Thomsen skrev:Ha! Jeg er skam ikke en kylling!
... jeg er bare sådan en lille smule skræmt
@Morbid, jeg har ikke fået min rammet ind endnu, men den står øverst på listen. Regner bare med at smutte forbi Nørrebros indramning, eller hvad de nu hedder... de har i hvert fald god erfaring med filmplakater.
Men det hjælper dig jo nok ikke. Såvidt jeg husker bor du i Jylland.
Ja jeg bor i Silkeborg, men vi har også en glarmester der rammer ting ind, så må jeg nok bare betale mig fra det, mangler 2-3 plakater mere som jeg vil have købt, helst i samme stil og måske en spaghetti western, nogle gode tip, behøver ikke være original tryk, reprints kan også gå.
Mvh
MA
 Tilmeld
 Tilmeld Log ind
 Log ind OSS
 OSS

, så forstår jeg dig 100%!!! Der er sgu' langt mellem snapsene!!! Tag nu bare eksemplet hacksteren Demofilo Fidani, jeg tror aldrig, at jeg har set bare en middelmådig film fra hans side!!!! 2/3 af resten kunne såmænd ligeså godt være blevet filmet i Rebild Bakker med en flok sortbroget dansk landrace (køer) som baggrundsfigurer!!! Og så er der jo resten og de er til gengæld fænomenale, men igen hvis man først har været trukket igennem Gudenådalens svar på Monument Valley så er det dælme svært at blive fanget af genren!!!!
 , så forstår jeg dig 100%!!! Der er sgu' langt mellem snapsene!!! Tag nu bare eksemplet hacksteren Demofilo Fidani, jeg tror aldrig, at jeg har set bare en middelmådig film fra hans side!!!! 2/3 af resten kunne såmænd ligeså godt være blevet filmet i Rebild Bakker med en flok sortbroget dansk landrace (køer) som baggrundsfigurer!!! Og så er der jo resten og de er til gengæld fænomenale, men igen hvis man først har været trukket igennem Gudenådalens svar på Monument Valley så er det dælme svært at blive fanget af genren!!!!

)
)