• * Tilmeld
  • * Log ind
  • * OSS
Boardindeks ‹ Filmsnak ‹ Genrefilm

Diskussionsforum for "Uncut-relaterede" film. Dvs. så godt som alle film i de fantastiske genrer..
Skriv et svar
31 indlæg • Side 1 af 3 • 1, 2, 3

Mya Communicatio

Indlægaf Giordani » tirs 10. feb 2009 11:35

Nu da NoShame har drejet nøglen om, og efterladt et gevaldigt hul for svedige italienske genre perler m. engelske subs, er det med stor glæde at jeg læser om MYA Communication.

Det er nogle af drengene fra NoShame der har startet et nyt lille selskab, der fortsætter hvor NoShame slap. De har allerede nogle meget interessante film på bedding.

Her kan nævnes:

Door into Darkness.
Billede

The Maniacs
http://i38.tinypic.com/14xmkck.jpg

Four flies on grey velvet
anmeldelse af skive http://10kbullets.com/reviews/f/four-flies-on-grey-velvet-mya-communication/

Scorpion with two tails
Billede

Listen er allerede meget lang og tæller genrer som "sværd og sandal", komedier, erotik osv.
Brugeravatar
Giordani

Geografisk sted: kbh. v.

Indlægaf AvatarDK » tirs 10. feb 2009 11:47

For et samlet overblik over MYA's udgivelser kan anbefales denne lille tråd på et konkurrende dansk forum:

http://www.dahf.dk/viewtopic.php?f=1&t=30267&start=0
Brugeravatar

Indlægaf Jack J » tirs 10. feb 2009 13:58

Jeg må nok gi' Thomsen ret, når han i den tråd kalder dig en Kætter! The Bird With The Crystal Plumage er bestemt meget bedre end Four Flies On Grey Velvet. :lol:
Det er synd for købmanden. Hold du kæft din idiot, han er jo stendød, ka' du ikke se det mand! Ja, det har Djævle-John sørget for!
Brugeravatar
Jack J

Geografisk sted: Somewhere outside
  • Hjemmeside

Indlægaf AvatarDK » tirs 10. feb 2009 15:20

"Fuglen" er bestemt ikke nogen dårlig giallo sådan skulle det ikke tolkes. Men meget bedre end Fire Fluer, tjah en smags sag selvfølgelig og måske var jeg lidt farvet af den lidet begejstrede stemning der er for filmen, så jeg gik hele vejen satte fluerne over fuglen... Sådan kan det gå :)

Jeg skal da have set Fire Fluer igen når den kommer ud og så kan jeg jo passende sætte Fuglen på bagefter og se med mig selv afgøre om jeg har været helt off.
Brugeravatar

Indlægaf Jack J » ons 11. feb 2009 01:47

Det er IKKE en smagssag! Alle ved, der findes en facitliste til Argento-film over hvilke, der er bedst. :lol:
Det er synd for købmanden. Hold du kæft din idiot, han er jo stendød, ka' du ikke se det mand! Ja, det har Djævle-John sørget for!
Brugeravatar
Jack J

• Hjemmeside

Indlægaf AvatarDK » ons 11. feb 2009 08:57

Damn. En facitliste. Hvorfor er der aldrig nogen der fortæller mig noget...........
Brugeravatar

Indlægaf Thomsen » ons 11. feb 2009 11:10

Var du ikke med til mødet, hvor det blev besluttet?
Brugeravatar
Thomsen

Geografisk sted: Frederiksberg

Re: Mya Communicatio

Indlægaf Vang » ons 11. feb 2009 20:07

Giordani skrev:Four flies on grey velvet
anmeldelse af skive http://10kbullets.com/reviews/f/four-flies-on-grey-velvet-mya-communication/ osv.

Glæder mig vildt til denne udgivelse. Jeg er ret glad for Bird, men Four Flies har nu noget helt særligt., så jeg kan næsten ikke vente med at gense den i en udgave, hvor jeg rent faktisk kan forstå, hvad de siger og se, hvad der foregår. Har kun set den i en elendig ottendegangskopi og fra en italiensk vhs uden undertekster. Men den gjorde alligevel indtryk.

Og så er det rart at se et DVD omslag af den sjældne slags, man har lyst til at hænge op som plakat.
Brugeravatar
Vang

Geografisk sted: Odense C
  • Hjemmeside

Indlægaf Jack J » ons 11. feb 2009 20:13

Jeg synes også, det er et fedt omslag, men nyt er det nu ikke, de har nemlig blot genbrugt det fra den tyske dvd, der udkom for et par år siden.
Brugeravatar
Jack J

• Hjemmeside

Indlægaf Mads » ons 11. feb 2009 21:46

Det er det klassiske italienske locandina artwork:

Billede

Billede
Brugeravatar
Mads

Indlægaf AvatarDK » tors 12. feb 2009 08:34

Som også pryder udgivelsen af Morricone's soundtrack til filmen:

Billede

som man så passende også kan gå ud og investere i :)
Brugeravatar

Indlægaf Thomsen » tors 12. feb 2009 19:22

Mads Jensen skrev:Det er det klassiske italienske locandina artwork:

... og den italienske quattro fogli, hvis man gerne vil have den i et ordentligt format.
Brugeravatar
Thomsen

Geografisk sted: Frederiksberg

Indlægaf Jack J » tors 12. feb 2009 23:52

Jeg hører, den også kommer som slikpose fra Marabou.
Brugeravatar
Jack J

• Hjemmeside

Indlægaf AvatarDK » fre 13. feb 2009 09:11

.... og som suppe fra Mou (nu med 4 fluer) .....

Jeg har forresten idag fået mail fra pacific om at de nu har afsendt 4 Fluer, så der er chance for den havner i bette Danmark inden den officielle udgivelsesdato d. 24 :)
Brugeravatar

Indlægaf Giordani » lør 14. feb 2009 00:49

Jeg glæder mig også rigtig meget til at gense Four Flies i en ordentlig udgave (tror det er en fransk VHS kopi jeg har set), hvor man rent faktisk kan se, hvad der foregår i de mange mørke scener. Det samme kan jeg sige om Door into Darkness, hvor Dragons udgivelse for år tilbage absolut, ikke gjorde noget godt for denne lille serie (udover at jeg fik den set).

Det er i det hele taget rigtig glædeligt for genrefolket, at Mya ser ud til at være relativt kompromiløse i deres udgivelses strategi - mange lumre titler på bedding.
Brugeravatar
Giordani

Geografisk sted: kbh. v.

Næste

Skriv et svar
31 indlæg • Side 1 af 3 • 1, 2, 3

Tilbage til Genrefilm