• * Tilmeld
  • * Log ind
  • * OSS
Boardindeks ‹ Filmsnak ‹ Genrefilm

Diskussionsforum for "Uncut-relaterede" film. Dvs. så godt som alle film i de fantastiske genrer..
Skriv et svar
129 indlæg • Side 8 af 9 • 1 ... 5, 6, 7, 8, 9

Indlægaf deodato » fre 29. feb 2008 13:10

Jeg har den danske VHS (som er i fullscreen)

Ditto her. Udgivet af goe gamle Hollywood Home Video. Samme danske selskab som står bag udgivelserne af indonesiske perler som "The Intruder" (aka. Rambu) og "Daredevil Commandos" med Barry Prima.

Har ligeså udgivet en del af Godfrey Ho's Cut n' Paste flix med Richard Harrison. Ligger selv inde med "Inferno Thunderbolt", "Ninja Protector" og (Golden) "Ninja Warrior"
deodato

Indlægaf Jack J » fre 29. feb 2008 18:58

deodato skrev:
Jeg har den danske VHS (som er i fullscreen)

Ditto her. Udgivet af goe gamle Hollywood Home Video. Samme danske selskab som står bag udgivelserne af indonesiske perler som "The Intruder" (aka. Rambu) og "Daredevil Commandos" med Barry Prima.

Har ligeså udgivet en del af Godfrey Ho's Cut n' Paste flix med Richard Harrison. Ligger selv inde med "Inferno Thunderbolt", "Ninja Protector" og (Golden) "Ninja Warrior"

Cool. Jeg har også dem, du nævner. Er du sikker på din Daredevil Commandos også er fra Hollywood Home Video? Min er i lille papkassette fra Westcon.

Jack
Det er synd for købmanden. Hold du kæft din idiot, han er jo stendød, ka' du ikke se det mand! Ja, det har Djævle-John sørget for!
Brugeravatar
Jack J

Geografisk sted: Somewhere outside
  • Hjemmeside

Indlægaf deodato » lør 1. mar 2008 13:14

Er du sikker på din Daredevil Commandos også er fra Hollywood Home Video? Min er i lille papkassette fra Westcon.

Sure as can be.

Billede
deodato

Indlægaf Jack J » lør 1. mar 2008 13:59

Wauw, tak for scannet! Den udgivelse dér er jeg godt nok aldrig faldet over. Coveret ser noget bedre ud end det meget vestlige på min Westcon-udgave. Kan du huske om den er i fullscreen eller lbx?

Westcon-udgaven har iø fået den "danske" titel Commander i helvede.

Jack
Det er synd for købmanden. Hold du kæft din idiot, han er jo stendød, ka' du ikke se det mand! Ja, det har Djævle-John sørget for!
Brugeravatar
Jack J

• Hjemmeside

Indlægaf deodato » lør 1. mar 2008 17:42

Filmen er desværre i fullscreen.

Enig med dig i at coveret ser godt ud... selvom billedet på bagsiden er taget fra "Raiders of the Doomed Kingdom" :?.
deodato

Indlægaf Jack J » lør 1. mar 2008 19:03

deodato skrev:selvom billedet på bagsiden er taget fra "Raiders of the Doomed Kingdom" :?.

Åh ja, go'e gamle Hollywood Home Video med bopæl i Aalborg. :lol:
Alle deres udgivelser var også "femstjernede" film! :mrgreen:

Jack
Brugeravatar
Jack J

• Hjemmeside

Indlægaf Mads » tirs 11. mar 2008 23:57

Mads Jensen skrev:
knockabout skrev:Jeg har den ikke, så jeg er ikke 100% sikker.. Men jeg mener at den blev udgivet som en del af warner brothers karate film serie!

OK, jeg mener også at have set den (altså kassetten, ikke filmen) fra Warner/Metronome som 'The Killer', men er ikke 100% sikker.

Fik langt om længe set SACRED KNIVES OF VENGEANCE igår, Kinski havde sørme den gamle Warner/Metronome VHS stående (som ganske rigtigt hedder 'The Killer'). Handlingen var ret ligegyldig, til gengæld hører filmen til de absolut blodigste Shaw Bros film jeg har set. Ekstremt ærgeligt at den ikke er udgivet på DVD, W/M udgaven lider selvfølgelig af at være fullscreen.
Fik også set CHINATOWN KID, også udsendt fra W/M, fullscreen men til gengæld 20-25 minutter længere end Celestial/IVL udgaven. Særdeles underholdende film, omend de håbløst billige kulisser der skulle ligne hhv. Hong Kong og San Franciscos gader er grinagtigt dårligt lavet. Kampscenerne er til gengæld glimrende eksekveret, og der er rigeligt af dem.

Fik iø også set set 'Karate Tigeren' i weekenden (tak henschjell!), umådelig billig actionbasker, men ganske underholdende på den trashede måde.
Brugeravatar
Mads

Indlægaf Kinski » ons 12. mar 2008 22:43

Mads Jensen skrev:
Mads Jensen skrev:
knockabout skrev:Jeg har den ikke, så jeg er ikke 100% sikker.. Men jeg mener at den blev udgivet som en del af warner brothers karate film serie!

OK, jeg mener også at have set den (altså kassetten, ikke filmen) fra Warner/Metronome som 'The Killer', men er ikke 100% sikker.

