• * Tilmeld
  • * Log ind
  • * OSS
Boardindeks ‹ Diverse ‹ Sniksnak

Tal frit for leveren om alt fra din syge moster, din forkærlighed for Britney Spears eller om hvor mange øl du kan drikke på en time. Kort sagt alt, hvad der er off-topic.
Skriv et svar
369 indlæg • Side 10 af 25 • 1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 25

Indlægaf Kristensen » man 24. aug 2009 17:33

Vang skrev:Dårligt placerede reklamer: http://www.buzzfeed.com/mjs538/24-badly-placed-internet-ads... Husker selv et par stykker fra avisen (har vist screendumps et sted). En artikel om omkomne i brand. Årsagen var byggesjusk, så branden havde bredt sig med uhyrlig hastighed. Oven over var en stor reklame for udlejerens trygge og gode huse :roll: Desuden havde man ved siden af artiklen om en ung mand, der sprang i døden fra en kran på Brandts, valgt at bringe en reklame for en bedemandsforretning.

Husker jeg galt eller trykte Fyns Stiftidende ikke et billede af prinsesse Alexandra med en reklame for "Gul og Gratis" nedenunder?

/Kristensen
You see what happens when you have fun with a stranger in the Alps?
Brugeravatar
Kristensen

Geografisk sted: I Mørkets Hjerte (Aka Amager)
  • Hjemmeside

Indlægaf Vang » man 24. aug 2009 20:17

Kristensen skrev:Husker jeg galt eller trykte Fyns Stiftidende ikke et billede af prinsesse Alexandra med en reklame for "Gul og Gratis" nedenunder?

Det var lige præcis, hvad de gjorde :?
Brugeravatar
Vang

Geografisk sted: Odense C
  • Hjemmeside

Indlægaf Jack J » tors 27. aug 2009 17:32

CrippledYouth skrev:Don't Call Me Fat

http://www.youtube.com/watch?v=K2oLoBpFmho

Jeg tror, det var vores store nutidige filosoffer Beavis & Butthead, som sagde det bedst: That guy is FAT! :lol:
Det er synd for købmanden. Hold du kæft din idiot, han er jo stendød, ka' du ikke se det mand! Ja, det har Djævle-John sørget for!
Brugeravatar
Jack J

Geografisk sted: Somewhere outside
  • Hjemmeside

Indlægaf Vang » tirs 1. sep 2009 09:32

Uf... den togledningsulykkevideo kunne jeg godt have undværet! Nogen anelse om, hvilken film hovedafbidningsscenen er fra?
Brugeravatar
Vang

• Hjemmeside

Indlægaf Nicolai » tirs 1. sep 2009 14:24

Vang skrev:Uf... den togledningsulykkevideo kunne jeg godt have undværet!

Det samme her...
Brugeravatar
Nicolai

Indlægaf Vang » tirs 1. sep 2009 20:01

CrippledYouth skrev:
Vang skrev:Uf... den togledningsulykkevideo kunne jeg godt have undværet! Nogen anelse om, hvilken film hovedafbidningsscenen er fra?

Den er hermed slettet 8) Og ja, hvis nogle ved hvilken film den med hovedet er fra, kunne jeg også godt tænke mig at vide det!

Det var ikke sådan ment, men fair nok... væmmelige ting kunne måske ligge som link med en lille advarsel så man i det mindste havde muligheden for IKKE at se det?
Brugeravatar
Vang

• Hjemmeside

Indlægaf Jack J » tirs 1. sep 2009 20:26

Vang skrev:
CrippledYouth skrev:
Vang skrev:Uf... den togledningsulykkevideo kunne jeg godt have undværet! Nogen anelse om, hvilken film hovedafbidningsscenen er fra?

Den er hermed slettet 8) Og ja, hvis nogle ved hvilken film den med hovedet er fra, kunne jeg også godt tænke mig at vide det!

Det var ikke sådan ment, men fair nok... væmmelige ting kunne måske ligge som link med en lille advarsel så man i det mindste havde muligheden for IKKE at se det?

Hva'? Var det ikke det, vi blev enige om den anden dag, ikke at gøre. :shock: Nu så jeg ikke den video, men hvis vi taler en eller anden, der blir lemlæstet på det groveste, så er afstanden til dem med folk, der dør, vel ikke så lang.
Det er synd for købmanden. Hold du kæft din idiot, han er jo stendød, ka' du ikke se det mand! Ja, det har Djævle-John sørget for!
Brugeravatar
Jack J

• Hjemmeside

Indlægaf Vang » tirs 1. sep 2009 21:21

Jack J skrev:Hva'? Var det ikke det, vi blev enige om den anden dag, ikke at gøre. :shock: Nu så jeg ikke den video, men hvis vi taler en eller anden, der blir lemlæstet på det groveste, så er afstanden til dem med folk, der dør, vel ikke så lang.

Det var en fyr, der piller ved et højspændingskabel og futter af. Det kunne være fake, og er egentlig ikke værre end det snavs, man kan finde i den gennemsnitlige mondofilm. Dog synes jeg at folk i det mindste skal have muligheden for IKKE at se filmen, hvis man ikke bryder sig om den slags. Der var ikke tale om overlagt mord fanget på videobånd, men stadig foruroligende shit, hvis man ikke er forberedt.
Brugeravatar
Vang

• Hjemmeside

Indlægaf Vang » tirs 1. sep 2009 22:27

Mor, føler du dig nogensinde... ikke så frisk? Sure that's why I douche ... http://www.youtube.com/watch?v=N91XsdrBqUY#
Brugeravatar
Vang

• Hjemmeside

Indlægaf Jack J » ons 2. sep 2009 16:08

Vang skrev:Nogen anelse om, hvilken film hovedafbidningsscenen er fra?

Jeg spurgte lidt rundt og har fundet ud af det!! Det er fra en film, der hedder Abominable fra 2006.

IMDb:
http://www.imdb.com/title/tt0402743/

Trailer:
http://www.youtube.com/watch?v=D-aXhhN-ndo

Kothar fra Cinehound fortæller den er ret underholdende. 8)
Brugeravatar
Jack J

• Hjemmeside

Indlægaf Nicolai » fre 4. sep 2009 19:15

Schwarzenegger løfter jern i katastrofeområde
Under en rundtur i et nedbrændt område fandt Californies guvernør en oplagt mulighed for at løfte jern.

Billede
Brugeravatar
Nicolai

ForegåendeNæste

Skriv et svar
369 indlæg • Side 10 af 25 • 1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 25

Tilbage til Sniksnak