• * Tilmeld
  • * Log ind
  • * OSS
Boardindeks ‹ Filmsnak ‹ Genrefilm

Diskussionsforum for "Uncut-relaterede" film. Dvs. så godt som alle film i de fantastiske genrer..
Skriv et svar
36 indlæg • Side 2 af 3 • 1, 2, 3

Indlægaf Vi Har Sjov » lør 21. mar 2009 11:02

Thomsen skrev:
Vi Har Sjov skrev:Jeg elsker Terminator 1 + 2 og Robocop 1 + 2, og også at de er så rpæget af tiden, selvom T 2 har noget klassisk og tidløst over sig. Det slog mig bare hvor kikset og lidt udnerholdende Predator var. Beklager..... :(

Det er okay. Det vil blive brugt imod dig. :wink:

Det regner jeg bestemt også med. Man er vel gammel og sur overfor underlødige genrefilm. Hyr mig til Smagsdommerne... :D :roll:
Brugeravatar
Vi Har Sjov

Geografisk sted: www.movieboxen.blogspot.com
  • Hjemmeside

Indlægaf Diabolik » lør 21. mar 2009 13:13

Vi Har Sjov skrev:[...]T 2 har noget klassisk og tidløst over sig.

:shock: F-O-R-F-Æ-R-D-E-L-I-G-T S-K-R-A-M-M-E-L!!!! Vågner til tider op badet i sved efter underbevidstheden har genkaldt Edward 'min stemme er i overgang og ALT ved mig er forkert' Furlong's forfærdelige piv'-stemme!!!! Ærgerligt, at T-1000 ikke for ram på den lille skiderik!!! :lol: :lol: :lol:

En lille dvd bonus info; Accord, Vestergade i Kbh. har ofte billige eksemplarer af Terminator 2 - Judgment Day (The Ultimate Edition DVD) fra Artisan til salg... Det interessante ved den udgave er, at den har alle 3 versioner... biograf udgave, special udgave + en hel 3. udgave (denne er gemt som et påskeæg!!!)...

Rewind:
Insert the Side/Disc that contains the feature presentation and from the Disc's Main Menu, select "Special Edition" which brings up a dedicated Menu to access the film's Special Edition Cut. On the right hand side of the panel you will notice some weird, unreadable symbols that will give you access to the hidden feature - actually they are roman numbers. Take your remote control and press the key combination "82997" - the date of Judgment Day in the movie - and the symbols on the side should change to the text "The Future Is Not Set". If they don't, please make sure to press the "Enter" key on your remote control after every one of the digits. Once correctly entered, the eyes of the endoskeleton will light up and you will see a new menu entry appearing, giving you access to the "Extended Special Edition" Version of the movie with the alternate ending and other scenes integrated in the film.

/D
Brugeravatar
Diabolik

Geografisk sted: A scary place

Indlægaf Vi Har Sjov » lør 21. mar 2009 13:29

Diabolik skrev:
Vi Har Sjov skrev:[...]T 2 har noget klassisk og tidløst over sig.

:shock: F-O-R-F-Æ-R-D-E-L-I-G-T S-K-R-A-M-M-E-L!!!! Vågner til tider op badet i sved efter underbevidstheden har genkaldt Edward 'min stemme er i overgang og ALT ved mig er forkert' Furlong's forfærdelige piv'-stemme!!!! Ærgerligt, at T-1000 ikke for ram på den lille skiderik!!! :lol: :lol: :lol:

En lille dvd bonus info; Accord, Vestergade i Kbh. har ofte billige eksemplarer af Terminator 2 - Judgment Day (The Ultimate Edition DVD) fra Artisan til salg... Det interessante ved den udgave er, at den har alle 3 versioner... biograf udgave, special udgave + en hel 3. udgave (denne er gemt som et påskeæg!!!)...

Rewind:
Insert the Side/Disc that contains the feature presentation and from the Disc's Main Menu, select "Special Edition" which brings up a dedicated Menu to access the film's Special Edition Cut. On the right hand side of the panel you will notice some weird, unreadable symbols that will give you access to the hidden feature - actually they are roman numbers. Take your remote control and press the key combination "82997" - the date of Judgment Day in the movie - and the symbols on the side should change to the text "The Future Is Not Set". If they don't, please make sure to press the "Enter" key on your remote control after every one of the digits. Once correctly entered, the eyes of the endoskeleton will light up and you will see a new menu entry appearing, giving you access to the "Extended Special Edition" Version of the movie with the alternate ending and other scenes integrated in the film.

