• * Tilmeld
  • * Log ind
  • * OSS
Boardindeks ‹ Filmsnak ‹ Genrefilm

Diskussionsforum for "Uncut-relaterede" film. Dvs. så godt som alle film i de fantastiske genrer..
Skriv et svar
16 indlæg • Side 1 af 2 • 1, 2

What's your pleasure?

Indlægaf gorzelak » ons 31. okt 2007 15:59

Jack skal se LAND OF DEATH (http://www.forum.uncut.dk/viewtopic.php?t=1290), og jeg skal helt sikkert også selv ha' tjekket gyserbunken for en potentiel Halloween-film, når jeg kommer hjem. Jeg håber lidt på, at min dobbelt-DVD med LAND OF THE MINOTAURS og Norman Warrens TERROR er nået frem, men det er desværre nok ikke så sandsynligt. Hvad er DIN Halloween-film?
"In the game of chess you can never let your opponent see your pieces."
Brugeravatar
gorzelak

Geografisk sted: Århus
  • Hjemmeside

Indlægaf Ed Larsen » ons 31. okt 2007 16:51

CASTLE OF BLOOD, regner jeg med...
Brugeravatar
Ed Larsen

Geografisk sted: Jyderup
  • Hjemmeside

Indlægaf Gizmo » ons 31. okt 2007 18:43

Jeg snupper nok Carpenters HALLOWEEN.
Brugeravatar
Gizmo

Geografisk sted: København
  • Hjemmeside

Indlægaf Dr. Humpp » ons 31. okt 2007 21:26

Måske min nye HORRORS OF MALFORMED MEN dvd
http://www.dvdmaniacs.net/Reviews/E-H/h ... d_men.html
Dr. Humpp

Geografisk sted: Olga's House Of Shame aka Amar

Indlægaf Gynther Meyer » tors 1. nov 2007 08:53

CrippledYouth skrev:Det blev til The Oily Maniac og Freddy vs. Jason..
Excellent choice, CrippledYouth!!
Brugeravatar
Gynther Meyer

Geografisk sted: 5 min før sprogrevisionen i '48
  • Hjemmeside

Indlægaf gorzelak » tors 1. nov 2007 13:32

Jeg endte med at se TOURIST TRAP (den med mannequinerne...)
Brugeravatar
gorzelak

• Hjemmeside

Indlægaf Ed Larsen » lør 3. nov 2007 14:28

Disse gamle italienske gotikgysere med forfaldne slotte og mystiske damer - og gerne holdt i knirkende tempo - kan være lidt seje at komme igennem, så CASTLE OF BLOOD var en behagelig overraskelse. Den er virkelig god. Og så var handlingen faktisk henlagt til Halloween, hvilket jeg slet ikke vidste på forhånd. :-)
Brugeravatar
Ed Larsen

Geografisk sted: Jyderup
  • Hjemmeside

Indlægaf Dr. Humpp » søn 4. nov 2007 16:25

Dr. Humpp skrev:Måske min nye HORRORS OF MALFORMED MEN dvd
http://www.dvdmaniacs.net/Reviews/E-H/h ... d_men.html

Teruo Ishii's 1969 feature, banned for 4 decades!, er en af de mærkeligste film jeg længe har set (ja, lige bortset fra Sweet Movie). Surreal horror arthouse weirdness der leder tankerne hen på Jodorowski, Seijun Suzuki og Arrabal blandet med Island Of Dr. Moreau. Grotesk, bizar og ufattelig smuk, Horrors Of Malformed er en visuel åbenbaring af de helt store, kan ikke rigtigt sammenligne den med noget, bortset fra måske Jigoku (aka Hell fra 1960, verdens første gorefilm). Folk kender måske bedre Ishii's blodige Joy Of Torture og Female Yakuza Tale.
Billede
Der er lækre dvd extra som interviews med de 2 Ishii fanboys, Shinya Tsukamoto (Tetsuo, Gemini) and Minoru Kawasaki (Executive Koala).

