• * Tilmeld
  • * Log ind
  • * OSS
Boardindeks ‹ Filmsnak ‹ Genrefilm

Diskussionsforum for "Uncut-relaterede" film. Dvs. så godt som alle film i de fantastiske genrer..
Skriv et svar
21 indlæg • Side 1 af 2 • 1, 2

Sauna

Indlægaf Vang » man 30. mar 2009 22:11

Krigshorror er en svær genre. Ja, jeg tror faktisk at "The Keep" og "The Objective" er blandt de få film, jeg har set, som vellykket kombinerer de to genrer. Her er lidt om den finske (landet med de mange horrorfilm :wink: ) "Sauna". Ser ganske interessant ud, men musikken fra traileren håber jeg ikke er fra den færdige film: http://www.dreadcentral.com/news/31041/red-hot-sauna-trailer

Ikke helt uinteressante var "The Bunker", "Outpost" og "Deathwatch", men der manglede sgu' et eller andet. Andre bud på gode krigshorror-titler, jeg har misset?
Brugeravatar
Vang

Geografisk sted: Odense C
  • Hjemmeside

Indlægaf Morbid Angel » man 30. mar 2009 23:55

Jess Franco´s Oasis of the Zombies ja ok den er ikke god :lol:

Mvh

MA
Morbid Angel

Indlægaf Vang » tirs 31. mar 2009 07:51

Morbid Angel skrev:Jess Franco´s Oasis of the Zombies ja ok den er ikke god :lol:

Mvh

MA

Ja, der er masser af zombiefilm med militær involveret, men rigtige 'krigsfilm' er de vel ikke. Andre bud?
Brugeravatar
Vang

• Hjemmeside

Indlægaf Morbid Angel » tirs 31. mar 2009 08:00

Vang skrev:
Morbid Angel skrev:Jess Franco´s Oasis of the Zombies ja ok den er ikke god :lol:

Mvh

MA

Ja, der er masser af zombiefilm med militær involveret, men rigtige 'krigsfilm' er de vel ikke. Andre bud?

Der er en koreansk jeg ikkel lige kan huse titelen på, foregår i Vietnam krigen.

Mvh

MA
Morbid Angel

Indlægaf Vang » tirs 31. mar 2009 09:07

Morbid Angel skrev:Der er en koreansk jeg ikkel lige kan huse titelen på, foregår i Vietnam krigen.

Mvh

MA

Det må være R-Point. http://www.uncut.dk/show_review.php?review_id=1581 Den havde bestemt potentiale, men iscenesættelsen var dræbende langsom. Måske skulle man se den igen.
Brugeravatar
Vang

• Hjemmeside

Indlægaf Tommy » tirs 31. mar 2009 12:51

Der er også filmen Deathwatch. Har den liggende på dvd, men har kun set den én gang, fordi jeg egentlig ikke syntes den var noget særligt.. men kan jo være du gør :wink:

EDIT:
Ikke helt uinteressante var "The Bunker", "Outpost" og "Deathwatch", men der manglede sgu' et eller andet. Andre bud på gode krigshorror-titler, jeg har misset?

hm.. woops :roll:
There is a secret song at the center of the world, and its sound is like razors through flesh.
Brugeravatar
Tommy

Indlægaf Anders » tirs 31. mar 2009 14:16

For at vende tilbage til topic, så ser "Sauna" filmen ret interessant ud.
Do you serve food here?
- Best in mexico!
.. I kinda' doubt that!
Anders

Geografisk sted: Århus

Indlægaf Kristensen » tirs 31. mar 2009 15:19

Jeg husker Sauna som ok, men heller ikke mere. Den er meeeeget langsom og finsk i stilen med et par effektive gys. Men ikke en film som ligefrem har efterladt sig store spor i hukommelsen. Mener at krigshandlingen er ret nedtonet idet næsten hele filmen foregår blandt ganske få mennesker i en skov hvor krigen udenfor er lidt underforstået.

/Kristensen
You see what happens when you have fun with a stranger in the Alps?
Brugeravatar
Kristensen

Geografisk sted: I Mørkets Hjerte (Aka Amager)
  • Hjemmeside

Indlægaf Ibzen1 » tirs 31. mar 2009 16:23

Ellers er der også denne som har fået pæne ord med på vejen og ovenikøbet er på tilbud til £7 hos play i øjeblikket.'Har den selv liggende men ikke fået set den endnu.
http://www.imdb.com/title/tt1064953/
My Movies
Music Collection
http://www.forum-uncut.dk/adm_pic/IBZ/home.htm
Ibzen1

Re: Sauna

Indlægaf Jack J » tirs 31. mar 2009 18:53

Vang skrev:Ikke helt uinteressante var [...] "Deathwatch", men der manglede sgu' et eller andet.

Ja, jeg synes sgu ikke, den var det store og i alt fald ikke nok til, at jeg gider gense den. R-POINT derimod syntes jeg var rigtig god. Den var da godt nok langsom, men det syntes jeg ærlig talt var dens styrke.

Mit eget bud på en lige dele krigs- og horrorfilm må bestemt være Teddy Pages PHANTOM SOLDIERS, hvor mystiske sorte spøgelsessoldater hærger Vietnam! :lol: Spooky og megavoldelig. Starten er RAMBO 4 kogt ned til 10 minutter.
Det er synd for købmanden. Hold du kæft din idiot, han er jo stendød, ka' du ikke se det mand! Ja, det har Djævle-John sørget for!
Brugeravatar
Jack J

Geografisk sted: Somewhere outside
  • Hjemmeside

Indlægaf Vi Har Sjov » tirs 31. mar 2009 19:08

R-Point var dræbende kedelig og irriterende for mig - og jeg nægter at tro det skyldes at jeg mangler skoling i asiatisk horror. Den mistede mig allerede 5 minutter inde hvor ham radiofætteren der modtager nødopkaldet, skriger tilbage i rædsel over opkaldet ... Helt ærligt... :D :roll:
Brugeravatar
Vi Har Sjov

Geografisk sted: www.movieboxen.blogspot.com
  • Hjemmeside

Indlægaf Jack J » tirs 31. mar 2009 19:21

Var det ikke dig, der engang skrev, at UD AT KØRE MED DE SKØRE var den fedeste film, du havde set? :lol:
Det er synd for købmanden. Hold du kæft din idiot, han er jo stendød, ka' du ikke se det mand! Ja, det har Djævle-John sørget for!
Brugeravatar
Jack J

Geografisk sted: Somewhere outside
  • Hjemmeside

Indlægaf Vi Har Sjov » tirs 31. mar 2009 19:23

Jack J skrev:Var det ikke dig, der engang skrev, at UD AT KØRE MED DE SKØRE var den fedeste film, du havde set? :lol:

Næh
Brugeravatar
Vi Har Sjov

Geografisk sted: www.movieboxen.blogspot.com
  • Hjemmeside

Indlægaf gorzelak » ons 1. apr 2009 07:00

Jack J skrev:Var det ikke dig, der engang skrev, at UD AT KØRE MED DE SKØRE var den fedeste film, du havde set? :lol:

Det var HIM!
"In the game of chess you can never let your opponent see your pieces."
Brugeravatar
gorzelak

• Hjemmeside

Indlægaf Staal » søn 19. apr 2009 12:54

Jeg har opgivet finsk gys lige siden jeg fik set Dark Floors. Det var godt nok spild af tid. Kæft jeg var hidsig. :lol:
Staal

Næste

Skriv et svar
21 indlæg • Side 1 af 2 • 1, 2

Tilbage til Genrefilm