• * Tilmeld
  • * Log ind
  • * OSS
Boardindeks ‹ Kræmmermarkedet ‹ Køb og salg-snak

Her kan du diskutere alt, hvad der har at gøre med "kræmmermarkedet".
Skriv et svar
20 indlæg • Side 1 af 2 • 1, 2

COMBAT SHOCK 2???

Indlægaf Jack J » tirs 6. maj 2008 20:03

Er der nogen af jer, der har set Buddy Giovinazzos NO WAY HOME? Jeg har naturligvis (!) for 100 år siden set hans COMBAT SHOCK, men ikke den anden. Man kan lige nu købe den til ca. 1 øre på Amazon (uden porto)!!!

http://www.amazon.co.uk/No-Way-Home-Tim ... 938&sr=1-1

Jack
Det er synd for købmanden. Hold du kæft din idiot, han er jo stendød, ka' du ikke se det mand! Ja, det har Djævle-John sørget for!
Brugeravatar
Jack J

Geografisk sted: Somewhere outside
  • Hjemmeside

Indlægaf Nicolai » tirs 6. maj 2008 20:39

Der må næsten være noget galt med udgivelsen, siden de fleste sælger den til langt under £1!!!
Er sikkert en 'pan & scan'-udgave...
Havde aldrig hørt om den før. Men Tim Roth er jo en fremragende skuespiller.
Brugeravatar
Nicolai

Indlægaf Jack J » tirs 6. maj 2008 20:59

Nicolai skrev:Der må næsten være noget galt med udgivelsen, siden de fleste sælger den til langt under £1!!!
Er sikkert en 'pan & scan'-udgave...

Så ung, så uerfaren. På Amazon (specielt den amerikanske) sker det fra tid til anden, at en film bliver sat til et fuldstændig latterligt lavt tilbudsbeløb. Det er ikke fler-disk-specialudgaver, der kommer på disse tilbud, men der er altså ikke noget galt med dem. Jeg har et par gange købt film til 0,01 cent og de har virket upåklageligt. Lidt af fidusen ryger naturligvis i vasken, når man så skal betale 12 dollars hos Amazon.US.

Jack
Det er synd for købmanden. Hold du kæft din idiot, han er jo stendød, ka' du ikke se det mand! Ja, det har Djævle-John sørget for!
Brugeravatar
Jack J

• Hjemmeside

Indlægaf Nicolai » tirs 6. maj 2008 21:02

Så gammel, så godtroende. Hvis en film er så billig på amazon.co.uk, må der være noget i gære...
Men okay, bestil du den bare, så får vi at se! :wink:
Brugeravatar
Nicolai

Indlægaf Jack J » tirs 6. maj 2008 21:09

Nicolai skrev:Så gammel, så godtroende. Hvis en film er så billig på amazon.co.uk, må der være noget i gære...
Men okay, bestil du den bare, så får vi at se! :wink:

Når man allerede har købt og erfaret, at det holder, så har det næppe noget med godtroenhed at gøre, men erfaring.

Jack
Brugeravatar
Jack J

• Hjemmeside

Indlægaf Nicolai » tirs 6. maj 2008 21:12

Jack J skrev:Når man allerede har købt og erfaret, at det holder, så har det næppe noget med godtroenhed at gøre, men erfaring.

Du har jo ikke købt den film før, vel?
Så kan du heller ikke vide noget med sikkerhed. :wink:
Og en ting er amazon.com men portoen er jo meget lavere på amazon.co.uk... og jeg synes altså, ung og uerfaren som jeg er, at det er mistænkeligt billigt.
Har du fundet nogle detaljer om udgivelsen noget sted?
Brugeravatar
Nicolai

Indlægaf Jack J » tirs 6. maj 2008 21:20

Nicolai skrev:Du har jo ikke købt den film før, vel?
Så kan du heller ikke vide noget med sikkerhed. :wink:

Nej, det har jeg ikke, men nu var mit svar jo også til din kommentar:

Nicolai skrev:Hvis en film er så billig på amazon.co.uk, må der være noget i gære...

Din kommentar var generel mht. så billige køb på Amazon og gjalt altså ikke kun denne film. Og mit svar var også generelt. Og generelt er det ikke nødvendigvis dvd'er, der er noget galt med eller nødvendigvis i forkerte formater, der kommer på disse tilbud.

Jack
Brugeravatar
Jack J

• Hjemmeside

Indlægaf Nicolai » tirs 6. maj 2008 21:23

Nu ikke tage det så bogstaveligt.
Jeg prøver bare at piske en stemning op Jack.
Er det ikke det man plejer at bruge et forum til?

Personligt er jeg ikke tidligere stødt på så billig en udgivelse på amazon.co.uk, når det drejer sig om prisen på en ny dvd.
Men det er da muligt, at du har ret. Bestiller du den så eller hva'?
Brugeravatar
Nicolai

Indlægaf Jack J » tirs 6. maj 2008 21:27

Nicolai skrev:Nu ikke tage det så bogstaveligt.
Jeg prøver bare at piske en stemning op Jack.
Er det ikke det man plejer at bruge et forum til?

