• * Tilmeld
  • * Log ind
  • * OSS
Boardindeks ‹ Diverse ‹ Sniksnak

Tal frit for leveren om alt fra din syge moster, din forkærlighed for Britney Spears eller om hvor mange øl du kan drikke på en time. Kort sagt alt, hvad der er off-topic.
Skriv et svar
79 indlæg • Side 3 af 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6

Indlægaf Morbid Angel » man 25. maj 2009 23:49

TCM skrev:
Hej Henriette!

Jeg studser lidt på det samme, men mener Voodoo er med Sneakers og Indianer er med Tøsedrengene, dog mindes jeg kun svagt 80érne.

Mvh

MA

...måske de alle sammen blot er jokere som dig Morbid... 8)

Nej tror det er gamle mennesker :lol:

Mvh

MA
Morbid Angel

Indlægaf Jack J » tirs 26. maj 2009 00:34

Halvdelen af brugerne derovre skriver hele indlæg uden at sætte så meget som eet eneste tegn eller stort bogstav, så jeg tvivler på, at de alle er gamle mennesker. Det ka' godt være de gamle lugter, men de har sgu lært tegnsætning. :lol:
Det er synd for købmanden. Hold du kæft din idiot, han er jo stendød, ka' du ikke se det mand! Ja, det har Djævle-John sørget for!
Brugeravatar
Jack J

Geografisk sted: Somewhere outside
  • Hjemmeside

Indlægaf Nicolai » tirs 26. maj 2009 00:36

Du har ingen idé om, hvad du dermed har sat i gang Morbid Angel...
snart vil jorden skælve under dine fødder.
Brugeravatar
Nicolai

Indlægaf Morbid Angel » tirs 26. maj 2009 08:46

Nicolai skrev:Du har ingen idé om, hvad du dermed har sat i gang Morbid Angel...

Ja jeg får nok snart en fatwa fra Dansk folkepartis kærnevælgere hehe

Mvh

MA
Morbid Angel

Indlægaf Jack J » tirs 26. maj 2009 21:46

Morbid Angel skrev:
Nicolai skrev:Du har ingen idé om, hvad du dermed har sat i gang Morbid Angel...

Ja jeg får nok snart en fatwa fra Dansk folkepartis kærnevælgere hehe.

Hah, sig ikke det derinde. Bølgerne rager nogle gange højt, når den slags blir nævnt, haha.

Og så det seneste spas:
http://www.danskefilm.dk/forum/read.php ... 75&t=51075
Det er synd for købmanden. Hold du kæft din idiot, han er jo stendød, ka' du ikke se det mand! Ja, det har Djævle-John sørget for!
Brugeravatar
Jack J

• Hjemmeside

Indlægaf Nicolai » tirs 26. maj 2009 22:30

Jack J skrev:Og så det seneste spas:
http://www.danskefilm.dk/forum/read.php ... 75&t=51075

Lene Nystrøm Rasted & Lasse Rimmer er set kysse i Netto i Fåborg.
:shock: :shock: :shock:
Brugeravatar
Nicolai

Indlægaf Jack J » tirs 16. jun 2009 22:30

Såh der sjov igen:
http://www.danskefilm.dk/forum/read.php ... 14&t=52514

Gæt selv, hvem Frede er. :lol:
Brugeravatar
Jack J

• Hjemmeside

Indlægaf Morbid Angel » tirs 16. jun 2009 23:37

Jack J skrev:Såh der sjov igen:

Slettet?

Mvh

MA
Morbid Angel

Indlægaf Jack J » tirs 16. jun 2009 23:40

Morbid Angel skrev:
Jack J skrev:Såh der sjov igen:

Slettet?

