• * Tilmeld
  • * Log ind
  • * OSS
Boardindeks ‹ Filmsnak ‹ Genrefilm

Diskussionsforum for "Uncut-relaterede" film. Dvs. så godt som alle film i de fantastiske genrer..
Skriv et svar
27 indlæg • Side 2 af 2 • 1, 2

Indlægaf Jack J » fre 5. jan 2007 21:13

Okay!

Selv elsker jeg jo SEYTAN - den tyrkiske remake af Eksorcisten!
Brugeravatar
Jack J

Geografisk sted: Somewhere outside
  • Hjemmeside

Indlægaf Jack J » søn 22. apr 2007 20:38

I Uncuts nyhedssektion kan man nu (et par mdr efter det stod på Mondo Macabros MySpace-side, hæhæ) læse, at Mondo Macabro i år udgiver den første af JAKA SEMBUNG-filmene (aka The Warrior), meen at kalde den et "actionbrag"?? Der sker godt nok noget i den hele tiden, men personligt forbinder jeg actionbrag med film, der foregår i nutiden. JAKA SEMBUNG handler om frihedskæmperen Jaka Sembung, der i Indonesien for længe siden kæmpede mod de onde hollændere. Filmen har været ude på klippet engelsk video, men kan også fås u/c på malaysisk VCD, og den er altså alle pengene værd. Hvis man syntes DEVIL'S SWORD var underholdende, såh... blir man ikke skuffet. Den er fuldstændig overgearet. Der kom 5 film i serien.

Check coveret her under den alternative titel PEMBALASAN JAKA SEMBUNG (klik på coveret)

http://www.cinemashops.com/browse_title ... =v012413mv

QUEEN OF BLACK MAGIC med dronningen af de indonesiske horrorfilm Suzzanna nævnte jeg tidligere i indlægget. Herligt at den nu kommer på DVD!

Jack
Brugeravatar
Jack J

• Hjemmeside

Indlægaf Jack J » tors 27. sep 2007 09:52

Aarrhhh :mrgreen::mrgreen::mrgreen:
- er nu blevet den glade ejer af den yderst sjældne japanske udgave af LADY TERMINATOR, som skulle ha lidt mere med end Mondo Macabros (ikke censur, men pga slidt master):

Billede

http://z9.invisionfree.com/THE_CINEHOUN ... owforum=20

Jack
Brugeravatar
Jack J

• Hjemmeside

Indlægaf Jack J » fre 12. okt 2007 15:23

Såh der godt i den indonesiske godtepose igen: Mondo Macabros PAL-udgave af MYSTICS IN BALI der har været meget svær eller/og dyr at få fat på er nu genudsendt på NTSC-DVD!! Yeps, den er lige kommet og nu er den endda i en restaureret udgave og billedet er (tilsyneladende, jeg her ikke selv checket mit ex endnu) en hel del flottere (ikke at det gamle var dårligt eller noget) og jeg håber ikke, der er nogle der lader sig skræmme af Jesper Moerchs (ellers en flink mand) lunkne anmeldelse i Scatter. Dette er virkelig en nydebar Indofilm (også selvom Nils Markvardsen sagde specialeffekterne var grinagtige. Under nulpunktet, ha ha). Den har godt nok kun kostet 35 kr. at lave inkl. catering, men fuck det. Anderledes og underholdende underholdning fra en underlig verdensdel.

Som noget nyt ift den gamle udgave, så indeholder den nye DVD også en trailer (som ser ud, som om den er hentet fra et videobånd), men af underlige grunde mangler den doku om indofilm, som var med på den gamle (den findes dog stadig på LADY TERMINATOR). Køb i dag!!

Jack
Brugeravatar
Jack J

• Hjemmeside

Indlægaf Jack J » fre 7. mar 2008 23:39

Jeg ville lige gøre opmærksom på, at QUEEN OF BLACK MAGIC, som jeg tidligere har omtalt her i tråden (og som jeg solgte min førstefødte for at kunne betale diverse sjældne VHS-udgivelser af filmen) nu endelig er på vej fra Mondo Macabro, den udkommer helt præcist d. 27/5.

Billede

JAKA SEMBUNG aka The Warrior er også (stadig) på vej, og bliver (modsat de andre Indo-film fra MM) på originalsproget med undertekster.