Så også Five Dolls On An August Moon fra Bava Vol. 2 boksen med 8 features. Mere mod/psych cheesecake groovy end egentlig uhyggelig, ikke en af Marios bedste, men som altid en visuel nydelse og bedre end jeg husker den fra min gamle vhs'er. Med super hottie Edwige Fenech, yummy!
http://devilution.dk/ (House Of Franco)
Dr. Humpp

Geografisk sted: Olga's House Of Shame aka Amar

Indlægaf Jack J » fre 31. okt 2008 18:41

Såh det sjovt nok blevet den 31'de oktober igen! Hvad skal I andre se? I år tror jeg, jeg hiver en af klassikerne frem, jeg har ikke besluttet mig endnu, men jeg har haft TEGNET (The Omen) liggende længe (faktisk har jeg købt hele boksen). Jeg har ikke set den i mindst 10 år og ved ærlig talt ikke, om den holder. Eller måske er det "bare" EKSORCISTEN, der ryger på igen (har netop købt, hvad der tilsyneladende er den eneste dvd-udgave af den helt originale biografudgave! [nej, ikke 25 års jubilæumsudgaven!!]).

Og så er det jo interessant at se, at de store landsdækkende TV-stationer fuldstændigt ignorerer Halloween; Der kommer ikke een eneste gyserfilm på dansk TV, med mindre man tænder for en af de kommercielle skrammelstationer, hvor fx Kanal 5 viser to film, hvoraf den ene er SCARY MOVIE 2! :? :?

I USA tager mange det så alvorligt, at de FASTER hele september måned for så at svælge i skrækfilm hver dag i oktober! Velkommen til fanatismens verden, må man sige, haha.

Anyway, hvad med jer andre? Som Gorzelak spurgte sidste år; hvad er jeres Halloweenfilm??

Jack
Det er synd for købmanden. Hold du kæft din idiot, han er jo stendød, ka' du ikke se det mand! Ja, det har Djævle-John sørget for!
Brugeravatar
Jack J

Geografisk sted: Somewhere outside
  • Hjemmeside

Indlægaf Morbid Angel » fre 31. okt 2008 19:50

Jack J skrev:Og så er det jo interessant at se, at de store landsdækkende TV-stationer fuldstændigt ignorerer Halloween; Der kommer ikke een eneste gyserfilm på dansk TV, med mindre man tænder for en af de kommercielle skrammelstationer, hvor fx Kanal 5 viser to film, hvoraf den ene er SCARY MOVIE 2! :? :?

Jeg syntes Vild med dans og Talent 2008 er ubehageligt nok ohh skræk og gru :wink:
DR2 sender Darkman dog ikke en gyser efter min opfattelse.

Jeg vil se Mario Bavas The Whip And The Body og Dario Argentos Profondo Rosso ( BU's udgave) :wink:

Mvh

MA
Morbid Angel

Indlægaf Jack J » fre 31. okt 2008 20:01

Morbid Angel skrev:
Jack J skrev:Og så er det jo interessant at se, at de store landsdækkende TV-stationer fuldstændigt ignorerer Halloween; Der kommer ikke een eneste gyserfilm på dansk TV, med mindre man tænder for en af de kommercielle skrammelstationer, hvor fx Kanal 5 viser to film, hvoraf den ene er SCARY MOVIE 2! :? :?

Jeg syntes Vild med dans og Talent 2008 er ubehageligt nok ohh skræk og gru :wink:

Jeg gir dig helt ret!

Billede
Det er synd for købmanden. Hold du kæft din idiot, han er jo stendød, ka' du ikke se det mand! Ja, det har Djævle-John sørget for!
Brugeravatar
Jack J

Geografisk sted: Somewhere outside
  • Hjemmeside

Indlægaf gorzelak » lør 1. nov 2008 11:25

Jeg genså THE ASTRO ZOMBIES!
Brugeravatar
gorzelak

• Hjemmeside

Indlægaf Thomsen » lør 1. nov 2008 13:09

Mja, jeg var lidt begrænset af kæresten og tv-udbuddet, så det blev til den middelmådige Saw 2 og den marginalt bedre Hostel - havde ikke set nogen af dem før. Horror-hyggen blev skæmmet lidt af, at vi lige skulle se to afsnit af CSI først. :)
Brugeravatar
Thomsen

Geografisk sted: Frederiksberg

Indlægaf Kristensen » lør 1. nov 2008 13:18

Så, ikke helt frivilligt, Rob Schmidts (Wrong Turn) nye film The Alphabet Killer, og den suttede godt nok røv.

Til gengæld skal jeg i aften se Coffin Joes nyeste rulle Encarnação do Demônio.
You see what happens when you have fun with a stranger in the Alps?
Brugeravatar
Kristensen

Geografisk sted: I Mørkets Hjerte (Aka Amager)
  • Hjemmeside

Næste

Skriv et svar
16 indlæg • Side 1 af 2 • 1, 2

Tilbage til Genrefilm