Personligt er jeg ikke tidligere stødt på så billig en udgivelse på amazon.co.uk, når det drejer sig om prisen på en ny dvd.
Men det er da muligt, at du har ret. Bestiller du den så eller hva'?

For fanden, Nicolai!! Du havde jo ikke behøvet at sige noget, vel. En heftig (fake) oppisket stemning ville ellers ha været tiltrængt. :x

Nej, jeg bestiller den ikke, jeg har prøvet, men fandt ud af, at modsat hos Am.US, så kan man ikke købe de der billige, når man er så heldig at bo i Danmark. Jeg kunne selvfølgelig skrive til en af dem og købe den udenom Am., men jeg gider ikke. :roll:

Jack
Brugeravatar
Jack J

• Hjemmeside

Indlægaf Nicolai » tirs 6. maj 2008 21:54

Jack J skrev:For fanden, Nicolai!! Du havde jo ikke behøvet at sige noget, vel. En heftig (fake) oppisket stemning ville ellers ha været tiltrængt. :x

Nåh undskyld... :?

Jeg prøver igen så:
Hold da kæft, sikke en smører der kom der!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
(var det bedre? Ordret citeret fra oraklet ghougaard)

Jack J skrev:Nej, jeg bestiller den ikke, jeg har prøvet, men fandt ud af, at modsat hos Am.US, så kan man ikke købe de der billige, når man er så heldig at bo i Danmark. Jeg kunne selvfølgelig skrive til en af dem og købe den udenom Am., men jeg gider ikke. :roll:

Se det forklarer jo sagen. Jeg vandt. Længe leve sejrherren.
Brugeravatar
Nicolai

Indlægaf Jack J » tirs 6. maj 2008 21:58

Nicolai skrev:
Jack J skrev:For fanden, Nicolai!! Du havde jo ikke behøvet at sige noget, vel. En heftig (fake) oppisket stemning ville ellers ha været tiltrængt. :x

Nåh undskyld... :?

Jeg prøver igen så:
Hold da kæft, sikke en smører der kom der!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
(var det bedre?)

Jack J skrev:Nej, jeg bestiller den ikke, jeg har prøvet, men fandt ud af, at modsat hos Am.US, så kan man ikke købe de der billige, når man er så heldig at bo i Danmark. Jeg kunne selvfølgelig skrive til en af dem og købe den udenom Am., men jeg gider ikke. :roll:

Se det forklarer jo sagen.

Som glasur på kransekagen kunne du jo ha underskrevet dig Louise og Diabolik kunne kommet med et langt udredende indlæg.

J
Brugeravatar
Jack J

• Hjemmeside

Indlægaf Nicolai » tirs 6. maj 2008 22:00

Jack J skrev:Som glasur på kransekagen kunne du jo ha underskrevet dig Louise og Diabolik kunne kommet med et langt udredende indlæg.

Du fik ikke mine to sidste sætninger med.
Ja, det var sgu godt nok et langt udredende indlæg, Diabolik hostede op med! :lol:
Og så blev det bare affærdiget med sådan en latterlig kommentar. :roll:
Men det var nu altså ghougaard, og ikke Louise, der sagde det. Men det kunne lige så godt have været hende...
Brugeravatar
Nicolai

Indlægaf Jack J » tirs 6. maj 2008 22:07

Nicolai skrev:Du fik ikke mine to sidste sætninger med.

Du er vist den eneste, der kan se de to sætninger. Og tror, de har hold i virkeligheden.

J
Brugeravatar
Jack J

• Hjemmeside

Indlægaf Nicolai » tirs 6. maj 2008 22:18

Jack J skrev:Du er vist den eneste, der kan se de to sætninger. Og tror, de har hold i virkeligheden.

Hvem kan foriøvrigt nægte det, det er vel et frit land!...endnu!

Men uanset hvad så bliver vi aldrig enige i denne sag, og det er der jo heller ingen grund til for så ville der jo aldrig være nogle debatter herinde. Jeg håber bare stadig væk at vores moderater vil se på sagen fra begge sider.

Og hvis der ikke var forskellige meninger ville der herinde være 500 tråde hvori der bare stod"ENIG" og det ville da være kedeligt.

Jeg synes ærlig talt også der er ved at være nogle meget lidt demokratiske regler herinde, og hvis det nu også skal være slut med at give hinanden gode råd, så hører alting da op.

Sælges til dnne pris fordi det er en udgave som har stået hos kongen eller hvad F****** der gør den så speciel?

Min mening er stadig at hvis ikke det ligefrem fremgår af indlægget at varen har en eller anden specialitet over sig så skriver jeg stadig lige hvad der passer mig.

Er det forkert forstået Finn

- Louise ghougaard
Brugeravatar
Nicolai

Indlægaf Jack J » tirs 6. maj 2008 22:38

Billede
Billede
Billede
Brugeravatar
Jack J

• Hjemmeside

Næste

Skriv et svar
20 indlæg • Side 1 af 2 • 1, 2

Tilbage til Køb og salg-snak