djævle-John sørget for!
Brugeravatar
Jack J

• Hjemmeside

Indlægaf gorzelak » tirs 15. sep 2009 15:13

Jack J skrev: Tak for det, Gorzelak.

Man er vel ikke idéhistoriker for ingenting.
"In the game of chess you can never let your opponent see your pieces."
Brugeravatar
gorzelak

Geografisk sted: Århus
  • Hjemmeside

Indlægaf Diabolik » tirs 27. okt 2009 11:59

Seneste nyt på hylderne:

José Ramón Larraz: The Golden Lady
Billede

Ulli Lommel: Olivia - Im Blutrausch des Wahnsinns (Olivia)
Billede

Tobe Hooper: The Texas Chain Saw Massacre
Billede

Marc Simenon: Le Champignon (The Killer Strikes at Dawn)
Billede

Alexandre Arcady: Hold-Up
Billede

Stelvio Massi: Poliziotto Sprint (Highway Racer)... Hurraaaa, endelig Massi/Merli!!! :D
Billede

Umberto Lenzi: Il Grande Attacco (The Biggest Battle) (1. udgave)
Billede

/D
Brugeravatar
Diabolik

Indlægaf Vi Har Sjov » tirs 27. okt 2009 19:31

Har desværre ikke fundet nogen VHSer i længere tid. Ser tværtimod mine egne dumpede efter en større oprydning i de lokale genbrugsbutikker ... :(
Brugeravatar
Vi Har Sjov

Geografisk sted: www.movieboxen.blogspot.com
  • Hjemmeside

Indlægaf Diabolik » ons 4. nov 2009 19:24

Endelig!!! Har endelig fået has på begge releases af Collinson's Open Season!! (Thanks a bunch, von H.!!!!!!)... Hvor er det dog fedt-fedt cover art

Billede

Her er lige den 'kedelige' re-release:

Billede

Nå jo... Så er der jo denne lille 'filipenser'-ting :lol::

Bobby A. Suarez's Warriors of the Apocalypse
Billede

/D
Brugeravatar
Diabolik

Indlægaf Jack J » ons 4. nov 2009 19:28

Ahh, über-cool!!!
Brugeravatar
Jack J

• Hjemmeside

ForegåendeNæste

Skriv et svar
3104 indlæg • Side 10 af 207 • 1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 207

Tilbage til Genrefilm