• * Tilmeld
  • * Log ind
  • * OSS
Boardindeks ‹ Filmsnak ‹ Ikke-genrefilm

Diskussionsforum for alle de film, der ikke hører til under genre-film. Kort sagt dine guilty pleasures, det nyeste mainstream-drøn eller fortidens klassikere og arthouse-kuriøsiteter.
Skriv et svar
277 indlæg • Side 11 af 19 • 1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 19

Indlægaf Jack J » lør 3. maj 2008 11:58

Den er ude på billige On-air, ikke?
Det er synd for købmanden. Hold du kæft din idiot, han er jo stendød, ka' du ikke se det mand! Ja, det har Djævle-John sørget for!
Brugeravatar
Jack J

Geografisk sted: Somewhere outside
  • Hjemmeside

Indlægaf Mads » lør 3. maj 2008 12:11

Jeps!

http://dvdcity.dk/?52X31X3531XAT3539373

Billede
Brugeravatar
Mads

Indlægaf Jack J » lør 3. maj 2008 12:21

Jeg sagede billig dvd og så linker du til dvdcity! :mrgreen:

Jeg prøvede netop TP og der koster den det halve. 8)

Jack
Det er synd for købmanden. Hold du kæft din idiot, han er jo stendød, ka' du ikke se det mand! Ja, det har Djævle-John sørget for!
Brugeravatar
Jack J

• Hjemmeside

Indlægaf Mads » lør 3. maj 2008 12:27

Det var selvfølgelig udelukkende ment som et informativt link! Der er vel ikke nogen her på forummet der rent faktisk vil betale 99 kr for en On-Air udgivelse :wink:
Brugeravatar
Mads

Indlægaf Jack J » lør 3. maj 2008 12:37

Øh, nå ja, selvfølgelig var det det Billede

Og det må man sgu da ikke håbe, hah!
Brugeravatar
Jack J

• Hjemmeside

Indlægaf Mads » man 2. jun 2008 09:14

Cinematekets program for juni fortjener noget omtale: Der er en god række af interessante titler i deres serie om japansk nybølge, og alle filmene bliver tilsyneladende vist på enten 16- eller 35mm. Af de titler de viser har jeg kun set BRANDED TO KILL.
Der er også en del gode titler i serien om amerikansk film fra 1968-80, bl.a. THE WILD BUNCH (efter alt at dømme dir's cut udgaven), THE CONVERSATION og HARDCORE. Glæder mig dog mest af alt til at gense MOTORSAVSMASSAKREN!
Brugeravatar
Mads

Indlægaf Dr. Humpp » man 2. jun 2008 09:47

Mads Jensen skrev:Cinematekets program for juni fortjener noget omtale: Der er en god række af interessante titler i deres serie om japansk nybølge, og alle filmene bliver tilsyneladende vist på enten 16- eller 35mm. Af de titler de viser har jeg kun set BRANDED TO KILL.

Den og Funeral Parade of Roses* er et must!

*=mit lowcut review fra 2006:
http://www.lowcut.dk/039_lc/movies/index.asp
http://devilution.dk/ (House Of Franco)
Dr. Humpp

Geografisk sted: Olga's House Of Shame aka Amar

Indlægaf Mads » man 2. jun 2008 09:55

Jens! Hvor var du igår da Jack Stevenson viste ANIMAL LOVER i hele sin beskidte længde??

FUNERAL PARADE.. lyder fed!

makes Jodorowsky and Arabal look like fuckin’ Ron Howard in comparison!!
Brugeravatar
Mads

Indlægaf Dr. Humpp » tirs 3. jun 2008 09:00

Jeg HAR lavet Ornepigen Bodil review til eXtase 3...har mere end gjort min pligt i sodomi genren. :?
http://devilution.dk/ (House Of Franco)
Dr. Humpp

Geografisk sted: Olga's House Of Shame aka Amar

Indlægaf Mads » tirs 3. jun 2008 09:44

Fair nok, men det var nu en ganske interessant oplevelse. Jack indledte med en advarsel og forklarede at det er en film han kun viser ca. hver 10. år, da det er den tid det tager at glemme hvad filmen egentlig er. Desuden har han kun vist den til offentlige forevisninger i sin fulde længde ganske få gange, da den kørte på Natfilm i '94 var det kun den første spole der blev vist. Har læst om filmen flere steder, så det var fedt at få en mulighed for at se den.
Hele set-uppet med et filmhold der besøger den ikke helt almindelige Bodil, som en hyldest til seksuel frihed og tolerance, er ret gennemført. Og interviewsekvenserne med Bodil, og bl.a. også med den daværende boss for Topsy-forlaget, udgør i sig selv et interessant tidsbillede. Bedst af alt vat det dog at opleve de få publikummers reaktion: Især var der en ung fyr der blev meget tavs som filmen skred frem, han havde ellers siddet og grinet overdrevet og højlydt af de film der blev vist forinden. Altid en fornøjelse at opleve når de røvirriterende 'hvor-er-det-bare-herregrineren-at-se-gamle-og-latterlige-kitschfilm'-typer får et velfortjent lods i bollerne.
Brugeravatar
Mads

Indlægaf Jack J » tirs 3. jun 2008 10:56

Dr. Humpp skrev:Jeg HAR lavet Ornepigen Bodil review til eXtase 3...har mere end gjort min pligt i sodomi genren. :?

Og jeg har set Ornepigen Bodil hos eXtase-redaktøren engang, een gang og det var nok.

Jack
Brugeravatar
Jack J

• Hjemmeside

Indlægaf Skøtt » tirs 3. jun 2008 11:15

Ornepigen: Jeg husker en gang Vang sad og kiggede væk da vi så den oppe ved Ovesen - fordi han havde set den én gang før. Jeg ville nok gøre det samme hvis jeg blev tvunget til at se den igen. Men så kan man da nyde noget dejlig Mozart, eller hvad det er for noget cheesy klassisk musik de har lagt på...

2xjapansk nybølge i aften i cinemateket. Desværre dog ikke ud i rap. Snupper Branded to Kill, og ser om tiden går af sig selv indtil Funeral Parade. Nogen der vil med på Bobi-bar en times tid?
When the Going gets Weird, the Weird Turn Pro!
Brugeravatar
Skøtt

Geografisk sted: Top-a-the world, ma
  • Hjemmeside

Indlægaf Mads » tirs 3. jun 2008 12:18

Skøtt, jeg er med på noget køligt i pausen mellem de to film, lad os se hvad vi kan nå..
Brugeravatar
Mads

Indlægaf Skøtt » tirs 3. jun 2008 12:25

Mads Jensen skrev:Skøtt, jeg er med på noget køligt i pausen mellem de to film, lad os se hvad vi kan nå..

Kewl. Ja. Det afhænger vel af introens længde. Munkholm truer også med at dukke op. Men han er jo en velkendt sabelrasler...
When the Going gets Weird, the Weird Turn Pro!
Brugeravatar
Skøtt

Geografisk sted: Top-a-the world, ma
  • Hjemmeside

Indlægaf Mads » tirs 3. jun 2008 13:00

Det ville da være fedt hvis Thure også kigger forbi, så håber jeg at han medbringer de videolister han i sin tid lånte af mig. Nah, begge dele er nok ønsketænkning..
Brugeravatar
Mads

ForegåendeNæste

Skriv et svar
277 indlæg • Side 11 af 19 • 1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 19

Tilbage til Ikke-genrefilm