/D

Jeg regner med at vi på en side som uncut ikke skal diskutere om T2 er klassisk drengeunderholdning?! :wink: Men jo, Edward Furlong er da mange gange mere teenage-irriterende i rollen end Leonardo DiCaprio nogensinde har været.

Tak for tippet om specialudgaven. Er der mon andre af mine almindelige dvd'er der har guld gemt bag hemmelige koder...??
Brugeravatar
Vi Har Sjov

• Hjemmeside

Indlægaf Nicolai » lør 21. mar 2009 19:06

Vang skrev:Det var til biopremieren på to'eren. Der var dødstille i gråbrødrebiografen lige inden det går løs i subway-scenen, og så kommer det på klingende århusiansk bag os. "Så, så, nu kommer predater!..." (udtales ligesom tomater) Den halvfyldte sal skreg af grin.

Der var også en fyr til Jaws (den med Caine tror jeg det var) som holdt sin plastpose med øl op foran ansigtet, når hajen kom mens han jamrede... "Nej, nej, det er sindsygt, det sgu sundsygt det der". Samme person storjublede hver gang Robocop skød en baddie.

Haha! :lol:

Det får mig til at tænke på, da jeg så en af de nye udgaver af den oprindelige Star Wars-trilogi i biografen. Der sad en gut ved siden af mig og mine venner, som hver gang han oplevede noget sjovt (og det gjorde han ofte) konsekvent fyrede følgende højlydte og langtrukne grin af (med indlagt kort pause mellem hver del):
"Haaaahaaaa! Hiiiihiiiii! Huuuuhuuuu! Whuuuhuuuhuuuhuuuu!"

Især den sidste del var fænomenal.
Man skulle naturligvis have været der... det var mægtigt.
Brugeravatar
Nicolai

Indlægaf Vang » lør 21. mar 2009 21:24

Nicolai skrev:Man skulle naturligvis have været der... det var mægtigt.

Naturligvis, men engang imellem ville man ønske, at man ikke havde været der. Det mærkeligste jeg har oplevet var en fyr, der havde klædt sig af til "Naked Lunch". Vi var kun fire-fem stykker i biffen og han sad i siden på anden række. Jeg havde ikke lagt mærke til noget, men under rulleteksterne reste han sig opog begyndte at klæde sig på. Han havde dog underbukser på. Og så var der en anden fyr ved "Romper Stomper" som havde onaneret under filmen, fortalte min kone bagefter. Og parret der begyndte at kneppe til "Generals daughter". Der var kun dem og mig i biffen, såjeg luskede af. Det hele begyndte (hehe) under voldtægtsscenen.Sjovt at se, hvad folk tænder på.
Brugeravatar
Vang

Geografisk sted: Odense C
  • Hjemmeside

Indlægaf Morbid Angel » søn 22. mar 2009 02:00

Vang skrev:
Nicolai skrev:Man skulle naturligvis have været der... det var mægtigt.

Naturligvis, men engang imellem ville man ønske, at man ikke havde været der. Det mærkeligste jeg har oplevet var en fyr, der havde klædt sig af til "Naked Lunch". Vi var kun fire-fem stykker i biffen og han sad i siden på anden række. Jeg havde ikke lagt mærke til noget, men under rulleteksterne reste han sig opog begyndte at klæde sig på. Han havde dog underbukser på. Og så var der en anden fyr ved "Romper Stomper" som havde onaneret under filmen, fortalte min kone bagefter. Og parret der begyndte at kneppe til "Generals daughter". Der var kun dem og mig i biffen, såjeg luskede af. Det hele begyndte (hehe) under voldtægtsscenen.Sjovt at se, hvad folk tænder på.

Jeg forlader kun biografen, hvis personen som pisser og skider i syltetøjsglas sidder ved siden af mig :shock: :lol:

Mvh

MA
Morbid Angel

Indlægaf Nicolai » søn 22. mar 2009 17:25

Morbid Angel skrev:Jeg forlader kun biografen, hvis personen som pisser og skider i syltetøjsglas sidder ved siden af mig :shock: :lol:

Mvh

MA

Sikke en høj tolerancetærskel.

