, jeg er vild med den der hedder Le corniaud
 , jeg er vild med den der hedder Le corniaud  der handler om en cadillac der er fuld af smugler gods, kokain i skærmene, diamanter i batteriet, osv. super fed film. jeg har ledt efter den længe men er svær at finde med danske undertekster.
  der handler om en cadillac der er fuld af smugler gods, kokain i skærmene, diamanter i batteriet, osv. super fed film. jeg har ledt efter den længe men er svær at finde med danske undertekster. , jeg er vild med den der hedder Le corniaud
 , jeg er vild med den der hedder Le corniaud  der handler om en cadillac der er fuld af smugler gods, kokain i skærmene, diamanter i batteriet, osv. super fed film. jeg har ledt efter den længe men er svær at finde med danske undertekster.
  der handler om en cadillac der er fuld af smugler gods, kokain i skærmene, diamanter i batteriet, osv. super fed film. jeg har ledt efter den længe men er svær at finde med danske undertekster.

Gramm skrev:Fede titler du har fundet der Jack, godt med lidt hjælp fra andre samler

...jeg går ud far at der ikke rigtigt er mere tilbage efter I har været der.
 ...jeg går ud far at der ikke rigtigt er mere tilbage efter I har været der.thmace skrev:Wow Jack det var nogle fede fund. Svagt misundelig...jeg går ud far at der ikke rigtigt er mere tilbage efter I har været der.

Brugere der læser dette forum: Ingen og 16 gæster