Fik langt om længe set SACRED KNIVES OF VENGEANCE igår, Kinski havde sørme den gamle Warner/Metronome VHS stående (som ganske rigtigt hedder 'The Killer'). Handlingen var ret ligegyldig, til gengæld hører filmen til de absolut blodigste Shaw Bros film jeg har set. Ekstremt ærgeligt at den ikke er udgivet på DVD, W/M udgaven lider selvfølgelig af at være fullscreen.
Fik også set CHINATOWN KID, også udsendt fra W/M, fullscreen men til gengæld 20-25 minutter længere end Celestial/IVL udgaven. Særdeles underholdende film, omend de håbløst billige kulisser der skulle ligne hhv. Hong Kong og San Franciscos gader er grinagtigt dårligt lavet. Kampscenerne er til gengæld glimrende eksekveret, og der er rigeligt af dem.

Ja, et var sgu en underholdende aften, Mads! The Killer var godt nok blodig! Jeg må få den overført til dvd-r...
Kommende koncerter:

http://www.myspace.com/DoomedDenmark
Brugeravatar
Kinski

Geografisk sted: Amager
  • Hjemmeside

Indlægaf Jack J » tors 13. mar 2008 07:07

Omtale af den nye Heroes Two DVD på Ian F's blog:

http://hkfilmnews.blogspot.com/2008/03/shaw-brothers-kung-fu-collection.html

Og om ikke andet vil Mads og Knockabout nok være interesseret i det her:

http://hkfilmnews.blogspot.com/2008/03/unpublished-interview-with-linn-haynes.html

http://hkfilmnews.blogspot.com/2008/03/rip-linn-haynes-1974-2008.html

Jack
Brugeravatar
Jack J

• Hjemmeside

Indlægaf Mads » tors 13. mar 2008 09:21

Hej Jack, har pre-order'ed HEROES TWO DVDen for længst, ser meget frem til denne udgivelse, ikke mindst pga. kommentarsporet med Linn Haynes. Planen var jo at han skulle have lavet kommentarspor til alle de 10 Shaw Bros titler som Media Blasters har rettigheder til, sørgeligt at han kun nåede det ene.
Linn's svoger er iøvrigt igang med at lave et site dedikeret til Linn:
www.linnhaynes.com
-og på KFC er man igang med at samle alle de informative posts han har lavet i årenes løb. Dels som en tribute, men også for at sikre at Linn's enorme viden ikke går tabt.

Her er et link til Linn's "Cave of Kung Fu" på tombofdvd, en del af infoen omkring udgivelser er meget outdated, men det er underholdende læsning:
http://www.tombofdvd.com/linnscave1.htm
Brugeravatar
Mads

Indlægaf Jack J » lør 15. mar 2008 21:36

En røvfuld Pearl City-film er på vej, bl.a. Ann Huis STORY OF VOO VIET (desværre ser det ud til, det blir uden undertekster) og gorehounds bør bemærke, at THE BEASTS nu også kommer på DVD! (og jo, der er tale om Flesh And Bloody Terror, som far her anmeldte i Bloody Darlings for rigtig længe siden! Dog blir det uden de inserts fra Flesh-versionen).

Check her:

http://www.asiandvdguide.com

og her:

http://adg.invisionzone.com/index.php?showtopic=2407

Jack
Brugeravatar
Jack J

• Hjemmeside

Indlægaf Jack J » ons 23. apr 2008 04:48

deodato skrev:
Er du sikker på din Daredevil Commandos også er fra Hollywood Home Video? Min er i lille papkassette fra Westcon.

Sure as can be.

Billede

Hey Deodato,
Jeg håber ikke, du har noget imod, at jeg brugte dit scan i denne tråd om danske vhs-covers af indo-film:
http://z9.invisionfree.com/THE_CINEHOUN ... try9845164

Jack
Brugeravatar
Jack J

• Hjemmeside

Indlægaf deodato » fre 25. apr 2008 00:56

Overhovedet ikke. Post bare løs :) . Undrer mig lidt, at du i din liste over indonesiske film på dk. video på cinehound har glemt Flugtaktion Hell Hole på salgskassette...

Poster den lige, anyway så slipper du for ulejligheden ;-)

Billede
deodato

Indlægaf Jack J » fre 25. apr 2008 01:10

Hah! Jeg skal ærlig talt indrømme, at jeg ikke vidste, den eksisterede! Jeg vidste såmænd ikke engang, at Video International overhovedet havde udsendt salgskassetter. Faktisk ser den også lidt mystisk ud; der er hverken navn (altså på selskabet) eller nummer på. :shock:

Har du flere eller ved, om de andre også er kommet på salgskassette? Og tak for scannet iø.

Jack
Brugeravatar
Jack J

• Hjemmeside

Indlægaf deodato » fre 25. apr 2008 01:26

Nej, jeg har ikke flere... er desuden heller ik stødt på andre. Såvidt jeg husker, så har oVHSen også samme salgskassette. Han har vist også ”de primitive” på dk. video, men jeg er ikke 100% sikker, så hæng mig ik op på noget... Anyway, så vil han sikkert også gerne lave et scan, så cinehound tråden bliver komplet.... altså forudsat at han har den! :wink:
deodato

ForegåendeNæste

Skriv et svar
129 indlæg • Side 8 af 9 • 1 ... 5, 6, 7, 8, 9

Tilbage til Genrefilm