Jack
Det er synd for købmanden. Hold du kæft din idiot, han er jo stendød, ka' du ikke se det mand! Ja, det har Djævle-John sørget for!
Brugeravatar
Jack J

• Hjemmeside

Re: orgasme af de helt store...

Indlægaf Dr. Humpp » søn 9. mar 2008 14:06

The Devil's Sword rykker vildt, Virgin In Hell er okay sjov, Primitives var røvsyg. Men Mystics In Bali er gudefilmen!!!

Er The Killing Of Satan en indo-film? Anywayz, den er psyggo grineren...selvom Kinski hader den.
http://devilution.dk/ (House Of Franco)
Dr. Humpp

Geografisk sted: Olga's House Of Shame aka Amar

Re: orgasme af de helt store...

Indlægaf Jack J » søn 9. mar 2008 15:21

Dr. Humpp skrev:Er The Killing Of Satan en indo-film? Anywayz, den er psyggo grineren...selvom Kinski hader den.

Nej, filippiner-sjask! Og ja, den er. I hvor mange film er skurken Fanden selv! :lol:
Det er synd for købmanden. Hold du kæft din idiot, han er jo stendød, ka' du ikke se det mand! Ja, det har Djævle-John sørget for!
Brugeravatar
Jack J

• Hjemmeside

Indlægaf Jack J » ons 16. apr 2008 19:48

Mondo Macabro-nyheder:

QUEEN OF BLACK MAGIC (her er der også et hoved der flyver uden krop!) rammer endelig gaden den 27. maj!

Her den belgiske poster/videocover, som begge har fundet et nyt hjem udenfor Belgien 8) 8)
Billede

De efterfølgende udgivelse bliver JAKA SEMBUNG (aka The Warrior) (med Barry Prima!) efterfulgt af den filippinske SNAKE SISTERS og Mondo Macabros første egenproduktion, den pakistanske HELL'S GROUND (aka ZIBAHKHANA).

Billede
Brugeravatar
Jack J

• Hjemmeside

Indlægaf Jack J » tors 25. dec 2008 02:32

Til de ca. to andre medlemmer her, som også hylder og ærer RAMBU aka The Intruder, vil jeg lige gøre opmærksom på, at der er lidt opdatering her:
http://enlejemordersertilbage.blogspot. ... peaks.html

:D :D :D
Brugeravatar
Jack J

• Hjemmeside

Indlægaf Jack J » lør 10. jan 2009 20:34

En heldig køber er netop rendt med THE WARRIOR-sequellen WARRIOR AND THE NINJA (med Barry Prima) til den nette sum af 405 dollars. Det er lige over 2200 kr!!! Og sælgeren gjorde endda opmærksom på, at der var tale om et gammelt gennemtygget bånd. Hah!

Auktionen kan stadig ses her:
http://cgi.ebay.com/WARRIOR-AND-THE-NIN ... 240%3A1318

Billede
Brugeravatar
Jack J

• Hjemmeside

Indlægaf deodato » søn 11. jan 2009 00:24

Jack J skrev

En heldig køber er netop rendt med THE WARRIOR-sequellen WARRIOR AND THE NINJA (med Barry Prima) til den nette sum af 405 dollars. Det er lige over 2200 kr!!! Og sælgeren gjorde endda opmærksom på, at der var tale om et gammelt gennemtygget bånd. Hah!

Fåååck, det var sgu ik så lidt :shock: . Var det ikke noget med at Mondo Macabro ville udsende alle filmene i serien på et tidspunkt? Ville være rart, så vi "dødelige" også ku få mulighed for at se den.
deodato

Indlægaf Jack J » søn 11. jan 2009 01:06

deodato skrev:Fåååck, det var sgu ik så lidt :shock: . Var det ikke noget med at Mondo Macabro ville udsende alle filmene i serien på et tidspunkt? Ville være rart, så vi "dødelige" også ku få mulighed for at se den.

Hvis dvd'en af den første solgte godt nok, ville de overveje det.
Brugeravatar
Jack J

• Hjemmeside

Foregående

Skriv et svar
27 indlæg • Side 2 af 2 • 1, 2

Tilbage til Genrefilm