Mvh

MA

Hahaha, I don't believe it!! :lol:

En fyr søgte en plakat og fik tråden slettet. Så skrev han en tråd og spurgte om, hvorfor den første tråd blev slettet. Så blev dén tråd slettet. Så skrev FredeSlårFørst en tråd og grinede af danskefilm, fordi de havde slettet trådene. Og nu er så DEN tråd slettet. :lol: :lol: :lol:
Brugeravatar
Jack J

• Hjemmeside

Indlægaf Thomsen » ons 17. jun 2009 01:08

...menmenmen, vi skal jo bare være taknemmelige for, at de har lavet boardet og lagt et stooort arbejde i det. Er det ikke sådan boardets sædvanlige forsvarskor plejer at lyde, når moderator endnu engang har drukket sig fuld og sletter på må og få? :roll:
Brugeravatar
Thomsen

Geografisk sted: Frederiksberg

Indlægaf Diabolik » ons 17. jun 2009 13:14

Thomsen skrev:...menmenmen, vi skal jo bare være taknemmelige for, at de har lavet boardet og lagt et stooort arbejde i det. Er det ikke sådan boardets sædvanlige forsvarskor plejer at lyde, når moderator endnu engang har drukket sig fuld og sletter på må og få? :roll:

Thomsen dog... Du er jo helt galt afmarcheret!!!! Hos dkfilm sætter man da saglige diskussioner meget højt og ens med-debatører tænker virkelig over tingene inden de offentliggør deres velgennemtænkte modargumenter eller saglige indlæg... og der er slet ingen sure miner ifald andre påpeger fejl eller mangler i diverse fremragende og informative indlæg der i bund og grund er med til at udvide éns horisont!!!
Der er ligeledes også en dyb forståelse for de anderledes tænkende medlemmer på dette fremragende fora!!!
Nogle læsere af dette indlæg vil måske forstå overstående som værende lettere ironisk, endda måske som grænsende til det sarkastiske, men er på ingen måde tiltænkt som et sådant!!!
/D
Facebook Fanpage: Danish Ex-rental VHS Appreciation Group (DEVAG) | Facebook Group: From the Police... with Thanks! | DEVAG's Danish Trailer Channel | Diabolik's Tapes for Trade
Brugeravatar
Diabolik

Geografisk sted: A scary place

Indlægaf Jack J » ons 17. jun 2009 20:25

Diabolik skrev:Nogle læsere af dette indlæg vil måske forstå overstående som værende lettere ironisk, endda måske som grænsende til det sarkastiske, men er på ingen måde tiltænkt som et sådant!!!
/D

Næh, du har ret. De er meget seriøse hos danskefilm. Så seriøse, at en lømmel som jeg nu er BANNED!!! Men okay, det er forståeligt nok: hvor vover jeg at være sarkastisk overfor danskefilm, blot fordi de sletter tråde til højre og venstre!! Mon det var udtrykket "fordrukkent sludder", de ikke ku' kapere? :lol: :lol: :lol:

Jeg prøvede at poste et par indlæg i dag, men jeg får hver gang beskeden:

Indlægget kan ikke sendes pga. din IP-adresse, det navn du har skrevet eller den emailadresse du har skrevet. Dette kan skyldes andet end dig. Prøv en anden email eller et andet navn. Hvis du stadig ikke kan sende indlægget, kontakt for en forklaring.

- eftersom jeg har to forskellige profiler derinde, og eftersom jeg får samme besked ved begge profiler, går jeg ud fra, at det er IP-adressen, de har banned. Haha, their loss I'd say. Naturligvis har man ikke ulejliget sig med at sende mig en email om ekskluderingen. :mrgreen:
Brugeravatar
Jack J

• Hjemmeside

Indlægaf Thomsen » ons 17. jun 2009 22:27

Det er godt nok sølle! :shock:
Brugeravatar
Thomsen

Geografisk sted: Frederiksberg

Indlægaf Jack J » ons 17. jun 2009 23:06

Thomsen skrev:Det er godt nok sølle! :shock:

Det ka' du sige to gange. :P
Brugeravatar
Jack J

• Hjemmeside

Indlægaf Jack J » søn 5. jul 2009 00:00

Nu har man fået nok! :lol: Men ramaskriget nærmer sig primalskrigshøjder! :mrgreen:

http://www.danskefilm.dk/forum/read.php ... 00&t=52900
Brugeravatar
Jack J

• Hjemmeside

ForegåendeNæste

Skriv et svar
79 indlæg • Side 3 af 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6

Tilbage til Sniksnak