• * Tilmeld
  • * Log ind
  • * OSS
Boardindeks ‹ Diverse ‹ Sniksnak

Tal frit for leveren om alt fra din syge moster, din forkærlighed for Britney Spears eller om hvor mange øl du kan drikke på en time. Kort sagt alt, hvad der er off-topic.
Skriv et svar
13 indlæg • Side 1 af 1

Login???

Indlægaf Vi Har Sjov » man 15. jun 2009 21:01

Hvordan kan det være jeg skal taste mit pw 2 gange for at komme ind, hvorefter siden ikke viser de seneste tilføjelser markeret som normalt?
Brugeravatar
Vi Har Sjov

Geografisk sted: www.movieboxen.blogspot.com
  • Hjemmeside

Indlægaf Nicolai » man 15. jun 2009 21:57

Jeg oplever det også fra tid til anden.
Brugeravatar
Nicolai

Indlægaf Vang » tirs 16. jun 2009 07:13

Jeg har haft samme problem i et års tid. Løsningen har været at gå ind (uden at være logget ind) på et eksisterende indlæg for at skrive en kommentar på indlægget med quote. Når systemet så beder om dit login skriver du det og trykker enter. Herefter er du logget ind, og du kan så klikke øverst på grafikken for at komme tilbage til hovedmenuen i stedet for at skrive indlægget. Men du skulle være logget korrekt ind. Det virker i hvert fald hver gang for mig, selvom det er lidt besværligt.

Jeg tror at årsagen er rod i nogle cookies. Kan heller ikke bruge youtube korrekt, men må gå til videofilerne via en player.
Brugeravatar
Vang

Geografisk sted: Odense C
  • Hjemmeside

Indlægaf Morbid Angel » tirs 16. jun 2009 08:05

Vang skrev:Jeg har haft samme problem i et års tid. Løsningen har været at gå ind (uden at være logget ind) på et eksisterende indlæg for at skrive en kommentar på indlægget med quote. Når systemet så beder om dit login skriver du det og trykker enter. Herefter er du logget ind, og du kan så klikke øverst på grafikken for at komme tilbage til hovedmenuen i stedet for at skrive indlægget. Men du skulle være logget korrekt ind. Det virker i hvert fald hver gang for mig, selvom det er lidt besværligt.

Jeg tror at årsagen er rod i nogle cookies. Kan heller ikke bruge youtube korrekt, men må gå til videofilerne via en player.

Ellers så må du køre Malvare skanneren en ekstra gang :? kunne vær tegn på at du bliver hijacked af spy programmer

Mvh

MA
Morbid Angel

Indlægaf Vi Har Sjov » tirs 16. jun 2009 08:49

Vang skrev:Jeg har haft samme problem i et års tid. Løsningen har været at gå ind (uden at være logget ind) på et eksisterende indlæg for at skrive en kommentar på indlægget med quote. Når systemet så beder om dit login skriver du det og trykker enter. Herefter er du logget ind, og du kan så klikke øverst på grafikken for at komme tilbage til hovedmenuen i stedet for at skrive indlægget. Men du skulle være logget korrekt ind. Det virker i hvert fald hver gang for mig, selvom det er lidt besværligt.

Prøvede det lige, men det virker ski ikke. Oh well...
Brugeravatar
Vi Har Sjov

Geografisk sted: www.movieboxen.blogspot.com
  • Hjemmeside

Indlægaf Anders » tirs 16. jun 2009 09:34

Jeg har samme problem. Løsningen for mig er at lade være med at logge ud, altså bare lukke vinduet uden at logge ud når jeg er færdig med siden, og næste gang jeg så skriver addressen, så er jeg automatisk logget ind, og kan se om der er nye emner..
Denne løsning er selvfølgelig ikke holdbar hvis man deler sin computer med andre mennesker..
Do you serve food here?
- Best in mexico!
.. I kinda' doubt that!
Anders

Geografisk sted: Århus

Indlægaf Vang » tirs 16. jun 2009 09:53

Morbid Angel skrev:Ellers så må du køre Malvare skanneren en ekstra gang :? kunne vær tegn på at du bliver hijacked af spy programmer

Jo, spørgsmålet er ikke om man er paranoid, men om man er paranoid nok!
Brugeravatar
Vang

• Hjemmeside

Indlægaf gorzelak » tirs 16. jun 2009 13:16

Anders skrev:Jeg har samme problem. Løsningen for mig er at lade være med at logge ud, altså bare lukke vinduet uden at logge ud når jeg er færdig med siden, og næste gang jeg så skriver addressen, så er jeg automatisk logget ind, og kan se om der er nye emner..

Virker desværre ikke for mig. Hver tredje gang, jeg besøger Uncut-forummet, skal jeg logge ind igen, selvom jeg aldrig logger ud, når jeg er færdig herinde.
"In the game of chess you can never let your opponent see your pieces."
Brugeravatar
gorzelak

• Hjemmeside

Indlægaf Gizmo » tirs 16. jun 2009 14:05

Lyder som en cookie-ting. Min gamle PC huskede fint mit login, indtil jeg en dag slettede alle cookies. Derefter skulle jeg logge ind hver eneste gang, også selv om jeg kunne se "uncut"-cookies i listen. Har ingen problemer på min nye Mac.
Brugeravatar
Gizmo

Geografisk sted: København
  • Hjemmeside

Indlægaf Vang » ons 17. jun 2009 09:52

Mac er vejen frem. Jeg konverterer snart!
Brugeravatar
Vang

• Hjemmeside

Indlægaf Anders » ons 17. jun 2009 09:59

http://www.thebestpageintheuniverse.net/c.cgi?u=macs_cant
Do you serve food here?
- Best in mexico!
.. I kinda' doubt that!
Anders

Indlægaf Vang » ons 17. jun 2009 13:31

Mac er (også) noget lort. Jeg konverterer aldrig.
Brugeravatar
Vang

• Hjemmeside

Indlægaf Skøtt » ons 17. jun 2009 14:26

Jeg kører både Mac og PC. Min Mac kan aldrig huske at jeg er logget ind. Burde nok flushe mine cookies, men så skal jeg til at finde alverdens passwords frem igen. Bare tanken gør mig søvnig.
When the Going gets Weird, the Weird Turn Pro!
Brugeravatar
Skøtt

Geografisk sted: Top-a-the world, ma
  • Hjemmeside

Skriv et svar
13 indlæg • Side 1 af 1

Tilbage til Sniksnak