Jeg kan desværre blive drevet til vanvid af mange ting - såsom folk der konstant bider negle, så det lyder som en skrivemaskine - men har gudskelov ikke oplevet noget i nærheden af det, Vang har været udsat for. Jeg tror i øvrigt, at du har fortalt mig den "Romper Stomper"-historie før Caspar. Kan det ikke passe, at han sad bagved dig, eller husker jeg helt forkert?

Hvad angår "The General's Daughter" er den film også så røvkedelig og dårlig, at det alene næsten er grund nok til at forlade salen.

Jeg mindes for øvrigt engang, da jeg var på arbejde i CinemaxX Vesterport, hvor en af piccolinerne kom noget chokeret ud fra en sal, hvor Faulis "Grev Axel" lige havde kørt. Hun var smuttet ind, da rulleteksterne var færdige for at gøre rent, da hun opdagede en fyr, der stadig sad på sin plads. Idet hun nærmede sig, dukkede toppen af en kvindes krølhårede hoved op mellem benene på ham. De var tilsyneladende ligeglade og blev i salen for at gøre arbejdet færdigt.
Ak ja, det er også en film, hvor liderligheden hersker, og jernet banker. :lol:
Brugeravatar
Nicolai

Indlægaf Vang » søn 22. mar 2009 18:48

Nicolai skrev:Jeg tror i øvrigt, at du har fortalt mig den "Romper Stomper"-historie før Caspar. Kan det ikke passe, at han sad bagved dig, eller husker jeg helt forkert:

Jo, han sad lige skråt bag os.Jeg sågodt at han lavede noget med sine bukser, men bed ikke mærke i, hvad der foregik. Lotte fortalte mig da vi kom ud, at han havde proppet sagerne ind, lynet op og spændt bæltet, umiddelbart da filmen sluttede.

Nu er det faktisk sådan at jeg nyder at se film med et publikum. Især gyserfilm er sjove, sådet er altid hyggeligt når teenagerne hviner og folk flipper ud. Vel at mærke når, det har noget med filmen at gøre. Husker til Candyman, hvor der var en pige nede foran som simpelthen var ved at gå til at skræk. I scenen, hvor Candyman kommer til Helen i parkeringskælderen viklede hun sit halstørklædeom hovedet mens hun småtudede og klynkede at åh nej, nu kommer han, nu kommer han!

Fedt at kunne blive revet sådan med af en film.

Sjovt nok har jeg ingen tolerance over for folk der ræber, småsnakker og rasler højlydt med popcorn under film. Sidste uge var der en som knaldede tyggegummibobler højlydt af under de første par minutter af en film. Så er man sgu'ligeglad med alle andre.
Brugeravatar
Vang

Geografisk sted: Odense C
  • Hjemmeside

Indlægaf togsverd » søn 22. mar 2009 22:52

Jeg hader mennesker generelt. Men ISÆR de mennesker, som sidder og snakker under filmen - og de er ALTID i biografen, når jeg er det... Hvilket vil sige, at de sikkert er holdt op med at gå i biografen nu, ligesom jeg er det...

Anyways, da jeg var inde og se The Hills Have Eyes 2 (som jeg faktisk vandt billetter til her på siden), var der en gut som grine-råbte: HA! HA! HA! hver gang en mutant var på skærmen. Det var pænt mange gange i dén film. Når nogen kom til skade (i filmen, forståes), kom det samme grin efterfulgt af et højlydt "for satan da!" Nu var det ikke fordi jeg gik glip af de helt store handlingsmæssige elementer, men jeg tænkte nu alligevel på et tidspunkt, at det ville være skægt, hvis denne person mødte én af mutanterne fra filmen i virkeligheden.

HA! HA! HA! For satan da! (i et mere og mere panisk toneleje :twisted: )

Uh, og for at svare på det første indlæg: Nej!
Brugeravatar
togsverd

Geografisk sted: Hjørring, nord for nord

Indlægaf Jack J » søn 22. mar 2009 23:10

togsverd skrev:Jeg hader mennesker generelt.

That's the spirit! :D

togsverd skrev:og de er ALTID i biografen, når jeg er det... Hvilket vil sige, at de sikkert er holdt op med at gå i biografen nu, ligesom jeg er det...

