Gramm skrev:Så købte jeg lidt flere VHS Film i Tyskland.. Jeg er specielt glad for Demons og The New York Ripper.
potpotdk skrev:det er rigtigt nok at den har været til salg på fb i Mayas vhs-salgsgruppe det er mig der har købet der inde da jeg selv er medlem der inde men ikke under navet potpotdk men claus krog
Jack J skrev:Gramm skrev:Så købte jeg lidt flere VHS Film i Tyskland.. Jeg er specielt glad for Demons og The New York Ripper.
Det er den engelske DEMONS, ikke sandt? Jeg har den også, og det er et af de første bånd jeg købte tilbage i 1988 eller 89 i England! Jeg købte også 2'eren ved samme lejlighed.
Og du fik den hollandske PRIMITIF aka The Primitives og De Primitive på dansk vhs. Kannibalfilm fra Indonesien.
Gramm skrev:Jack J skrev:Gramm skrev:Så købte jeg lidt flere VHS Film i Tyskland.. Jeg er specielt glad for Demons og The New York Ripper.
Det er den engelske DEMONS, ikke sandt? Jeg har den også, og det er et af de første bånd jeg købte tilbage i 1988 eller 89 i England! Jeg købte også 2'eren ved samme lejlighed.
Og du fik den hollandske PRIMITIF aka The Primitives og De Primitive på dansk vhs. Kannibalfilm fra Indonesien.
Jo det er det. Jeg tænker det er komplet umuligt at få fat i en dansk udgivelse af Demons. Så man må nøjes. Jeg så the Primitive i går, det er ren trash , perfekt til at se på betamax.
Gramm skrev:Tak Jack, så er da to mindre film på listen over film man vil havde fat i på dansk udgivelse.
Toeren kan jeg nok finde på ebay Til et fornuftigt beløb... forhåbligt![]()
Er der ellers nogle har fundet nået på det sidste ?
Brugere der læser dette forum: Ingen og 6 gæster