Haha, det er et facit til et regnestykke, jeg selv kunne have lavet (og ofte gør!). :lol: :lol:
Det er synd for købmanden. Hold du kæft din idiot, han er jo stendød, ka' du ikke se det mand! Ja, det har Djævle-John sørget for!
Brugeravatar
Jack J

Geografisk sted: Somewhere outside
  • Hjemmeside

Indlægaf Vi Har Sjov » man 23. mar 2009 12:34

Hold da helt ferie nogle sære biografgængere, I har mødt. Den med Grev Axel, Romper Stomper og ham i underbukser er da klassiske.

Jeg havde engang nogle drenge fra Jylland på besøg, og efter en halv-våd eftermiddag tog vi i Grand og så en eller anden fransk film. En af mine venner var lidt syg og havde vist ikke spist, så han blev pludselig dårlig og stråle-brækkede sig på sin plads inde i salen. Havde der siddet en på sædet foran, var vedkommende nok blev væltet omkuld af strålen. Min ven skyndte sig at komme op og vaklede ned på toilettet - imens han brækkede sig lidt hele vejen - og kom derefter naturligvis tilbage og så filmen færdig. Sådan.
Brugeravatar
Vi Har Sjov

• Hjemmeside

Indlægaf Skøtt » man 23. mar 2009 15:17

Jeg har for nyligt været ude for at sidde ved siden af ældre mennesker, der lystigt kommenterer filmen undervejs - både under Roy Andersons nyeste samt Simon Stahos. Lavmældte film, hvor det er essentielt at folk holder kæft, for at man kan nyde filmen. På trods af at jeg flere gange i begge tilfælde bad dem vente med at snakke om hvad der skete i filmen til bagefter, fortsatte de ufornødent. Alderdommen nu til dags.

"Orv, der fik hun den. Jah-jah-jah. Det må ikke være sjovt. Huhu"
When the Going gets Weird, the Weird Turn Pro!
Brugeravatar
Skøtt

Geografisk sted: Top-a-the world, ma
  • Hjemmeside

Indlægaf Kristensen » man 23. mar 2009 21:06

Jeg tror den særeste biografgænger jeg har været udsat for var en fyr som brugte lyset fra en medbragt lighter til at skimme aviser igennem. Når han fandt noget interessant tog han en stor saks frem og klippede artiklen ud. Dette gentog sig under flere film.
En af mine venner oplevede engang at en fyr faldt død om under The New York Ripper. Den historie er sgu svær at slå...
Senest rettet af Kristensen man 23. mar 2009 22:03, rettet i alt 1 gang.
You see what happens when you have fun with a stranger in the Alps?
Brugeravatar
Kristensen

Geografisk sted: I Mørkets Hjerte (Aka Amager)
  • Hjemmeside

Indlægaf Jack J » man 23. mar 2009 21:26

Da jeg boede i London i slut-80'erne kørte der hver lørdag nat en "all-nighter" i Scala Cinema Club, hvor 4-5 film med det samme tema kørte til ca. kl 7 søndag morgen. Billetten gjaldt for hele natten og var ikke ret dyr, hvilket betød, at nogle af gæsterne ikke kom for filmenes skyld, men var slet og ret hjemløse, der kom for at sove. :lol:
Det er synd for købmanden. Hold du kæft din idiot, han er jo stendød, ka' du ikke se det mand! Ja, det har Djævle-John sørget for!
Brugeravatar
Jack J

Geografisk sted: Somewhere outside
  • Hjemmeside

Indlægaf togsverd » man 23. mar 2009 23:54

Jack J skrev:
togsverd skrev:Jeg hader mennesker generelt.

That's the spirit! :D

People are just bastard covered bastards with a bastard filling...
Jack J skrev:
togsverd skrev:og de er ALTID i biografen, når jeg er det... Hvilket vil sige, at de sikkert er holdt op med at gå i biografen nu, ligesom jeg er det...

Haha, det er et facit til et regnestykke, jeg selv kunne have lavet (og ofte gør!). :lol: :lol:

... og i samme ånd kan jeg så drage den konklusion, at vi tænker ens...
:shock:
Okay, dén slags skal man ikke lave sjov med :D
Brugeravatar
togsverd

Geografisk sted: Hjørring, nord for nord

ForegåendeNæste

Skriv et svar
36 indlæg • Side 2 af 3 • 1, 2, 3

Tilbage til Genrefilm